Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta vakituista tänne kirjoittaa?

Vierailija
16.06.2021 |

Olisipa mielenkiintoista tietää, kuinka monta vakkarikirjoittajaa täällä on? Tuntuu nimittäin, että täällä on ihan kourallinen porukkaa, joka osallistuu keskusteluihin. Itse olen tunnistanut "penistä vaginaan, muuten en tyydyty"-naisen, eläkeiässä olevan seksiaddiktinaisen ja munallansa kaikki naiset tyydyttävän 50+ miehen. Onkohan täällä muita kuin he kolme ja minä?
n45

Kommentit (211)

Vierailija
201/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan hyvä setti oli. ei tässä mitään hätää. tutustu illan joukkueisiin vaikka. kumpi voittaa?

Pelaajia on ? - 1

Vierailija
202/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiimainen nainen ja kirjoitan tänne kerran viikossa kullinkuva silmissä N48

Miten helevetissä sie näät kirjottaa kullinkuva silimässä?

Ei tää ole se alkuperäinen N48..jollekkin jäi keväästä niin pahat traumat että se vaikuttaa vieläkin..toisen nimissä tehty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihinottoon  neuvoja? osaan kuulkaa sen niin hyvin, kiusoitellen edgetellen, Mutta ette te tiedä!

Oon sellaanen mummeli, että kun tekarit laitan syrjää joha alkoo lurpsii

Vierailija
204/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..ai niin, kirjoitus oli sen papittaren, joten  anti tulla vaan.

Onhan se kiva, että sinäkin saat edes jossain huomiota itsellesi..jos et oikeassa elämässä, niin vauva.fi palstalla tunnet olevasi suurikin julkkis noloilla jankkauksillasi.

Vierailija
205/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiimainen nainen ja kirjoitan tänne kerran viikossa kullinkuva silmissä N48

Miten helevetissä sie näät kirjottaa kullinkuva silimässä?

Ei tää ole se alkuperäinen N48..jollekkin jäi keväästä niin pahat traumat että se vaikuttaa vieläkin..toisen nimissä tehty

Joo, en ole. Kirjoitin niin kuumaa tekstiä, että jollain paloi kullinkuvat verkkokalvoille.

N48

Vierailija
206/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihinottoon  neuvoja? osaan kuulkaa sen niin hyvin, kiusoitellen edgetellen, Mutta ette te tiedä!

Eikä ketään kiinnosta.

Vierailija
207/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai taas.

Mitä?

Vierailija
208/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai taas.

Mitä?

Sitä.

Vierailija
209/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai taas.

Mitä?

Sitä.

Kuka mitä häh?

Vierailija
210/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa käydä niin, että tämä papitar  poistuu tästä älykkäästä keskustelusta, jota ei koskaan ollutkaan.

Jatkakaa , katsotaan miten nyt jaksatte jankata, ihan vaikka siiä klitoriksest, siitä muuten kannattaakin puhua,niin hienoa se on!

Onnea jokaiselle, toivottavasti seksinne onnistuu paljon paremmin kuin älykäs keskustelunne..

Käyn kyllä katsomassa ja kommentoin jos niin katson.

Vierailija
211/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt taitaa käydä niin, että tämä papitar  poistuu tästä älykkäästä keskustelusta, jota ei koskaan ollutkaan.

Jatkakaa , katsotaan miten nyt jaksatte jankata, ihan vaikka siiä klitoriksest, siitä muuten kannattaakin puhua,niin hienoa se on!

Onnea jokaiselle, toivottavasti seksinne onnistuu paljon paremmin kuin älykäs keskustelunne..

Käyn kyllä katsomassa ja kommentoin jos niin katson.

Että ihan piti käydä ilmoittamassa näinkin tärkeä asia..voi sua, kun sun elämä on köyhää. Huomionhakua eikä mitään muuta.