Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (3888)
Vierailija kirjoitti:
Eikö lennolla tarjoilla lainkaan grahampuuroa?
Minä syön joka aamu suuren kulhollisen grahampuuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroonsa palan voita ja ripottelee päälle hieman ruokosokeria. Olemme tehneet näin jo 19 vuotta.
Hyvä yhteinen aamiainen on varmasti vaikuttanut siihen, että liitossamme ei ole mitään ongelmia. Emme ole koskaan riidelleet.
Minä otan kyllä sen Sannan VIP-aamiaisen mieluummin!
Vierailija kirjoitti:
Onhan Maisu emäntänä?
Ei se saa lentää. Väittää masuasukkia syyksi, mutta mistä sen oikean syyn tietää, kun ei edes av:lta, kun ketjut poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko koneessa nivushiki?
Penkit haisee ainakin perseille.
Eihän tarvita koronapassia, jos lennetään vain Porvoon ilmatilassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut lehtipihvin ja Pepsin.
Tarjolla on vain vettä.
Agua.
Se on aqua ja vezi.
Vierailija kirjoitti:
Koronapassi on kokonaan kielletty. Samoin 5G.
Myydäänkö Fazerin suklaata ylihintaan?
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö Fazerin suklaata ylihintaan?
Ei, koska siinä on palmuöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronapassi on kokonaan kielletty. Samoin 5G.
Taidan taputtaa jo ennen lentoa. Vaikka se on junttia.
Voisko lentoyhtiö hommata savulohta niille itkuntuhrusilmäisille lapsille. Voitais sitten matkan varrelta pudottaa ne lohet lasten pihalle.
Tarkistakaa hei omat boarding passit, mulla on sukupuoli väärin! Ettäs kehtaatte kutsua mua misteriksi!! Voitte uskoa että teen valituksen ja saatte kaikki potkut.
Eikö Ammattivalittaja oo ilmoittautunu mukaan?
Kelpaako Tytin lentopisteet teidän yhtiöllä? Olisi kovin ystävällistä, jos Maisa vastaisi kyselyyni.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko asumasukit ja koirat sallittuja?
Minä luin että "ovatko asumistuki ja koirat sallittuja". Mulla taitaa olla sossupummitartunta, varmaan tän lentokoneen ilmastoinnin kautta tarttunut. Ihan kauheaa, otin sentään rokotteenkin ennen lähtöä :(
Paljonko saa ottaa matkatavaroita, ja paljonko käsimatkatavaraa? Pakkaanko Munsalan puvut lentolaukkuun vai matkalaukkuun ruumaan? Entä vanukkaat? Myydäänkö lennolla virvokkeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko asumasukit ja koirat sallittuja?
Minä luin että "ovatko asumistuki ja koirat sallittuja". Mulla taitaa olla sossupummitartunta, varmaan tän lentokoneen ilmastoinnin kautta tarttunut. Ihan kauheaa, otin sentään rokotteenkin ennen lähtöä :(
Minä taas luin moneen kertaan "asumaski".
Sellaisia ei juurikaan ole näkynyt.
Ei sitten lentokoneseisojia mukaan. En halua myöhästyä.
Lentopelkoisena haluaisin nauttia mieluummin mj-kuukiintooa kuin alkoholia koneessa. Riittääkö 11 cm vai tarvitsenko enemmän?
Kapteeni on mulle varattu. Ja se on jo 55.