Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4002)
Pakkasin mukaan ylimääräisiä laminoituja bmi-taulukoita. Myyn niitä 50 e / kpl. Laminoimattomin 2kpl/ 50e.
Kätevä häälahja tai tuliainen anopille.
Miksi Ranta-Ahon pää pilkottaa tuon mummon pepun alla? Se varmaan yrittää paeta vankilasta :O
Aion loukkaantua Porvoon ilmailualan puolesta tästä ketjusta :(
Kuvassa kaksi matkalaista fiilistelee jatkotunnelmissa Porvoon keskuspuistossa.
https://4.bp.blogspot.com/-q7xXImqZTqE/Tgbj9WBeVOI/AAAAAAAAC_w/ugzJkDYh…
Osallistettuko tähän lentoyhtiön vastuullisuuskampanjaan, missä lahjoitetaan joka ostetusta lennosta vanukas nälkäiselle miehelle?
Haluan nukkua ja laskin penkin alas. Nyt takana oli potkii penkkiä ja murustelee sämpylää hiuksiini. Mitä teen?
MInäpä avvaan tuon konneen oven notta päästää alas nopiaa
Vierailija kirjoitti:
Osallistettuko tähän lentoyhtiön vastuullisuuskampanjaan, missä lahjoitetaan joka ostetusta lennosta vanukas nälkäiselle miehelle?
Osallistuin jo Mammacefin keräykseen jossa hankitaan uusia vanukkaita miesten syömien tilalle. Pieni Pyry-Pippeli poika on kärsinyt jo kuukausia aliravitsemuksesta aamiaisella koska isänsä on syönyt iltaisin ja öisin joka purkin.
Munsalan puku on hiton kuuma. Onko teilläkin? Saako ikkunaa avattua?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut viisi vuotta Munsalassa. Kysyttävää?
Millaisia ääniä siellä kuuluu naapurista?
Mitä mieltä olette nimestä Munsala?
Zinccis, pliis ota tilanne haltuun ja pelasta meidät!
Vierailija kirjoitti:
Jätä pikkarit pois, auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä pikkarit pois, auttaa.
Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osallistuin jo Mammacefin keräykseen jossa hankitaan uusia vanukkaita miesten syömien tilalle. Pieni Pyry-Pippeli poika on kärsinyt jo kuukausia aliravitsemuksesta aamiaisella koska isänsä on syönyt iltaisin ja öisin joka purkin.
Katsoitteko sen Mammacef-gaalan teeveestä? Se kun ne näytti sitä kun lapset tuli koulusta, Susi-Fenriz ja Ellakanelitar, ja jääkaapissa ei ollut vanukkaita vaikka iskä lupasi. Itketti ja tärisytti.
Kyllä MINÄ taas mieleni pahoitin, kun lentoemo rykäisi mielestäni väärässä kohdassa, hymyili jotenkin veemäisesti ja puuttui lapsistani lähteviin ääniin. Enkä muutenkaan saanut näin lapsia omaavana erityiskohtelua ja arvostusta. Lapsille ei ollut mitään ohjattua luovaa toimintaa, vain onnettomia värityskirjoja ja joku jo monta kertaa nähty leffa. Ruoka oli lasten mielestä pahaa eikä se ollut terveellistä. Sitä ei ollut myöskään riittävästi eikä santsata saanut. Osa kanssamatkustajista oli lisäksi selkeästi humalassa mistä lapseni järkyttyivät syvästi. Haluan rahani takaisin. Mihin voi valittaa?
Meidän Macadamica-Sofeliina piti Munsalan osuusmeijärin vanukkaista paljon enemmän kuin Prisman. Onneksi saatiin tehtaanmyymälästä lavallinen mukaan. Minä söin neljä ja tytär kaksi. Piilotan loput kotona.
Voisiko joku tiivistää mitä reittiä mennään, 12 h on aika pitkä. Jos tarjoilu pelaa niin mikäs siinä. Noin lyhyen matkan voi viettää pidemmälläkin kaavalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko lennolla maskipakko?
Pitääkö olla rokotustodistus? Entä jos on vasta saamassa ekan rokotteensa, saako osallistua?
Olen Kristallipuolueen kuntavaaliehdokas joka ei päässyt läpi vaalivilpin takia. Maski on vastoin mun perusoikeuksia joten en sitä pidä.Enkä ota mitään testejä missä aivonesteeni laitetaan 5g siruja ja morgelloneja. Rokotettakaan en ota koska kaikki jotka tiedän ottaneen rokotuksen ovat kuolleet.
Jos estetään osallistumasta tälle lennolle niin haastan Sanna Marinin ja Finnairin Canadan kansainväliseen oikeuteen. Lähetän heille myös ukaasin johon heidän on vastattava 25.6 mennessä tai he joutuvat Nurbergin ihmisoikeustuomioistuimeen.
PS oon lääketieteen ammattilainen, perushoitajatutkinto suoritettu ja lääkelaskuistakin pääsin läpi Ossin avustuksella.
Vihervasemmisto-spämmääjä nenä kiinni koneessa ja hokee koko ajan tissi, tissi, tissi. Välillä käsi käy koneen alla ja kuuluu epämääräistä litinää. Haluaisin vaihtaa paikkaa. Istun Mielluumin setämiehen vieressä.