Mikä on turhin joululahja minkä oot saanut?
Kommentit (22)
Suklaakonvehtirasia luultavasti, niitä tuppaa tulemaan joka joulu jokunen. En syö suklaata eikä kotonani kukaan muukaan.
Äitini, nyt jo edesmennyt, ei koskaan pitänyt kissastani ja niinpä sain häneltä lahjaksi mm. kirjan "101 tapaa käyttää kuollutta kissaa".
Lidl:n sukat, joita en oo vielkää käyttänyt
Pöytäliina, joka ei ollut mun tyylinen ja oli vielä väärää kokoa/mallia. En edes käytä pöytäliinaa koskaan.
Lihamylly. Syön kyllä lihaa ja jauhelihaa, mutta en ole niin innokas kotikokki, että itse jaksaisin lihaa jauhaa. Kokkaan työkseni.
Kuntosalin tutustumis lappu. Kaikki sai sen ilmaiseksi.
Bliw-käsisaippuan täyttöpullo. Sain sen ex-anopilta.
Joku koristekrääsä ja epäsopivat vaatteet/asusteet
Vierailija kirjoitti:
Kärpäslätkä.
Oliko edes sähkölätkä?
Hopeinen kahvikannu haisevassa kangaspussissa. Liukuestetossut. En ole mummo, eikä ne tossut edes mahdu mun jalkaan.
Sain anopilta joululahjaksi hammastahnatuubin.
Veikkauksen arvat. Typerin ja turhin lahja ikinä. Antaisi ennemmin arvan hinnan sellaisenaan käteen ilman välillistä tyhmyysveroa ja odotusarvoista ei-oota.
Olin 16-vuotias ja sain eräältä sukulaiselta nallipyssyn! Lahja olisi ollut ok, jos olisin ollut 6-vuotias.
Konvehtirasia. En tykkä konvehdeista. Arvostan toki aina lahjaa, aina antaja ei voi tietää mieltymyksiä, mutta ärsyttää, jos joku joka tuntee tai on mahdollista selvittää mieltymykset ei sitä tee, vaan ostaa nipun tarjouskonvehteja ja antaa niitä sen enempää miettimättä, kun helpolla pääsi.
Hiustenkuivaaja. Varmaan 20 v sitten. Kertaakaan en oo käyttänyt. Mieheltäni, jonka kanssa oltiin jo sillon oltu ainakin 5 v yhdessä, eikä varmasti koskaan ollut kuullut mun puhuvan, että sellaisen tarvitsisin.