Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi facebookissa ihmiset sanovat: "Laitoin yv:n". Kyllähän se henkilö joka tapauksessa viestinsä näkee

Vierailija
16.06.2021 |

Ihme säheltämistä ja touhottamista. En tajua facebookia tykkäyksineen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä näe.

Vierailija
2/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se viesti menee viestipyyntöihin. Sitä ei tiedä etsiä jos ei lähettäjä kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se viesti menee viestipyyntöihin. Sitä ei tiedä etsiä jos ei lähettäjä kerro.

En tiedä tuosta mitään, mutta en haluakaan tietää. ap

Vierailija
4/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä viestiä aiemmin ainakaan välttämättä huomannut, jos vietin lähettäjä ei ollut facebook-kaveri, en tiedä onko tuohon tullut parannus.

Vierailija
5/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viesti tulee joltain muulta kuin kaverilta, se menee viestipyyntöihin jotka näkee vasta kun erikseen tarkistaa, siksi hyvä ilmoittaa jos vastaanottaja saa tiedon facessa että tarkistaa viestipyynnöt

Vierailija
6/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yv:n tulo ei välttämättä näy normaalien viestien joukossa jos toinen osapuoli ei ole sinun kaveri. Silloin se pitää erikseen käydä etsimässä. 

Vierailija
7/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan saa ilmoitusta viestistä jos lähettäjä ei ole face kaveri.

Vierailija
8/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yv:n tulo ei välttämättä näy normaalien viestien joukossa jos toinen osapuoli ei ole sinun kaveri. Silloin se pitää erikseen käydä etsimässä. 

Mistä ihmeestä se pitää etsiä? ap

Vierailija
9/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aloittaja tällä hakee ? Jos et kerran itse käytä facea niin mikä on pointtisi ? Valittaminen valittamisen ilosta vai ?

Vierailija
10/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestipyynnöistä

Vierailija
11/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestipyynnöistä.

Vierailija
12/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, et edes tiedä mihin viestisi menee joista et tiedä. No voi olla aika yllätys kun löydät ne.

Vierailija
13/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on myynti-ilmoitus tms. viesti on muille merkki siitä, että ostajaehdokas on jo löytynyt.

Vierailija
14/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et halua tietää, mutta silti kysyt 🤔

Vierailija
15/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt jos ei asialliset vastaukset kiinnosta etkä välitä mistään?

Vierailija
16/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle joku kerran ilmoitti laittaneensa yv:n. Menin katsomaan ja siellähän oli viestipyyntöjä tosi monelta muultakin ja jo todella vanhoja. Hyvä niistä on ilmoittaa kun ei kaltaiseni tumpelo itse osaa käydä katsomassa.

Vierailija
17/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sitten sössötät täällä jollet edes halua tietää vastausta omaa kysymykseesi.

Vierailija
18/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas näkee ettei kaikkien ihmisten tarvitsisi olla internetin ihmeellisessä maailmassa ollenkaan. Voi aiheuttaa itselleen enemmän pahaa kuin hyvää tietämättömyyttään.

Vierailija
19/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe kiinnosti kuitenkin ketjunavaamisen verran. Toki oletettavasti et ole edes ap, vain kirjoitat viestisi loppuun ap.

Vierailija
20/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä osannut katsoa viestipyynnöt, mutta tässä hetki sitten menin huvikseni katsomaan viestipyyntöjen roskapostikansion ja siellähän oli kaksi yhteydenottoa joita olin odottanut muutama kuukausi sitten! Laitoin pahoitteluviestit molemmille, että huomasin heidän viestinsä vasta nyt. Toinen ei enää tarvinnut sitä mitä oli etsinyt, mutta toisen pyyntöön sain edelleen vastata kun oli etsinyt yksinäiselle isoäidilleen postikortteja ihmisiltä mieltä piristämään. :)