Kuinka monta vakituista tänne kirjoittaa?
Olisipa mielenkiintoista tietää, kuinka monta vakkarikirjoittajaa täällä on? Tuntuu nimittäin, että täällä on ihan kourallinen porukkaa, joka osallistuu keskusteluihin. Itse olen tunnistanut "penistä vaginaan, muuten en tyydyty"-naisen, eläkeiässä olevan seksiaddiktinaisen ja munallansa kaikki naiset tyydyttävän 50+ miehen. Onkohan täällä muita kuin he kolme ja minä?
n45
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Pakko vielä lisätä että täällä on tosi negatiivinen ilmapiiri kun sekin mun kertoma kuvio piti olla vain sellainen hyvää mieltä ja positiivisuutta jakava juttu niin kaikki vaan rähjäsi ja haukkui ja nyt tässäkin ketjussa ensimmäinen vastaus tarttui pilkku ja pistevirheisiin ja muutkin vaan tappelee keskenään
Ei täällä kuule positiivisuus ja hyvä mieli ole kurssissa. Eikä oikeat asiatkaan, ihan vaan veetuilu ja lapsellisten hörötys. No onhan se viihdyttävää näin kuumina kesäpäivinä, vaikkakin aivan idiooottia.
t.klitorishullu, -pakottaja, -kahjo, -addikti.
Ja mitähän vielä. En muista kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko vielä lisätä että täällä on tosi negatiivinen ilmapiiri kun sekin mun kertoma kuvio piti olla vain sellainen hyvää mieltä ja positiivisuutta jakava juttu niin kaikki vaan rähjäsi ja haukkui ja nyt tässäkin ketjussa ensimmäinen vastaus tarttui pilkku ja pistevirheisiin ja muutkin vaan tappelee keskenään
Ei täällä kuule positiivisuus ja hyvä mieli ole kurssissa. Eikä oikeat asiatkaan, ihan vaan veetuilu ja lapsellisten hörötys. No onhan se viihdyttävää näin kuumina kesäpäivinä, vaikkakin aivan idiooottia.
Hanki sinäkin Elämä, uusi mannermainen muotiuutuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä arvioit sen johtuvan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan siitä, että joukossa tyhmyys tiivistyy, tämä on teistä hauskaa. Ja Hauskaa tässä onkin se että kohde olen minä, joka en välitä mitään..
Toivottavasti teidän seuraava kohteenne ei ole joku, joka oikeasti vois saada ties mitä traumoja.
Mutta pidättepäs klitorisasiaa tosiaan tapetilla, niin mun ei tarvii. Se siitä miehet.
Vierailija kirjoitti:
Täällä te ihan muuta jatkuvasti julistatte sitä klitan ilosanomaa, niin mun ei tarvii. Hyvähän se on että aihe pysyy framilla! Koirat tuli juuri kotiin ja syöneet ovat. Ja juosseet myös.
Eli päivän kolmannen panon aika??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan siitä, että joukossa tyhmyys tiivistyy, tämä on teistä hauskaa. Ja Hauskaa tässä onkin se että kohde olen minä, joka en välitä mitään..
Toivottavasti teidän seuraava kohteenne ei ole joku, joka oikeasti vois saada ties mitä traumoja.
Mutta pidättepäs klitorisasiaa tosiaan tapetilla, niin mun ei tarvii. Se siitä miehet.
Näyttää tiivistyvän ihan yhdessä yksilössäkin. T. Nainen.
Vieläkö tämä jaskanpauhanta jatkuu... mie oon ehtiny nukkua pitkän yö unen ja tehdä täyden päivän duunia tässä välissä, ja te vaan jatkatte tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tämä jaskanpauhanta jatkuu... mie oon ehtiny nukkua pitkän yö unen ja tehdä täyden päivän duunia tässä välissä, ja te vaan jatkatte tätä.
Nythän tää vasta alkoi..viikonloppu aikaa :)
Tällä palstalla yli 80% on mieheksiepäiltyjen kirjoittamia vuodatuksia naiseksitekeytyneinä. Perinteistä tavallista naista ei tältä palstalta löydykään ainakaan kirjoittajana.
Olen kiimainen nainen ja kirjoitan tänne kerran viikossa kullinkuva silmissä N48
Vierailija kirjoitti:
Olen kiimainen nainen ja kirjoitan tänne kerran viikossa kullinkuva silmissä N48
Miten helevetissä sie näät kirjottaa kullinkuva silimässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helevetissä sie näät kirjottaa kullinkuva silimässä?
tonttu. ei noin puhuta kiimaiselle naiselle.
Onnekseni ei tarvitse odotella kullinkuvat silmissä: juuri tuoss mies hiukan härnäsi. Tänään ätettiin väliin,kun oltiin reisuussa, ja nyt mies ihan haluissaan. No päätettiin ettää aamulla pitkä sessio. Nam. en jaksa odottaa!
Vierailija kirjoitti:
..ai niin, kirjoitus oli sen papittaren, joten anti tulla vaan.
ihana kirjoitus oli ! hyvä papitar 🙂
t. akolyyttisi
ihan hyvä setti oli. ei tässä mitään hätää. tutustu illan joukkueisiin vaikka. kumpi voittaa?
Suihinottoon neuvoja? osaan kuulkaa sen niin hyvin, kiusoitellen edgetellen, Mutta ette te tiedä!
Juuri näin. Se vain tapahtui.
Harmi että mlqvistit tunkivat linjoille. En edelleen käsitä, miten se oli heiltä pois.
N48.