Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi - Venäjä klo 16:00 melkein OFFICIAL

winner
16.06.2021 |

Jalkapallon EM jatkuu Suomen ottelulla. Fiiliksiä, kannustusta ja vihellyksiä.

Kommentit (408)

Vierailija
181/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne on saaneet nuoren Val Kilmerin tuomitsemaan Suomen ottelua? Kuin suoraan Top Gunista tuonne tullut.

Vierailija
182/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittäviä nuo venäjän maalin teko yritykset.

Läheltä meni, että olisi tullut maali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauttomuuden huippu Suomen Get well Christian-paidat!

Mauton oli myös Suomen voitto Tanskasta. En arvosta yhtään tuota voittoa. Voitto saatiin aivan vääryydellä kun Tanskan pelaajat olivat järkyttyneitä tapahtuneesta. Ja pelin pelaamisesta ei heille paljon vaihtoehtoja annettu.

Mitä tuollaisessa tilanteessa mielestäsi pitäisi toimia? Ottelua ei voi kokonaan perua, koska se vaikuttaisi koko turnaukseen (ja miljooniin euroihin). Peli oli pelattava loppuun joko heti tai seuraavana päivänä. Pelaajta valitsivat heti. Olisiko Suomen pitänyt hävitä tahallaan? Se vasta epäurheilijamaista olisi. Ei tuossa tilanteessa ole hyviä ratkaisuja, mutta show must go on.

Peliä ei olisi pitänyt pelata ollenkaan loppuun. Sen hetkinen tilanne eli tasapeli olisi ollut oikeutetumpi ratkaisu. Nyt Tanskalaiset olivat liian järkyttyneitä pelaamaan, mutta rahanahne fifa ratkaisi ottelun näin. Siksi en arvosta voittoa koska se ei tullut millään taidolla eikä paremmuudella.

No minä olen eri mieltä. Tasapelin tuomitseminen pelaamatta peliä on vielä vähemmän reilua kuin jatkaa pelaamista hankalassa paikassa. Tanskalla oli sen 22 tilaisuutta, vai montako niitä oli, ja jopa rankkari. Olisin tätä mieltä myös jos suomalainen pelaaja olisi sairauskohtauksen saanut ja/tai Suomi hävinnyt.

Saathan sinä olla tuota mieltä, mutta ei se minun arvostustani Suomen voittoon muuta. Arvostus tuota voittoa kohtaan on minulla täysi nolla. Fifa voisi olla vähemmän rahanahne ja voisi kunnioittaa pelaajiakin. Suomi ei saanut voittoa taidolla vaan Tanskalaisten kamalalla tradegialla.

Ketään ei kiinnosta kaltaisesi pellen ulinat.

Oho, sähän kova tyyppi oot. Ihan alkoi nyt hirvittämään uskallanko enää mitään tänne kirjoittaa. Toi pelle sana on kyllä aika inflaation kärsinyt sana. Keksi seuraavan kerran jotain nasevampaa, jooko?

Vierailija
184/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomella 20 min aikaa tehdä maali. Sitten viime minuuteilla ei kannata enää yrittää.

Suomi ottaa kahdeksi viimeiseksi minuutiksi maalivahdin pois ja uuden kenttäpelaajan ja tasoittaa. Sitten jatketaan 20 minuutin jatkoaika kolme-kolmea vastaan.

Niin se vaan menee ;D

Vierailija
185/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauton oli myös Suomen voitto Tanskasta. En arvosta yhtään tuota voittoa. Voitto saatiin aivan vääryydellä kun Tanskan pelaajat olivat järkyttyneitä tapahtuneesta. Ja pelin pelaamisesta ei heille paljon vaihtoehtoja annettu.

Mitä tuollaisessa tilanteessa mielestäsi pitäisi toimia? Ottelua ei voi kokonaan perua, koska se vaikuttaisi koko turnaukseen (ja miljooniin euroihin). Peli oli pelattava loppuun joko heti tai seuraavana päivänä. Pelaajta valitsivat heti. Olisiko Suomen pitänyt hävitä tahallaan? Se vasta epäurheilijamaista olisi. Ei tuossa tilanteessa ole hyviä ratkaisuja, mutta show must go on.

Peliä ei olisi pitänyt pelata ollenkaan loppuun. Sen hetkinen tilanne eli tasapeli olisi ollut oikeutetumpi ratkaisu. Nyt Tanskalaiset olivat liian järkyttyneitä pelaamaan, mutta rahanahne fifa ratkaisi ottelun näin. Siksi en arvosta voittoa koska se ei tullut millään taidolla eikä paremmuudella.

No minä olen eri mieltä. Tasapelin tuomitseminen pelaamatta peliä on vielä vähemmän reilua kuin jatkaa pelaamista hankalassa paikassa. Tanskalla oli sen 22 tilaisuutta, vai montako niitä oli, ja jopa rankkari. Olisin tätä mieltä myös jos suomalainen pelaaja olisi sairauskohtauksen saanut ja/tai Suomi hävinnyt.

Saathan sinä olla tuota mieltä, mutta ei se minun arvostustani Suomen voittoon muuta. Arvostus tuota voittoa kohtaan on minulla täysi nolla. Fifa voisi olla vähemmän rahanahne ja voisi kunnioittaa pelaajiakin. Suomi ei saanut voittoa taidolla vaan Tanskalaisten kamalalla tradegialla.

Oho, sähän kova tyyppi oot. Ihan alkoi nyt hirvittämään uskallanko enää mitään tänne kirjoittaa. Toi pelle sana on kyllä aika inflaation kärsinyt sana. Keksi seuraavan kerran jotain nasevampaa, jooko?

Lapset, lapset, katsokaa nyt vielä reilu vartti matsia ja sitten äiti laittaa ruokaa, nyt äiti ei ehdi kun on Damiano-ketjussa vielä tärkeää katsottavaa...

Vierailija
186/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton torjunta! Suomen maalivahti on niin hyvä!

Vierailija
187/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmoinen poika tuo Kamara. Tekee virheitä, ei lauo.

Vierailija
188/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi tekee kohta maalin... Hyvä matsi pelattu kävi kuinka kävi.

Vierailija
189/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä palloa hyökkäys päätyyn. Hop hop!

Ei niitä maaleja muuten synny.

190/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selostaja sanoi äsken Arajuurta "hymyileväksi jätiksi", ellen ihan väärin kuullut. Se on ihan totta, Arajuuri hymyilee aina haastatteluissa.

Vierailija
191/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton torjunta! Suomen maalivahti on niin hyvä!

Ei voinut tehdylle maalille mitään, mutta taitaa olla Suomen MVP tässäkin ottelussa.

Vierailija
192/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tuomari on kyllä hyvännäköinen...

Vierailija
193/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomen maajoukkueesta ei löydy edes Englannin kakkosdivarin tasoista keskikenttämiestä, joka saisi pallon Pukille riittävällä tarkkuudella.

Vierailija
194/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset, lapset, katsokaa nyt vielä reilu vartti matsia ja sitten äiti laittaa ruokaa, nyt äiti ei ehdi kun on Damiano-ketjussa vielä tärkeää katsottavaa...

Täällä äitini kutsui juuri syömään. Täytyy kai mennä, kun käsketään.

Eri

Vierailija
195/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenlapsi lähti  Pietariin aikaisin  aamulla.  Itsekin poika pelaa jalkapalloa.Olen niin kateellinen, hieno  päivä hienossa miljoonakaupungissa. Täällä meillä on varattu  herkkuja syötäväksi.  Ulkona ei liiku  kukaan. Ei pysty nyt syömään  jännitykseltä. Kaikki peukut ylös. !!!!

Vierailija
196/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen laji.

Vierailija
197/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenlapsi lähti  Pietariin aikaisin  aamulla.  Itsekin poika pelaa jalkapalloa.Olen niin kateellinen, hieno  päivä hienossa miljoonakaupungissa. Täällä meillä on varattu  herkkuja syötäväksi.  Ulkona ei liiku  kukaan. Ei pysty nyt syömään  jännitykseltä. Kaikki peukut ylös. !!!!

Voitte saada tuliaisiksi vaikka koronan!

Vierailija
198/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä äitini kutsui juuri syömään. Täytyy kai mennä, kun käsketään.

Eri

No niin, kiltti olet, hyvä!

Vierailija
199/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkiekkoako tää luulee pelaavansa?

Vierailija
200/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä taklaus. Kuului huudotkin tänne kotisohvalle saakka.