Kuinka monta vakituista tänne kirjoittaa?
Olisipa mielenkiintoista tietää, kuinka monta vakkarikirjoittajaa täällä on? Tuntuu nimittäin, että täällä on ihan kourallinen porukkaa, joka osallistuu keskusteluihin. Itse olen tunnistanut "penistä vaginaan, muuten en tyydyty"-naisen, eläkeiässä olevan seksiaddiktinaisen ja munallansa kaikki naiset tyydyttävän 50+ miehen. Onkohan täällä muita kuin he kolme ja minä?
n45
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu asiallista asiaa täällä ei juuri ole, jos yrittää asiasta puhu, tulee vain idioottivastauksia, tai pelkkää vattuiluja.
Miksi ette perusta omaa WhatsApp-ryhmää ja julista sitä asiallista ilosanomaa toisillenne siellä?
Klassikoryhmä "yksinäinen runkkari" tälle klitoriskahjolle.
Miten ihmeessä voi joku mies vihata noin paljon klitorista, että on valmis ties mihin vihansa takia. Mitä sä siitä saat? Taidat olla just sellainen surkea hiirulainen, joka ei oikeessaelämässä uskalla tehdä mitään. Kyllä täällä uskallat pullistella, no saatpa edes jossain purkaa paineitasi.
Kukaan täällä aktiivisesti kirjoittavista ei vihaa klitorista. Se että ei tykkää sinun tyylistäsi kirjoittaa, kärjistää ja ymmärtää päivästä toiseen tahallaan väärin, ei kerro mitään siitä miten klitorikseen suhtautuu. Kaikki rakastavat klitorista, mutta sinä yksin rakastat siitä riitelemistä, ja SITÄ ei kukaan oikein tahdo täällä ymmärtää. Tai jaksaa.
Asia on niin, että jos sitä dissataan niin silloin nousen barrikaadeille.ja vain silloin. Ja se on oikein ja myöskin mun oikeus. Samakoskee myös naisten dissausta, ja sitä todellakin on. Miksi helvetissä minä riitelisin klitoriksesta,, ei sitä tekevät muut, esim sinä just. Mutta ei vois vähempää kiinnostaa, sillä minä olenkin vahva nainen, ja se saajotkut miehet raivoihinsa.
Lue välillä jotakin muuta tutkimustulosta..avartuu pikkasen muukin maailma..sun ajatuksiin ei mahdu mitään muuta kuin klitoriksesta puhuminen..vois tehdä sun pääkopalle hyvää keskittyä välillä muuhun..
Nyt kyllä vaikuttaa ihan siltä, että SINUN pääkoppaasi ei mahdu muutakuin tämä jankutuksesi musta.
Ethän sinä millään voi teitää mitä minun päässäni liikkuu! Mulla on kuule laaja repertuaari asioita ja kiinnostuksen kohteita, aina sijoittamisesta vaikkapa niihin koiriin.
Ja lopeta klitorisjankutus, sillä ihan sama vaikka kirjottaisin just koirista se on sulle kauhistus, ja vielä suurempi inhotus näyttäs olevan se että harrastamme seksiä päivittäin. Eli ihan sama mitä sanon mistä vain, sulle se on punainen vaate. Mutta koita nyt elää sen asian kanssa.
Älä ole huolissasi..minä pärjään kyllä..sinusta en ole niin varma..aika yllättävää, että meillä on samanlaisia kiinnostuksen kohteita..sijoittaminen ja koirat..tässä on ainoastaan se punainen vaate, että sinä et osaa asiallisesti keskustella muun muassa klitoriksesta..tuo sinun tyylisi nostaa karvat pystyyn jokaisella..anna toistenkin ajatuksille jonkinlainen arvo..
joo sun tyylisi on totisesti asiallinen...
En tarkoittanut tänne vaan omaan puhelimeen perustettua ryhmää. Saatte kehua siellä toisianne kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu asiallista asiaa täällä ei juuri ole, jos yrittää asiasta puhu, tulee vain idioottivastauksia, tai pelkkää vattuiluja.
Miksi ette perusta omaa WhatsApp-ryhmää ja julista sitä asiallista ilosanomaa toisillenne siellä?
Klassikoryhmä "yksinäinen runkkari" tälle klitoriskahjolle.
Miten ihmeessä voi joku mies vihata noin paljon klitorista, että on valmis ties mihin vihansa takia. Mitä sä siitä saat? Taidat olla just sellainen surkea hiirulainen, joka ei oikeessaelämässä uskalla tehdä mitään. Kyllä täällä uskallat pullistella, no saatpa edes jossain purkaa paineitasi.
Kukaan täällä aktiivisesti kirjoittavista ei vihaa klitorista. Se että ei tykkää sinun tyylistäsi kirjoittaa, kärjistää ja ymmärtää päivästä toiseen tahallaan väärin, ei kerro mitään siitä miten klitorikseen suhtautuu. Kaikki rakastavat klitorista, mutta sinä yksin rakastat siitä riitelemistä, ja SITÄ ei kukaan oikein tahdo täällä ymmärtää. Tai jaksaa.
Asia on niin, että jos sitä dissataan niin silloin nousen barrikaadeille.ja vain silloin. Ja se on oikein ja myöskin mun oikeus. Samakoskee myös naisten dissausta, ja sitä todellakin on. Miksi helvetissä minä riitelisin klitoriksesta,, ei sitä tekevät muut, esim sinä just. Mutta ei vois vähempää kiinnostaa, sillä minä olenkin vahva nainen, ja se saajotkut miehet raivoihinsa.
Sä olet lähinnä tyhmä ja kykenemätön ymmärtämään kirjoitettua tekstiä. [/quot
Ohho, no tämän kirjoittaja on todellakin älykäs!!
Kuluuhan se klittapapittarella kesä rattoisasti, klitoriksesta jankatessa.. eikä mitään uutta vaan samaa jauhamista kuukaudesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuluuhan se klittapapittarella kesä rattoisasti, klitoriksesta jankatessa.. eikä mitään uutta vaan samaa jauhamista kuukaudesta toiseen.
Sieltä sitä vaan tulee....älykästä ja hyvää tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi, että nuo kommentit on eri ihmisten kirjoittamia..et ole vain yhden kanssa napit vastakkain vaan kymmenien..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin sinun vähemmän älykäs tekstisi..
Vierailija kirjoitti:
"Jotenkin haluat kääntää kaiken sinuun kohdistuvan kritiikin koskemaan klitorista, vaikka asia ei olisi niin, ja vedät siitä vain uutta vettä myllyysi ja homma jatkuu taas vähän isommin kierroksin." - Ei sen tekevät juuri muut, jotka jauhavat, klitorispakottajasta, klitorishullusta yms jatkuvalla syötöllä.
Ja pakkohan ei ole lukea, voi hyvin hyppiä yli. Ja tosiaan täällä on monia pitkiä ketjuja jotka olen aloittanut, et vaan tiedä mitkä ne ovat.
Niin, eikä sunkaan ole pakko lukea mitään joka ei liity omaan kiinnostukseesi mitenkään. Eikä etenkään ole pakko kirjoittaa mitään joka ei liity käsiteltävään juttuun.
Tai siis, kirjoita vaan. Ja sitten muut kirjoittavat siitä klitorispakottajasta tietenkin. Onhan siihenkin oikeus, ja ihan helpoksi maaliksi kieltämättä uhriudut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, sähän et vastaa suoriin kysymyksiin itse ollenkaan. Joutuisit ajattelemaan. Ja sitä ennen lukemaan mitä palstalle on kirjoitettu. Tulkinnat on helpompia, ihan voi pyörittää päässään sellaista maailmaa joka on sellainen ja niin paha kuin itse kuvittelet.
Onko mielestäsi klitoriksen vähättelyä ja naisten halveksuntaa ao lause:
"kirjoitustyylisi on ärsyttävä, kaikki inhoavat sitä miten käännät jokaisen lauseen itseesi ja naisiin kohdistuvaksi hyökkäykseksi. Mitä ne eivät ole jos lukisit mitä kirjoitetaan. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jotenkin haluat kääntää kaiken sinuun kohdistuvan kritiikin koskemaan klitorista, vaikka asia ei olisi niin, ja vedät siitä vain uutta vettä myllyysi ja homma jatkuu taas vähän isommin kierroksin." - Ei sen tekevät juuri muut, jotka jauhavat, klitorispakottajasta, klitorishullusta yms jatkuvalla syötöllä.
Ja pakkohan ei ole lukea, voi hyvin hyppiä yli. Ja tosiaan täällä on monia pitkiä ketjuja jotka olen aloittanut, et vaan tiedä mitkä ne ovat.
Niin, eikä sunkaan ole pakko lukea mitään joka ei liity omaan kiinnostukseesi mitenkään. Eikä etenkään ole pakko kirjoittaa mitään joka ei liity käsiteltävään juttuun.
Tai siis, kirjoita vaan. Ja sitten muut kirjoittavat siitä klitorispakottajasta tietenkin. Onhan siihenkin oikeus, ja ihan helpoksi maaliksi kieltämättä uhriudut.
No en uhriudu, ei vois hauskempaa olla, kuin oikeasti ihan noh,en puhu tasosta mitään, mutta kirjoitukset puhuvat puolestansa.
Minä luenkin vaan ne mitkä mua kiinnostaa, tätä ko threadia vaan huvituksekseni.
Seksi on kivaa, ja ilmastakin vielä, ja iloinen asia ainakin meille. Jos se stressaa joitakuita, ei voi mitään.
Kumpa tietäsitkin kuka oikeasti olen.
Hyvä vanha kiinalainen sanonta "Mikään ei ole yhtä tärkeää kuin puutahanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi, että nuo kommentit on eri ihmisten kirjoittamia..et ole vain yhden kanssa napit vastakkain vaan kymmenien..
Tää on hänen vaikea ymmärtää.
Toisaalta jokainen alapeukku kertoo suuresta määrästä miehiä jotka vihaavat naisia. Toisaalta kirjoittaja on aina yksi ja joku.
Olisi ilmeisesti kauhean inhottavaa myöntää itselleen, että käytännössä kaikki sukupuoleen katsomatta ovat tätä klitoriskahjoa vastaan. On helpompaa ajatella olevansa joku esitaistelija.
Vierailija kirjoitti:
No en uhriudu, ei vois hauskempaa olla, kuin oikeasti ihan noh,en puhu tasosta mitään, mutta kirjoitukset puhuvat puolestansa.
Minä luenkin vaan ne mitkä mua kiinnostaa, tätä ko threadia vaan huvituksekseni.
Seksi on kivaa, ja ilmastakin vielä, ja iloinen asia ainakin meille. Jos se stressaa joitakuita, ei voi mitään.
Kumpa tietäsitkin kuka oikeasti olen.
Hyvä vanha kiinalainen sanonta "Mikään ei ole yhtä tärkeää kuin puutahanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää".
No sehän on hyvä. Hyvää mieltä kaikille.
Hyvä ettet ole esim tämän kirjoittaja, joka tuntui kyllä aika paljon uhriutuvan. Ei meinannut näppäimetkään osua kohdalleen. Eikö sinustakin tuollainen teksti (viesti nro 107) ole aika hassua, kuka ottaa tällaisen palstan noin kauheen vakavasti:
"
Juuri tämä! Menkää mualla puhumaan "vähäpätöisisistä asioista" ei klitoris kuulu seksipalstalle!!!
Voiko enempää naisia dissata enää, ja maalittaa sitäpaitsi yhtä. Noh mua satte maalitta, oitettehan asiani oikeaksi vain"
Vierailija kirjoitti:
Ompa tällä anonyymillä palstalla monta selvännäkijää.
Tai sitten vaan joku joka oikeasti tietää kuka sä olet. On se mahdollista.
Mitenhän ne koirat tulee hoidettua, kun sormet sauhuten julistetaan klitan ilosanomaa??
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän ne koirat tulee hoidettua, kun sormet sauhuten julistetaan klitan ilosanomaa??
Ei se enää vastaa, ottaa ikävä kyllä hetken vaan lukua ja sitten taas on ihan uusi päivä ja uusi sota huomenna. En vaan tajua että miten tuollaisen ihmisen aivot toimii?
Pakko vielä lisätä että täällä on tosi negatiivinen ilmapiiri kun sekin mun kertoma kuvio piti olla vain sellainen hyvää mieltä ja positiivisuutta jakava juttu niin kaikki vaan rähjäsi ja haukkui ja nyt tässäkin ketjussa ensimmäinen vastaus tarttui pilkku ja pistevirheisiin ja muutkin vaan tappelee keskenään
Täällä te ihan muuta jatkuvasti julistatte sitä klitan ilosanomaa, niin mun ei tarvii. Hyvähän se on että aihe pysyy framilla! Koirat tuli juuri kotiin ja syöneet ovat. Ja juosseet myös.
Tämä Kusijamppa kirjoittaa suurimman osan viesteistä squirttaus-keskusteluissa ja vastailee itselleen. Todennäköisesti myös aloittaja.