Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Miten tekisitte tässä tilanteessa: laatikkoleukakapteeni, joka ei löydy verolistalta vai perämies aikuisiän ADHD:lla, joka löytyy merkittävillä pääomatuloilla? Onko kohtalotovereita, miten ratkaisitte asian?
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö tällä lennolla Norjaan hakemaan Jauhenlihaa?
Oli just dokumentti, kuinka norjalaiset jauhet ovat todella stressaantuneita. Jätä se jauhi.
Vierailija kirjoitti:
Miten tekisitte tässä tilanteessa: laatikkoleukakapteeni, joka ei löydy verolistalta vai perämies aikuisiän ADHD:lla, joka löytyy merkittävillä pääomatuloilla? Onko kohtalotovereita, miten ratkaisitte asian?
Minä ottaisin tuon ADHD.n. Ja rakastajanani pitäisin Laatikko leuan.
Vierailija kirjoitti:
Av-teissu toisaalla: Norjasta saa jauhenlihaa
Bussikuskina Heimo Huima
Miksi styyrpuurin turbiinista kuuluu HÖÖ?
Vierailija kirjoitti:
Aa okei, aloituksistani korvataan sana pierulla, koska lippuni oli punalaputettu. En olisi naapurin Pikeä etuillut kaupassa, jos olisin tiennyt tästä.
Voi ei. Ei voi olla totta. Iiiik. Mun punalippu jäi kotiin punaiseen pakastimeen. Valkoisessa oli asiakirjat ja sinisessä passi. Olikohan se passi muuten vanhentunu eiks uudet oo virheitä??? Siis kätsää säilyttää kiak tärkeydet pakatsimessa, ei mul oo muukataa sinne laitettavaa...
Pääsenks mä silti kyytiin, tahtosin nii istju Mikan vieressä, vaik 5 mintsaa riittäis, ei vältsi koko matkaa...ei kai sil oo vaavi mukana?
Epäreilua. Missään säännöissä ei lue, ettei halkoja saa tuoda käsimatkatavaroina!!! Varmana ei painanu yli 5kg
T.Annikki, asun keskustassa
Anteeksi, mutta missä ovat muunsukupuolisten istumapaikat?
Voimmeko osallistua lennolle, kun minulla ja miehelläni on eri elintasot???
Halkoja saa ottaa matkustamoon, mutta siitä pitää tehdä lasu (laskelma savukaasujen uusiopoltosta).
Koneessa penkeittäin kilttimiehiä ja törkeitä vapaita kassoja!! Olis kannattanu kertoa etukäteen...
Haluun iskee tämän kapteeni hopeaketun. t. neito 18 v. Onnistunko?
Voitasko kurvata Ukrainan sota-alueen kautta? Jännää.
Onko täällä Taas Toi yks, joka silittää tunikaansa käytävällä... voi Luoja.
Onkos teillä muuten tarpeeksi lentokoneaiheisia tamponinnarukoruja?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun kymppikerhoon palstalatinon kanssa!!
Sori. Latino M35 on kanssamme Heimo Huiman bussimatkalla Norjaan...
Tai ainakin luulen...
En ole tosin nähnyt...
Vierailija kirjoitti:
Koneessa penkeittäin kilttimiehiä ja törkeitä vapaita kassoja!! Olis kannattanu kertoa etukäteen...
Onko myös setämiehiä?
Istun kielipoliisin ja pilkunviilajaan välissä. Olen tekeytynyt kuuromykäksi.
Lentoemännällä on aivan liian piukee hame. Kyllä pitäis olla miespuolinen vartija löysissä vaatteissa hänen tilallaan tarjoilemassa kaikille ilmaiset eväspussukat, että viiden minuutin lento Helsingistä Porvooseen sujuisi ilman mielipahaa.