Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi - Venäjä klo 16:00 melkein OFFICIAL

winner
16.06.2021 |

Jalkapallon EM jatkuu Suomen ottelulla. Fiiliksiä, kannustusta ja vihellyksiä.

Kommentit (408)

Vierailija
141/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauttomuuden huippu Suomen Get well Christian-paidat!

Mauton oli myös Suomen voitto Tanskasta. En arvosta yhtään tuota voittoa. Voitto saatiin aivan vääryydellä kun Tanskan pelaajat olivat järkyttyneitä tapahtuneesta. Ja pelin pelaamisesta ei heille paljon vaihtoehtoja annettu.

Mitä tuollaisessa tilanteessa mielestäsi pitäisi toimia? Ottelua ei voi kokonaan perua, koska se vaikuttaisi koko turnaukseen (ja miljooniin euroihin). Peli oli pelattava loppuun joko heti tai seuraavana päivänä. Pelaajta valitsivat heti. Olisiko Suomen pitänyt hävitä tahallaan? Se vasta epäurheilijamaista olisi. Ei tuossa tilanteessa ole hyviä ratkaisuja, mutta show must go on.

Peliä ei olisi pitänyt pelata ollenkaan loppuun. Sen hetkinen tilanne eli tasapeli olisi ollut oikeutetumpi ratkaisu. Nyt Tanskalaiset olivat liian järkyttyneitä pelaamaan, mutta rahanahne fifa ratkaisi ottelun näin. Siksi en arvosta voittoa koska se ei tullut millään taidolla eikä paremmuudella.

No minä olen eri mieltä. Tasapelin tuomitseminen pelaamatta peliä on vielä vähemmän reilua kuin jatkaa pelaamista hankalassa paikassa. Tanskalla oli sen 22 tilaisuutta, vai montako niitä oli, ja jopa rankkari. Olisin tätä mieltä myös jos suomalainen pelaaja olisi sairauskohtauksen saanut ja/tai Suomi hävinnyt.

Saathan sinä olla tuota mieltä, mutta ei se minun arvostustani Suomen voittoon muuta. Arvostus tuota voittoa kohtaan on minulla täysi nolla. Fifa voisi olla vähemmän rahanahne ja voisi kunnioittaa pelaajiakin. Suomi ei saanut voittoa taidolla vaan Tanskalaisten kamalalla tradegialla.

Miksi jauhat Fifasta? Nämä kisat järjestää UEFA. Kertoo kaiken sinun ”asiantuntijuuden” tasosta.

Vierailija
142/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain suomalaiset aloittavat haukkumisen jos ollaan häviöllä…hävetkää!

Suomalaiset nyt haukkuvat eniten itseään. Et ehkä ole huomannut jos et ole suomalainen.

Vain jotkut. Minä katson peliä ja nautin siitä että suomi on kisoissa. Välillä tosin tuntuu että pitäisi katsoa ilman selostusta kun en kestä tuon kaverin juttuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä avaa ihan kohta maalihanat ja sitten ne tykittää kolme maalia putkeen.

Hahaaha olin oikeassa.

Et ollut. Vai etkö osaa laskea?

Vierailija
144/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain suomalaiset aloittavat haukkumisen jos ollaan häviöllä…hävetkää!

Suomalaiset nyt haukkuvat eniten itseään. Et ehkä ole huomannut jos et ole suomalainen.

Tätä juuri tarkoitan jos suomi häviöllä on sitten kyse jääkiekosta tms. lajista niin heti ollaan omia haukkumassa.

Vierailija
145/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä tauko? 

Nimimerkillä ehdinköhän töistä kotiin tässä välissä :D

15 minuuttia.

Vierailija
146/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä tauko? 

Nimimerkillä ehdinköhän töistä kotiin tässä välissä :D

30 min

Ei vaan vartti.

Vierailija
147/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi aloitti hyvin mutta loppupuolisko oli Venäjän hallintaa. Hyvät mahdollisuudet vielä.

Vierailija
148/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhu hieman örisee, mutta Venäjällä on 2 keltaista korttia. Kamara teki hyvää työtä. Siitä on helppo edetä ja onhan Suomi päässyt läpi monta kertaa. Kyllä se voitto sieltä vielä tulee, se vaan pitää pelata.

Vierailija
149/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhu hieman örisee, mutta Venäjällä on 2 keltaista korttia. Kamara teki hyvää työtä. Siitä on helppo edetä ja onhan Suomi päässyt läpi monta kertaa. Kyllä se voitto sieltä vielä tulee, se vaan pitää pelata.

Kamaran hassista kuitenkin tuli se Venäjän maali.

Vierailija
150/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misi tauko on noin pitkä?

Vierailija
151/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauttomuuden huippu Suomen Get well Christian-paidat!

Mauton oli myös Suomen voitto Tanskasta. En arvosta yhtään tuota voittoa. Voitto saatiin aivan vääryydellä kun Tanskan pelaajat olivat järkyttyneitä tapahtuneesta. Ja pelin pelaamisesta ei heille paljon vaihtoehtoja annettu.

Mitä tuollaisessa tilanteessa mielestäsi pitäisi toimia? Ottelua ei voi kokonaan perua, koska se vaikuttaisi koko turnaukseen (ja miljooniin euroihin). Peli oli pelattava loppuun joko heti tai seuraavana päivänä. Pelaajta valitsivat heti. Olisiko Suomen pitänyt hävitä tahallaan? Se vasta epäurheilijamaista olisi. Ei tuossa tilanteessa ole hyviä ratkaisuja, mutta show must go on.

Peliä ei olisi pitänyt pelata ollenkaan loppuun. Sen hetkinen tilanne eli tasapeli olisi ollut oikeutetumpi ratkaisu. Nyt Tanskalaiset olivat liian järkyttyneitä pelaamaan, mutta rahanahne fifa ratkaisi ottelun näin. Siksi en arvosta voittoa koska se ei tullut millään taidolla eikä paremmuudella.

No minä olen eri mieltä. Tasapelin tuomitseminen pelaamatta peliä on vielä vähemmän reilua kuin jatkaa pelaamista hankalassa paikassa. Tanskalla oli sen 22 tilaisuutta, vai montako niitä oli, ja jopa rankkari. Olisin tätä mieltä myös jos suomalainen pelaaja olisi sairauskohtauksen saanut ja/tai Suomi hävinnyt.

Saathan sinä olla tuota mieltä, mutta ei se minun arvostustani Suomen voittoon muuta. Arvostus tuota voittoa kohtaan on minulla täysi nolla. Fifa voisi olla vähemmän rahanahne ja voisi kunnioittaa pelaajiakin. Suomi ei saanut voittoa taidolla vaan Tanskalaisten kamalalla tradegialla.

Nyt on aikaa puoliajalla hieman neuvoa... Tanska-Suomi -ketju on tosiaan vielä olemassa.

"Tradegia", niinpä niin. Muuten tanskalainen kirjoitetaan suomeksi pienellä kun se on kansallisuuden nimi keskellä lausetta, yhtä lailla kuin Suomalainen keskellä lausetta tarkoittaa erisnimeä, jolla tarkoitetaan sukunimeä eikä kansalaisuutta. Ulkomaan kansalaisilla Suomessa on usein tämä ongelma, vaikka suomen kieli onkin osaltaan jo hallussa.

Vierailija
152/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että Kamara tarkoittaa venäjäksi hyttystä?

комар летит нахуй

Vierailija
153/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuuko suomen nöyryytys jos suomi nyt häviää vai pääsevätkö kotiin tuolta?

Vierailija
154/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOMI 👏👏👏

SUOMI 👏👏👏

SUOMI👏👏👏

Vierailija
155/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole. 1. puoliajalla tuli vaan runsaaati lisäaikaa eli päättyi myöhään.

Vierailija
156/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijät juossu just 45 minuuttia, niin että jaksavat sen toisenkin.

Vierailija
157/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuuko suomen nöyryytys jos suomi nyt häviää vai pääsevätkö kotiin tuolta?

Belgia-peli on maanantaina.

Vierailija
158/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kumma aura Suomen joukkueella on, kun vastustajan pelaajille sattuu näitä pahoja juttuja. Nytkin tuo venäläisen retkahtaminen holtittomasti maahan tuntui täällä asti, mahtoi niskassa tuntua, huh.

Kuka tunnustaa pistelevänsä piikkejä voodoo-nukkeensa, joka ensin oli puettu tanskan asuun ja nyt venäjän? Mitä loitsuja käytät? Tanssitko alastomana puoliympyrää ja hoet karmmmammaata?

Ilmiantakaa naapurinne nyt, niitähän te kumminkin kateellisina kyttäätte.

Vierailija
159/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunnista tota Tikkurilan toria ollenkaan, vaikka oon asunu alueella koko ikäni. Muutin vasta vuosi sitten pois. Missä ihmeessä noi on?

Vierailija
160/408 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta nämä pelit on olleet pitkästä, pitkästä aikaa todella mukaansatempaavia. Jääkiekko ei tunnu missään, mutta futis määrää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi