Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
1481/4004 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökunta! Kaksi naista hyväilee toisiaan peräkartiossa ja se haittaa.

Se olemme me! Minä ja Jaska olemme muunsukupuolisia, joten lakkaa nimittelemästä meitä naisiksi!

Vierailija
1482/4004 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieressä istuva puhuu vauvasta ensi vuodelle, ovat kuulemma aloittaneet jo yrittämisen. Eli vetelevät paljaalla monta kuukautta ja tuijottelevat yhdessä testipuikkoja. Noh, ei kai siinä. Av mammat kätkättää kovaan ääneen takarivissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/4004 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieressä istuva puhuu vauvasta ensi vuodelle, ovat kuulemma aloittaneet jo yrittämisen. Eli vetelevät paljaalla monta kuukautta ja tuijottelevat yhdessä testipuikkoja. Noh, ei kai siinä. Av mammat kätkättää kovaan ääneen takarivissä.

Kätkättää, kätkät? CatCat? Bye bye baby 👶

Vierailija
1484/4004 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki luulevat, että tämä lento menee Porvooseeen?? Koska nimi on Porvoo Airlines? Lentääkö esim Turkish Line vain turkissa tai American Airlines amerikoissa vain? Todella moukkamaista, mutta mitä muuta voi elämänkoululaiselta odottaa.

Terv.Akateeeminen.

Sinulla on nyt jäänyt lukematta pari mahtavaa teosta vai etkö todellakaan ole kuullut sanontaa että kaikki tiet johtavat aina Porvooseen - The Best Place on Earth. Näinpä näin. Tervemenoa eikun tuloa Porvooseen.

Terveisin professori

Vierailija
1485/4004 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa vasemmalle puolelle! Eikö tuolla prinssi Harry viittoile jotain yksityiskoneesta. Onko jokin hätänä hänellä? Onko kristitty mystikko missä, osaa tulkita?

Vierailija
1486/4004 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, tupsahdin juuri lennolle ja olen aivan keltanokka. Kellään kokemuksia? Takit saa vissiin viskata tonne yläboxiin? Sen verran valmistauduin, et googlasin vinkit lentämiseen. Ohjeistettiin pukemaan paljon päälle, niin selvii käsimatkatavaroilla. Nyt mä alan riisumaan, kestää tovi. Jätän pyökkärit jalkaan. Kiipperin ja neuleen (ostin ite) pidän päällä. Palaillaan.

Vierailija
1487/4004 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa olevassa kyltissä kielletään tupakanpoltto mutta ei siinä kannabiksesta sanota mitään. Ai sekin on kielletty? Tämähän on silkkaa fasismia! Porvoo Airlines on natsiyhtiö!

Vierailija
1488/4004 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki luulevat, että tämä lento menee Porvooseeen?? Koska nimi on Porvoo Airlines? Lentääkö esim Turkish Line vain turkissa tai American Airlines amerikoissa vain? Todella moukkamaista, mutta mitä muuta voi elämänkoululaiselta odottaa.

Terv.Akateeeminen.

Se on elämäMkoululainen!

Vierailija
1489/4004 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä lennolla AV- kuppila auki?

Vierailija
1490/4004 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin lisäkäsiä, jonkun pitäis kuoria ja pilkkoa lapsille hedelmät. Ei keritty preppaamaan kotona.

Vierailija
1491/4004 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nukkunu koko matkan, missä me ollaan ja meneekö vielä pitkään ennenku ollaan perillä? Perse puutuu.

Vierailija
1492/4004 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nukkunu koko matkan, missä me ollaan ja meneekö vielä pitkään ennenku ollaan perillä? Perse puutuu.

Jep ja aivot mutta eihän niitä tarvita.

Vierailija
1493/4004 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoihoi! Provo Airlines lentokapteeni ja matkustajat! Tehkää välilasku tänne jonnekkin merelle välille Puola ja Pakistania. Tulkaa hakemaan minut pois. Pliis! Muuten onko lentokapteeni komea laatikkoleukamies?

Vierailija
1494/4004 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, täällä takana kuvataan tällä viikolla Yölennolla Maria Veitola -jaksoa. Nyt ovat vieraina Maisa T. ja Minttu R. He lentoemännöivät samalla koneessa kuvausten ajan.

Vierailija
1495/4004 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, täällä takana kuvataan tällä viikolla Yölennolla Maria Veitola -jaksoa. Nyt ovat vieraina Maisa T. ja Minttu R. He lentoemännöivät samalla koneessa kuvausten ajan.

Onko Veitolan pakko olla mukana? Tunnelma latistui.

Vierailija
1496/4004 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäähän tää lento ens vuoden MM- jääkiekko kisoihin asti. Haluan katsoa tämän koneen ikkunasta kun Suomen ilmavoimien koneet ( raakkenit?) saattaa Suomen kultamitalisteja.

🏆🎖🥇🏒🏒😍

Vierailija
1497/4004 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäjuu... Viereen istahti Mika Aaltola sitten. Aluksi olin, että kato perhana se Aaltola, mielenkiintoista. Mutta nyt vaan kommentoi ja kommentoi ja kommentoi. Onko teillä kokemusta vaativista asiantuntijoista vieruskavereina?

Vierailija
1498/4004 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestäähän tää lento ens vuoden MM- jääkiekko kisoihin asti. Haluan katsoa tämän koneen ikkunasta kun Suomen ilmavoimien koneet ( raakkenit?) saattaa Suomen kultamitalisteja.

🏆🎖🥇🏒🏒😍

Viime lennolla Sanna vilkutti meille raakkenin ikkunasta kun lensivät ohi matkallaan Norjaan. On se niin kiva kun hälle on jäänyt kassaperehdytyksestä toi tervehtiminen mieleen.

Vierailija
1499/4004 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikalla on kato se pieni vauva niin kyllä teillä puhumista vanukkaista riittää.

Vierailija
1500/4004 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hejjsan du! Tiedustelen ystävällisesti vieläkö me lennetään sitä samaa lentoa kun oli wappuna? Olen täällä yksinäisyydessä sviitissäni naukkaillut samppanjaa ja ihmetellyt miten voin olla niin nero ettei minulle löydy ystävää. Odotan vastaustanne ja samalla pyydän tuomaan uuden pullon parasta samppanjaa.

Hejssan trevliga flygare! Meillä alkaa pikkujouluputki iha kohta. Captain Jack tulee kapteeniksi, Dr. Alban hoitaa krapulan ja Mr. President keittää sitten aamukahvit. Tule tänne pisnesluokalle, älä yksin höpötä! 🎄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi