Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (3888)
Saanko vaihtaa paikkaa?? Vierustoverilla on pakkomielle Sanna Marinista. Tulen hulluksi jos joudun kuuntelemaan tätä vielä hetkenkin.
Miksi lento lähti nenäni edestä? Varmasti johtuu tästä tummemmasta ihonväristäni! Tämä on r...mia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko asumasukit ja koirat sallittuja?
Minä luin että "ovatko asumistuki ja koirat sallittuja". Mulla taitaa olla sossupummitartunta, varmaan tän lentokoneen ilmastoinnin kautta tarttunut. Ihan kauheaa, otin sentään rokotteenkin ennen lähtöä :(
Kyllä tää nyt taitaa olla menoa. Viimeisen tunnin ajan on hillittömästi tehnyt mieli mennä Kelan sivuille selaamaan erilaisia tukia :( Oisko kellään kelan lomakkeita mukana, ihan noin niinkuin muuten vaan katselisin, en ollenkaan ajatellut täyttää... (napsuttelee mustekynää)
Munsalasta matkamme jatkuu Roomaan. Damiano Davidin virallisen ihastelulennon liput nyt myynnissä.
Miten ne jotkut voi ostaa liput, kun on häiden jälkeen kiista sukunimestä? Se joku ei kestä jos lipussa lukee plötjönen. Muutenkin lento heitä arveluttaa, kun jonkun mukaan koronavirus on niin levittynyt kuin huhutaan ja jollakin työnantaja vaatii pitämään sijaintipalvelun omassa puhelimessa päällä. Kaiken lisäksi kone on täynnä työpaikkojen stereotyyppisia hahmoja! Jäikö niitä vanukkaita viimeisenä tulleille?(Otsikot lainattu juuri nyt etusivuilla näkyvistä otsikoista)
Lemmikkipossuni ei päässyt lennolle mukaan. Mihin voin jättää sen sian?
Vierailija kirjoitti:
Oho, koko lentokone täynnä asiantuntijoita.
Kovapalkkaisia ja miljönäärejä.
Nyt jotain järkeä hajusteiden käyttöön! Olen astmaatikko, neurootikko, migreenikko, yliherkikkö, hajusteetikko, enkä siedä hajusteita. Voisitte kaikki peseytyä etikalla ☹
Pojalla kurkku kipeä, paha yskä ja kuumetta - pääseehän matkaan?