Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet tissien ja nännien arkipäiväistämisestä? Olisiko kiva, jos tisseihin ei kiinnitettäisi

Vierailija
17.06.2021 |

mitään seksuaalista huomiota missään tilanteessa?

"Yläosattomat aktivistit joutuivat poistumaan saunasta ”siveys­normien” takia – ”Haluamme arki­päiväistää tissin ja nännin”
Rauhaniemen kansankylpylästä vastaavan toiminnanjohtajan mukaan aktivistit eivät noudattaneet yleisiä siveysnormeja."

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008060614.html

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-luvun alkupuolella Hietsussa oli vähän joka toisella naisella tissit paljaana, eikä siinä mitään niin ihmeellistä ollut. Mihinkähän se tapa oikein hävisi?

Olen sitä mieltä, että 90-luvun alussa oli ylipäänsä kaikki paljon vapaampaa. Ihmiset antoivat toisille ihmisille paljon enemmän tilaa olla semmoisia kuin ovat. Nyt kun joku esimerkiksi on yläosattomissa, ollaan heti soittamassa poliisi ja palokunta paikalle, ja sen jälkeen kirjoitetaan moralistinen ja kauhisteleva teksti Facebookiin.

Ei 30 vuotta sitten oltu toplessinä muualla kuin Kakadussa

Tietäisit sinäkin paremmin, jos olisit silloin elänyt.

Olen elänyt ja liikkunut noihin aikoihin yö- ja päiväelämässä

No ilmeisesti sitten et Hietsussa kuitenkaan.

Olen.

Vierailija
22/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 30 vuotta sitten naisen kanssa, joka sanoi saavansa parhaimman tyydytyksen rintojensa hyväilystä. Kahden vuoden seurustelun aikana huomasin, että asia todella oli näin. Joten turha tulla väittämään ainakaan tälle naiselle, että rinnoilla ei olisi mitään tekemistä seksin ja seksuaalisuuden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naistennpitää peittää rintansa ja takapuolensa, miehet alavartalon ja yläosa päälle kun liikutaan yleisillä paikoilla.

Itse oon tissinainen, kiihotun mun rinnoista ja ne on osa seksuaalisuutta. Joten mun mielestä on turha väittää etteikö rinnat olisi seksuaaliset ja siten ilman suojaa ympäriinsä kulkeminen ei oo ok.

Vierailija
24/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauniit naiset ei koskaan halua kulkea yläosattomissa?

Vierailija
25/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kauniit naiset ei koskaan halua kulkea yläosattomissa?

Kauniit?? Kauneutta on minentaista.

Vierailija
26/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole parempi pitää ne riippuvat isot utareet paidan alla pois näkyviltä.[/

Tää on just sitä tiukkapipoisuutta. Isot tai pienet, napakat tai riippuvat saa kaikki olla auringossa esillä. Yksi tykkää yhdesta, toinen toisesta ja hyvä niin. Ahdasmielisyydestä ei tykkää kukaan.

Vierailija
27/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos naisten rintoja alkaa kohta näkymään useammin julkisilla paikoilla, niin sopii mulle!

Meinaan kyllä tuijottaa niitä ja todennäköisesti kiihotun myös. Tätähän ei nämä aktivistit olekaan onneksi kieltämässä?

Vierailija
28/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tisseistä saataisiin epäseksuaaliset vaatisi miehen geeneihin puuttumista. Se kun on genetiikkaan kirjoitettu että tissit on osa miehen sukupuolivietin herättämistä.

Vierailija
29/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Mun puolesta voisi sallia kaikille yläosattomuuden ainakin rannoilla, uimahalleissa, saunoissa ja vastaavissa paikoissa ja samalla sitten vaatia myös miehiltä paidan kaupoissa, ravintoloissa jne.

Samaa mieltä. Olis se varmaan naisistakin kiva saada olla paidatta auringossa, eikä kukaan - tai ainakaan kovin moni - nauti ison möhömahaisen äijän ruhon katselusta esim. kaupassa.

Vierailija
30/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaan miehenä menisin aivan sekaisin, jos paljaita rintoja näkyisi rannoilla tai kylpylöissä. Tunnen suurta vetoa naisten tisseihin enkä tiedä miten voisin olla suhtautumatta seksuaalisesti niihin.

Kyllä varmasti tottuisit. Pienikin paljas iho kiihottaa, jos ei näytetä enenpää.

Vastaavasti alastomuus menettää merkityksensä jos sitä on enemmän.

Vierailija
31/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että tisseistä saataisiin epäseksuaaliset vaatisi miehen geeneihin puuttumista. Se kun on genetiikkaan kirjoitettu että tissit on osa miehen sukupuolivietin herättämistä.

Ja bazkat.

Vierailija
32/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstahomo kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Mun puolesta voisi sallia kaikille yläosattomuuden ainakin rannoilla, uimahalleissa, saunoissa ja vastaavissa paikoissa ja samalla sitten vaatia myös miehiltä paidan kaupoissa, ravintoloissa jne.

Samaa mieltä. Olis se varmaan naisistakin kiva saada olla paidatta auringossa, eikä kukaan - tai ainakaan kovin moni - nauti ison möhömahaisen äijän ruhon katselusta esim. kaupassa.

Rannalla joko ilman tai ei.

N50Plussa

Vierailija
33/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-luvun alkupuolella Hietsussa oli vähän joka toisella naisella tissit paljaana, eikä siinä mitään niin ihmeellistä ollut. Mihinkähän se tapa oikein hävisi?

Olen sitä mieltä, että 90-luvun alussa oli ylipäänsä kaikki paljon vapaampaa. Ihmiset antoivat toisille ihmisille paljon enemmän tilaa olla semmoisia kuin ovat. Nyt kun joku esimerkiksi on yläosattomissa, ollaan heti soittamassa poliisi ja palokunta paikalle, ja sen jälkeen kirjoitetaan moralistinen ja kauhisteleva teksti Facebookiin.

No itse asiassa, naisten yläosattomuus yleistyi joskus 80-luvulla. Helsingissä Hietalahdenrannassa oli aika yleistä että pelkät ohkaiset alaosat päällä ja useampikin yläosaton näkyi yhdellä vilkaisulla ja jopa uimastadionilla jotkut ottivat yläosan pois. Sama ilmiö ulkomailla, Espanjassa (jossa asuin pari vuotta) oli vielä 10v aiemmin ollut hyvinkin tiukka moraali, nyt paikalliset siinä missä turistitkin vapauttivat rintansa.

Muistan myös että tapasin uimastadionilla (Hki) työtoverin joka oli varsinainen jakkupukujäykkis, mutta stadikan nurmella moikkasi iloisesti tissit paljaana heiluen ja jäi oikein juttelemaan. Sitten oli joku kylmempi kesä ja alettiin puhumaan liian auringonoton haitallisuudesta, ja olisko siinä ollut jotain otsonikerroksen ohentumistakin niinä aikoina (tilanne palautunut jonkin verran) ja yhtäkkiä yläosattomuus väheni ihan minimiinsä. En muista että tästä olisi mitään moraalikeskustelua ollut. Tapakulttuuri vaan muuttui.

Vierailija
34/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja bazkat.

Kuten joku totesi, aikanaan se oli nilkat. Ja jossain päin maailmaa hiukset, jopa kasvot pitää peittää ettei miehet mene sekaisin - ja nätti naama ja ystävällinen hymy herättelee sekin kiinnostuksen. Silti on pystytty olemaan ihan asiallisesti vaikka saunassa, ilman rihmankiertämää.

Vierailija
35/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni naisille halutessaan oikeus kulkea ilman yläosaa. En väitä ettenkö vilkuilisi sitten niitä tissejä. Tuijottamista koitan välttää mutta pitäisin normaalina pientä kiinnostusta. Ketään ei mielestä pitäisi mihinkään pakottaa mutta mahdollisuus niin miesten ku naisten yläosattomiuuteen pitäisi olla.

Vierailija
36/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa, naisten yläosattomuus yleistyi joskus 80-luvulla. Helsingissä Hietalahdenrannassa oli aika yleistä että pelkät ohkaiset alaosat päällä ja useampikin yläosaton näkyi yhdellä vilkaisulla ja jopa uimastadionilla jotkut ottivat yläosan pois. Sama ilmiö ulkomailla, Espanjassa (jossa asuin pari vuotta) oli vielä 10v aiemmin ollut hyvinkin tiukka moraali, nyt paikalliset siinä missä turistitkin vapauttivat rintansa.

Muistan myös että tapasin uimastadionilla (Hki) työtoverin joka oli varsinainen jakkupukujäykkis, mutta stadikan nurmella moikkasi iloisesti tissit paljaana heiluen ja jäi oikein juttelemaan. Sitten oli joku kylmempi kesä ja alettiin puhumaan liian auringonoton haitallisuudesta, ja olisko siinä ollut jotain otsonikerroksen ohentumistakin niinä aikoina (tilanne palautunut jonkin verran) ja yhtäkkiä yläosattomuus väheni ihan minimiinsä. En muista että tästä olisi mitään moraalikeskustelua ollut. Tapakulttuuri vaan muuttui.

Mä luulen myös, että siinä oli myös vähän sitä, kun 90-luvun laman myötä tuli tissibaarit, tissiparturit ja tissitiesmitkä, että vaan asiakkaita sai houkuteltua paikalle. Naiset luultavasti eivät halunneet assosioitua tuon ilmiön ankeuteen ja nihkeyteen, vaan ottivat yläosat uudestaan käyttöön. Ymmärrettävää kyllä.

Vierailija
37/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä miettiny tätä nännikysymystä. Miehille usein hyväksytään paidatta kulkeminen esim. kaduilla mutta naisille ei pienessä topissa kulkemista joskus sallita? Samat nännit, toisella ei melkein yhtään rasvaa alla, toisella vähä reilummin.

Vierailija
38/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosituhannen vaihde oli kyllä niin jäykkää ja porvarillista aikaa, että moralismillakin oli osansa. Toki tavat vaihtelevat ja ihoa suojataan nyt paremmin kuin koskaan.

Vierailija
39/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja bazkat.

Ihmislajin pullottavat bozat ovat kehittyneet kiihottamaan miehiä nuotiolla istuessa. Matkivat pakaroita ja niiden nimenomainen evoluution määrittämä tarkoitus on miesten kiihottaminen. Millään muulla kädellislajilla ei ole jatkuvasti pullottavia bozia, vaan niillä nisien tarkoitus on ainoastaan imettäminen.

Vierailija
40/41 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettakaa se lässyttäminen. tissit kehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi