Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (3888)
Ooh, mä en kestä! Onhan lentäjällä kirurgin leuka, pliis onhan.
Noi tarjoilut ei sovi mun ruokavalioon, kun olen vegaani. Otan siis lennolle evääksi pähkinöitä. Toivottavasti tämä on okei.
Vierailija kirjoitti:
Noi tarjoilut ei sovi mun ruokavalioon, kun olen vegaani. Otan siis lennolle evääksi pähkinöitä. Toivottavasti tämä on okei.
Ei tarvitse, Pähkinä-Miikka tarjoaa.
Mä tuun ja toivon että mun celebrity crush myös ilmestyy paikalle.
Oho, Toni Nieminenkin lennolla mukana. Matkustaako jonkun muijan kanssa, vai näenkö väärin...
Vierailija kirjoitti:
Ooh, mä en kestä! Onhan lentäjällä kirurgin leuka, pliis onhan.
Se on semmoinen laatikkoleuka.
t. emo
Vierailija kirjoitti:
Oho, Toni Nieminenkin lennolla mukana. Matkustaako jonkun muijan kanssa, vai näenkö väärin...
Kuulin, kun hän sanoi, että vaihtaa Porvoossa Stork Airlinesille.
Lennolla näytettävä elokuva on nimeltään "Punaisen talon varjossa" pääosissa Kiukkuinen, Silppu ja Varjossa + muita sivupersoonia.
On niin ihanat ruuat etten osaa päättää minkä otan. Voisko saada vähän kaikkia?
Ruokatarjoilu on peruttu!
Maskipakko!
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko koneessa nivushiki?
Penkeissä on perceen haju!
Ovatko asumasukit ja koirat sallittuja?
Jaetaanhan lennolta viralliset kymppikerhotodistukset? Varaan toiletin laatikkoleukakalsarimällilentäjäkirurgijössesrintalihaskönsikkääni kanssa alustavasti ajalle 6:00-9:00. Löytyyhän työntökärryistä hoitavaa vagisan vaginavoidetta vaginan kuivuuteen jos liuku uhkaa hiipua?
Raikkaat voileivät kera aromikkaan laten voi tarjoilla penkeillemme heti klo 9:05
Kuka haluaa liittyä kymppikerhoon?
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa liittyä kymppikerhoon?
Hyi, en!
Olisin halunnut lehtipihvin ja Pepsin.
Saahan koneeseen tulla aspergeristakin kärsivä? Kun aina suositaan downeja, ja minusta se on väärin. Kyllä aspergerinkin pitää saada matkustaa!
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut lehtipihvin ja Pepsin.
Tarjolla on vain vettä.
Agua.
Laitan penkin makuuasentoon nyt.