Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4002)

Vierailija
721/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin hakemaan lapselle suklaalevyn keittiöstä mutta sen hinta oli 8e???

Vierailija
722/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten huono palvelu täällä on. Viimeinen kerta tällä lentoyhtiöllä. Jopa Aeroflot on parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti mies paikalta B54. Haluaisin avata keskustelun pariutumisen epäkohdista tällä lennolla. Viereiselläni paikalla istuu naapurintyttömäinen, raikas ja treenattu nuori nainen. Häntä kuitenkin tuntuu kiinnostavan enemmän tyttökaverinsa kanssa keskustelu kuin minun kysymyksiini vastaaminen. Miten puuttua vääryyteen? Opetussuunnitelmaan vaikuttaminenko toimisi jotta suomalaiset nuoret naiset saataisiin ymmärtämään oma etunsa?

Olen AMK-korkeakoulutuksen saanut insinööri ja hyvässä työssä. Omistusasunto löytyy aivan Järvenpään ytimestä ja olen sen yhdessä siskoni kanssa sisustanut. Käyn salilla ja osaan tehdä ruokaa, miksi ihmeessä tasoiseni naiset haikailevat minun sijaan narsististen vaimonhakkaajien perään?

Vierailija
724/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin hakemaan lapselle suklaalevyn keittiöstä mutta sen hinta oli 8e???

Kyllä lapsen etu on kaikkien etu ja pöyristyttää, ettei lentoyhtiö tarjoa lapsille hyvää mieltä. Lapset ovat tulevaisuus!

Lapsen hyvä mieli ei saa olla suklaalevyn puuttumisesta kiinni.

Vierailija
725/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, eikö tää meekkään Dubaihin???

t. Sofia

Vierailija
726/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, eikö tää meekkään Dubaihin???

t. Sofia

There were is sky there can fly plain.

t. Martina

Vierailija
727/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko syödä elokuvan aikana karkkia jos en ole ostanut niitä ChinaKinolta?

Vierailija
728/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kapteeni Wettenwaara. Voisitteko ystävällisesti heijata itseänne eteen-taakse samaan tahtiin, jotta saisimme koneen liikkeelle.

Dearphassshhhsshh hiöö ssshhpssuuuwwuu thank you.

Vierailija
729/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiltti mies paikalta B54. Haluaisin avata keskustelun pariutumisen epäkohdista tällä lennolla. Viereiselläni paikalla istuu naapurintyttömäinen, raikas ja treenattu nuori nainen. Häntä kuitenkin tuntuu kiinnostavan enemmän tyttökaverinsa kanssa keskustelu kuin minun kysymyksiini vastaaminen. Miten puuttua vääryyteen? Opetussuunnitelmaan vaikuttaminenko toimisi jotta suomalaiset nuoret naiset saataisiin ymmärtämään oma etunsa?

Olen AMK-korkeakoulutuksen saanut insinööri ja hyvässä työssä. Omistusasunto löytyy aivan Järvenpään ytimestä ja olen sen yhdessä siskoni kanssa sisustanut. Käyn salilla ja osaan tehdä ruokaa, miksi ihmeessä tasoiseni naiset haikailevat minun sijaan narsististen vaimonhakkaajien perään?

Setämies?

Vierailija
730/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kapteeni Wettenwaara. Voisitteko ystävällisesti heijata itseänne eteen-taakse samaan tahtiin, jotta saisimme koneen liikkeelle.

Mitä tapahtui Kapteeni Kettuselle?

Voitaisiin kaikki pyllistää housut kintuissa ja pieraista samaan aikaan. Siitä pamauksen voimasta kone lähtisi hyvin vauhtiin.

Vierailija
731/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Apua, lennän Ateenaan heinäkuun lopulla. Tulee varmaan nämä jutut mieleen ja pyrskähtelen nauruun lennon aikana! LOL!)

Vierailija
732/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereisen istuimen vela  on nyt pitänyt 1,5h surkupaatosta naapurin parvekkeella vaunuissa nukkuvan lapsen hengityksellään aiheuttamasta meluhaitasta. Alkaa jo tympimään, tämä on kuitenkin av-lento eikä täällä ole tilaa lastenvihaajille.

Vierailija
733/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla C14 ja 15 istuu ranskalainen pariskunta. Nainen on karvaisempi kuin miehensä. Suostuvat puhumaan ainoastaan ranskaa kun ovat niin ylpeitä siitä että se on muka diplomaattikieli, mies lukee silti sujuvasti New York Timesia.

Vierailija
734/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen jössesdaisarit pilkottaa penkkiriviltä 17,  näkyvät penkkien yli takariville asti! Seksiwau!

Sori ku mie en aatellu et nää näkyis sinne täst minitopista. Mut saa tulla kahtoo lähempää.

Vierailija
735/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo Airlines on laajentanut toimialaansa ja tehnyt Bank Norvegianit eli avannut Bank PA:n. Mielipiteitä? Aiotteko alkaa asiakkaaksi?

Vierailija
736/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui Kapteeni Kettuselle?

Voitaisiin kaikki pyllistää housut kintuissa ja pieraista samaan aikaan. Siitä pamauksen voimasta kone lähtisi hyvin vauhtiin.

Kettunen lähti rahojen kanssa ostamaan kerosiinia.

Vierailija
737/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA SE OLI!? Kuka käyttää pelastusliiviä pierutyynynä!? Tää on niin tätä...

Vierailija
738/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä palstahulluja teidän rivissä istuu?

Vierailija
739/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä palstahulluja teidän rivissä istuu?

En ilkeä ääneen sanoa. Vain minulla voi olla näin huono tuuri.

Vierailija
740/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat aikovat järjestää liikenne seisauksen Porvoon lentokentällä. Lössähdetään kiloinensa kiitoradalle, ambulanssilennot toki pääsetetään läpi. Seisaus kestää niinkauan että saadaan terveysministeri ja keino polvi- ja lonkkanivelten asentamiseen erikoistunut laatikkoleukakirurgi ja ravintoterapeutti paikalle.