Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta vakituista tänne kirjoittaa?

Vierailija
16.06.2021 |

Olisipa mielenkiintoista tietää, kuinka monta vakkarikirjoittajaa täällä on? Tuntuu nimittäin, että täällä on ihan kourallinen porukkaa, joka osallistuu keskusteluihin. Itse olen tunnistanut "penistä vaginaan, muuten en tyydyty"-naisen, eläkeiässä olevan seksiaddiktinaisen ja munallansa kaikki naiset tyydyttävän 50+ miehen. Onkohan täällä muita kuin he kolme ja minä?
n45

Kommentit (211)

Vierailija
181/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit on se runkkaripariskunta.

Hieroja ja Taskuvenus?

Ei, vaan joku M31 ja vanhempi nainen.

Oi niitä aikoja. Enää se ei onnistu, koska se on puh pah hapanpilluilta pois.

T. Se nainen.

Pitää varmaan ilmoittautua, olin muistaakseni nro kolme jossain kimppajutussa. Se oli aika hieno ketju muuten! Terkkuja kaikille, etenkin sille eräälle joka veti perässään! ;) 

45vee mies. 

Eikö ollutkin?

N48

Hienoa oli se että se lähti jotenkin vain lapasesta siinä tilanteessa. Kauheen mukavaa tollanen fiilailu. Samoin jotkut muut jutut joita on saanut lukea, tai joskus jotenkin ottaa osaakin johonkin kotiinpaluun odotukseen ja sellaseen. Hyviä hetkiä itsellesi, ja muille jotka tajuavat näitä vivahteita! - dat guy 45

Juuri näin. Se vain tapahtui.

Harmi että mlqvistit tunkivat linjoille. En edelleen käsitä, miten se oli heiltä pois.

N48.

Vierailija
182/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko vielä lisätä että täällä on tosi negatiivinen ilmapiiri kun sekin mun kertoma kuvio piti olla vain sellainen hyvää mieltä ja positiivisuutta jakava juttu niin kaikki vaan rähjäsi ja haukkui ja nyt tässäkin ketjussa ensimmäinen vastaus tarttui pilkku ja pistevirheisiin ja muutkin vaan tappelee keskenään

Ei täällä kuule positiivisuus ja hyvä mieli ole kurssissa. Eikä oikeat asiatkaan, ihan vaan veetuilu ja lapsellisten hörötys. No onhan se viihdyttävää näin kuumina kesäpäivinä, vaikkakin aivan idiooottia.

t.klitorishullu, -pakottaja, -kahjo, -addikti.

Ja mitähän vielä. En muista kaikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko vielä lisätä että täällä on tosi negatiivinen ilmapiiri kun sekin mun kertoma kuvio piti olla vain sellainen hyvää mieltä ja positiivisuutta jakava juttu niin kaikki vaan rähjäsi ja haukkui ja nyt tässäkin ketjussa ensimmäinen vastaus tarttui pilkku ja pistevirheisiin ja muutkin vaan tappelee keskenään

Ei täällä kuule positiivisuus ja hyvä mieli ole kurssissa. Eikä oikeat asiatkaan, ihan vaan veetuilu ja lapsellisten hörötys. No onhan se viihdyttävää näin kuumina kesäpäivinä, vaikkakin aivan idiooottia.

Hanki sinäkin Elämä, uusi mannermainen muotiuutuus.

Vierailija
184/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä arvioit sen johtuvan?

Vierailija
185/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan siitä, että joukossa tyhmyys tiivistyy, tämä on teistä hauskaa. Ja Hauskaa tässä onkin se että kohde olen minä, joka en välitä mitään..

Toivottavasti teidän seuraava kohteenne ei ole joku, joka oikeasti vois saada ties mitä traumoja.

Mutta pidättepäs klitorisasiaa tosiaan tapetilla, niin mun ei tarvii. Se siitä miehet.

Vierailija
186/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä te ihan muuta jatkuvasti julistatte sitä klitan ilosanomaa, niin mun ei tarvii. Hyvähän se on että aihe pysyy framilla! Koirat tuli juuri kotiin ja syöneet ovat. Ja juosseet myös.

Eli päivän kolmannen panon aika??

Vierailija
187/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan siitä, että joukossa tyhmyys tiivistyy, tämä on teistä hauskaa. Ja Hauskaa tässä onkin se että kohde olen minä, joka en välitä mitään..

Toivottavasti teidän seuraava kohteenne ei ole joku, joka oikeasti vois saada ties mitä traumoja.

Mutta pidättepäs klitorisasiaa tosiaan tapetilla, niin mun ei tarvii. Se siitä miehet.

Näyttää tiivistyvän ihan yhdessä yksilössäkin. T. Nainen.

Vierailija
188/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tämä jaskanpauhanta jatkuu... mie oon ehtiny nukkua pitkän yö unen ja tehdä täyden päivän duunia tässä välissä, ja te vaan jatkatte tätä.

Vierailija
189/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tämä jaskanpauhanta jatkuu... mie oon ehtiny nukkua pitkän yö unen ja tehdä täyden päivän duunia tässä välissä, ja te vaan jatkatte tätä.

Nythän tää vasta alkoi..viikonloppu aikaa :)

Vierailija
190/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla yli 80% on mieheksiepäiltyjen kirjoittamia vuodatuksia naiseksitekeytyneinä. Perinteistä tavallista naista ei tältä palstalta löydykään ainakaan kirjoittajana.

Vierailija
191/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan 30-70. mutta ei se tilannetta muuksi muuta.

Vierailija
192/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiimainen nainen ja kirjoitan tänne kerran viikossa kullinkuva silmissä N48

Vierailija
193/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiimainen nainen ja kirjoitan tänne kerran viikossa kullinkuva silmissä N48

Miten helevetissä sie näät kirjottaa kullinkuva silimässä?

Vierailija
194/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten helevetissä sie näät kirjottaa kullinkuva silimässä?

tonttu. ei noin puhuta kiimaiselle naiselle.

Vierailija
195/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekseni ei tarvitse  odotella kullinkuvat silmissä: juuri tuoss mies hiukan härnäsi. Tänään ätettiin väliin,kun oltiin reisuussa, ja nyt mies ihan haluissaan. No päätettiin ettää aamulla pitkä sessio. Nam. en jaksa odottaa!

Vierailija
196/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ai niin, kirjoitus oli sen papittaren, joten  anti tulla vaan.

Vierailija
197/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..ai niin, kirjoitus oli sen papittaren, joten  anti tulla vaan.

ihana kirjoitus oli ! hyvä papitar 🙂

t. akolyyttisi

Vierailija
198/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai taas.

Vierailija
199/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä setti oli. ei tässä mitään hätää. tutustu illan joukkueisiin vaikka. kumpi voittaa?

Vierailija
200/211 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinottoon  neuvoja? osaan kuulkaa sen niin hyvin, kiusoitellen edgetellen, Mutta ette te tiedä!