Kuinka monta vakituista tänne kirjoittaa?
Olisipa mielenkiintoista tietää, kuinka monta vakkarikirjoittajaa täällä on? Tuntuu nimittäin, että täällä on ihan kourallinen porukkaa, joka osallistuu keskusteluihin. Itse olen tunnistanut "penistä vaginaan, muuten en tyydyty"-naisen, eläkeiässä olevan seksiaddiktinaisen ja munallansa kaikki naiset tyydyttävän 50+ miehen. Onkohan täällä muita kuin he kolme ja minä?
n45
Kommentit (211)
Arvoisa rouva Klitoris. Ota pää pois perseestäsi ja katso ympärille mitä tapahtuu.
Sie vauhkoot täällä ihan jälleen keskustelun otsikon aiheen vierestä, ja käännät väkisin joka kommenttia naisvihaksi, ja pidät yllä olettamaa että täällä joka ukko vaatii kumartamaan kyrppeensä. Nou, madam, se ei pidä paikkaansa.
Se on hienoa että omaat vahvan seksuaalisuden ja laukeat klitoriksellasi ylpeästi, mutta koita nyt jukoliste muistaa että ihmiset on erilaisia, toiset tykkää muhkummasta, jotkut äitistä ja toiset tyttärestä ja sitä rataa.
Tätä samaa iänaikuista jankkausta ei ole tarkoituksenmukaista käydä joka ketjussa, sillä et saavuta mitään muuta kuin palstan kylähullun maineen.
Rakkaudella M30
P.s. Ennenkuin syytät minua naisvihasta, ja klittakielteisyydestä haluan sanoa että jokainen naisen orgasmi on kaunis, ja minä niitä mielelläni naiselle annan just siten kuin hän haluaa. Tarvittiin siinä sitten kieltä, kikkeliä, kättä, päätä tai vaikka toisessa ketjussa mainittua Hiltin katuporaa.
Vierailija kirjoitti:
Arvoisa rouva Klitoris. Ota pää pois perseestäsi ja katso ympärille mitä tapahtuu.
Sie vauhkoot täällä ihan jälleen keskustelun otsikon aiheen vierestä, ja käännät väkisin joka kommenttia naisvihaksi, ja pidät yllä olettamaa että täällä joka ukko vaatii kumartamaan kyrppeensä. Nou, madam, se ei pidä paikkaansa.
Se on hienoa että omaat vahvan seksuaalisuden ja laukeat klitoriksellasi ylpeästi, mutta koita nyt jukoliste muistaa että ihmiset on erilaisia, toiset tykkää muhkummasta, jotkut äitistä ja toiset tyttärestä ja sitä rataa.
Tätä samaa iänaikuista jankkausta ei ole tarkoituksenmukaista käydä joka ketjussa, sillä et saavuta mitään muuta kuin palstan kylähullun maineen.
Rakkaudella M30
P.s. Ennenkuin syytät minua naisvihasta, ja klittakielteisyydestä haluan sanoa että jokainen naisen orgasmi on kaunis, ja minä niitä mielelläni naiselle annan just siten kuin hän haluaa. Tarvittiin siinä sitten kieltä, kikkeliä, kättä, päätä tai vaikka toisessa ketjussa mainittua Hiltin katuporaa.
Ja tiedoksi tälle muijalle että tämmösiä miehiä on pilvinpimein..minäkin
Vierailija kirjoitti:
Pistäppä se korkki kiinni jo
Tässä sitten se viimeinen. Kohta varmaan tulee se lääkekortti.
Huoh. no on todellakin upeita miehiä palsta täynnä. Jos minä poistun, niin voitte stten iloisesti jatkaa " kalu tekee autuaaksi" tai ei klitoriksella väliä - linjaa. Toivottavasti teidän miesten tyttäret säästyvät teidänkaltaisilta miehiltä. Onnea teille jotka sentään oikeasti tajuavat mistä parisuhteessa ja seksissä oikeasti on kyse.
Tavallaan tyylikästä tuo systemaattinen ja itsepintainen väärinymmärtäminen. Donna Quijote ja tuulimyllyt.
Nosta kilpesi, oi Brunhilde !
Tulen miekka tanassa avuksesi !
Vierailija kirjoitti:
ootte ringissä ja potkitte toista :( ei kovin herrasmiesmäistä.
Sä olet sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit on se runkkaripariskunta.
Hieroja ja Taskuvenus?
Ei, vaan joku M31 ja vanhempi nainen.
Oi niitä aikoja. Enää se ei onnistu, koska se on puh pah hapanpilluilta pois.
T. Se nainen.Pitää varmaan ilmoittautua, olin muistaakseni nro kolme jossain kimppajutussa. Se oli aika hieno ketju muuten! Terkkuja kaikille, etenkin sille eräälle joka veti perässään! ;)
45vee mies.
Eikö ollutkin?
N48
Silloin sai *klitoris* kyytiä... ja vähän muukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieroja ja Taskuvenus?
T. Se nainen.Pitää varmaan ilmoittautua, olin muistaakseni nro kolme jossain kimppajutussa. Se oli aika hieno ketju muuten! Terkkuja kaikille, etenkin sille eräälle joka veti perässään! ;)
45vee mies.
Eikö ollutkin?
N48Silloin sai *klitoris* kyytiä... ja vähän muukin.
Hyviä aikoja... tuli kyllä purkauduttua räjähdellen ja useasti.
M33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieroja ja Taskuvenus?
45vee mies.
Eikö ollutkin?
N48Silloin sai *klitoris* kyytiä... ja vähän muukin.
Hyviä aikoja... tuli kyllä purkauduttua räjähdellen ja useasti.
Kuin myös. N48
Eka viesti ketjuun. En koe olevani vakkari, mutta kun saan omaa aikaa ja panettaa, niin tulee tämäkin lukaistua. Eli en käy kuin kerran viikossa korkeintaan.
Harmi vaan, että reilu viisi vuotta sitten tässä oli vielä oma tatsinsa ja kertomuksista sai oikeasti lisäfiiliksiä. Nykyään tälle on käynyt ihan sama kuin jääkiekkopalstoille, retkeilypalstoille, autopalstoille ja kaikille muillekin: Halutaan aiheuttaa vain ristiriitoja ja arvostella muita, jos heidän arvot eri kuin MINUN. Eli juttuja kirjoitetaan roolissa ja vastataan itse toisella nimimerkillä tavoitteena saada OMA aihe lentoon.
Harmittaa tosi suuresti jos joku nuori täältä eksyy etsimään OIKEITA neuvoja omaan seksielämään. Tämä kun tulee tosi nopeasti hakukoneella vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootte ringissä ja potkitte toista :( ei kovin herrasmiesmäistä.
Kiitti, mutta olen jo ikäänkuin tottunut. Todistaa vaan asioita.
Itselle vastaaminen se vasta hauskaa viihdettä onkin. Tuo päivään kaivattua sisältöä!
Vierailija kirjoitti:
hän vastasi mulle, pöljä.
Sielunkumppani vastasi sulle.
Tuntuu olevan pöljiä palsta täynnä. Muutamat yrittää olla fiksumpia huonolla menestyksellä.
Pyhää vihaa ja
Suurta rakkautta
On palstalla tänään
Liput liehuu ja
Ihmiset riehuu ja
Mä kaiken nään
Mä olen nainen
Mä olen nainen
Jolle ei koskaan tapahdu mitään
Mä olen mies
Mä olen mies
Lipitetään klitorista
Mökkitaivaan alla
Joo mä kaiken nään
Ja M62 nussii taas
Vaimon kanssa ja
Mä kaiken nään
Mä olen nainen
Mä olen nainen
Mä olen mies
Mä olen mies
Kun mä tulen kotiin
Avaan selaimen
Ja sitä katselemaan jään
Panetukseni nousee
Yössä taivaaseen
Mä sieltä kaiken nään
Jossain on kuumempaa ja
Jossain on suurempaa ja
Ei tartte selittää
Mitä vikaa on mun
Pienessä maailmassa
Joo mä kaiken nään
Mä olen nainen
Mä olen nainen
Mä olen mies
Mä olen mies
Täällä näyttää olevan paljon ihmisiä, jotka eivät uskalla oikeassa elämässä purkaa tuntojaan, niin sitten täällä voi ilman mitään pidäkkeitä olla agressiivinen. Voi olla vaikka minkälainen hiiri ja pullistella täällä.
Tosiaan, tutkijoille olis työsarkaa.
Aika usein täällä tulee käytyä lukemassa mutta kommentoinnin jätin vähemmälle kun sain sellaiset vihat päälleni kun yhteen ketjuun kerroin omasta järjestelystäni niin ei enää huvita osallistuminen samalla lailla mutta luen siis paljon eri ketjuja vielä
Kiitti, mutta olen jo ikäänkuin tottunut. Todistaa vaan asioita.