Suomi - Venäjä klo 16:00 melkein OFFICIAL
Jalkapallon EM jatkuu Suomen ottelulla. Fiiliksiä, kannustusta ja vihellyksiä.
Kommentit (408)
Miksei meidän tykit ammu? Pian alkaa olla liian myöhäästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastenlapsi lähti Pietariin aikaisin aamulla. Itsekin poika pelaa jalkapalloa.Olen niin kateellinen, hieno päivä hienossa miljoonakaupungissa. Täällä meillä on varattu herkkuja syötäväksi. Ulkona ei liiku kukaan. Ei pysty nyt syömään jännitykseltä. Kaikki peukut ylös. !!!!
Voitte saada tuliaisiksi vaikka koronan!
Tai venäläistä naista!
Karmea peto tuo iso venäläinen. Ja niin viatonta, niin viatonta.
Vierailija kirjoitti:
Lastenlapsi lähti Pietariin aikaisin aamulla. Itsekin poika pelaa jalkapalloa.Olen niin kateellinen, hieno päivä hienossa miljoonakaupungissa. Täällä meillä on varattu herkkuja syötäväksi. Ulkona ei liiku kukaan. Ei pysty nyt syömään jännitykseltä. Kaikki peukut ylös. !!!!
En paljon tuolla ylpeilisi. Venäjällä koronatilanne on todella paha. Suorastaan paheksun niitä ketkä ovat sinne lähteneet peliä katsomaan.
Alku näytti lupaavalta, mutta sitten hyytyi meno. Harmi.
Mä rakastan jalkapalloa mutta en pysty katsomaan tätä. Tämä oli niin ennalta-arvattava. Suomi tekee yhden maalin, Venäjä tekee yhden maalin mutta Suomi häviää matsin.
Mielenkiintoisia sukunimiä näillä Suomen joukkueen pelaajilla.
Miksei Tuukka Rask ole maalilla! Täysin järjetön valinta tuo tsekkoslovakialainen maalivahti! Täysin vääränkätinen!
Toisaalta vaikka tulisi tappio ja pysyisi tuo yhden maalin ero, niin silti olisi teoreettiset tsäänssit jatkoon. Siis jos ja kun Belgialle hävitään. Mutta riippuu miten muut pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan jalkapalloa mutta en pysty katsomaan tätä. Tämä oli niin ennalta-arvattava. Suomi tekee yhden maalin, Venäjä tekee yhden maalin mutta Suomi häviää matsin.
Mut ajatteles eilisillan ottelua: saksalainen teki ottelun ainoan maalin mutta Ranska voitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En paljon tuolla ylpeilisi. Venäjällä koronatilanne on todella paha. Suorastaan paheksun niitä ketkä ovat sinne lähteneet peliä katsomaan.
Kateellinen paska olet koska et itse osaa matkustaa, köyhä.
Korona on köyhien keksimä veruke, ettei tarvii...
No onneksi numerot ei ole 10-0.
En olisi vaihtanut Pukkia. Ei ole ollut sen päivä, mutta viimeistelijää tässä kaivataan.
Venäjän täyttä hallintaa kuin suuren johtajansa otteella.
Maalin katolle jo saatiin ja venäläiset alkoivat pelata aikaa.
Lappalainen? Jaa. Kai se Rive tietää, olisi voinut kuvitella että Jensen ois tullu kärkeen.