Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4049)
Täällä on joku raijatiedon asiantuntija luennoimassa nyt halloweeninä. Kertoo omista ja muiden raijakokemuksista. Onko sinulla raijatilakokemuksia? Olisi mukava kuulla, vaikka aika pelottavilta usein kuulostavat.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joku raijatiedon asiantuntija luennoimassa nyt halloweeninä. Kertoo omista ja muiden raijakokemuksista. Onko sinulla raijatilakokemuksia? Olisi mukava kuulla, vaikka aika pelottavilta usein kuulostavat.
Minulla on ollut parikin Raijaa vink vink. Kokemukset oli erittäin miellyttäviä.
Tv. Jalmari
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä tanssiaiskutsut viipyvät?
Nyt ovat jo jotkut saaneet kutsukirjeen, minä en. Entä te muut?
Vierailija kirjoitti:
Sauna on kuuma. Tytöööt lauteille nyt!
Tv. Pohojanmaanpainijapoijjaat, Jalmari ja muut uroot.
Ootteko nähny Uroot lyhytleffaa? Loistava. Vielä parempi, ehkä, on Pitääkö mun kaikki hoitaa?
Ne sopis hyvin lennolle, kesto noin 10min.
Kuka jaksaa keskittyä mutkikkaaseen juoneen Mr Bean hammaslääkärissä 1,5h? Tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä tanssiaiskutsut viipyvät?
Nyt ovat jo jotkut saaneet kutsukirjeen, minä en. Entä te muut?
Ei oo tullu - taaskaan. Vieruskaverilla, Jalmarilla näytti olevan :(
Nimim. Erittäin, syvästi pettynyt
Varokaa sitten jos lennätte Kuusamoon. Suomalaiset yleensä ovat hiljaisia ja vaikenevat kaikilla käytettävissä olevilla viestintävälineillä, paitsi silloin puhetta riittää kun ei pitäisi...
Mitä tapahtui? Putosiko kone vai laskeuduttiinko jo Munsalaan? Missä kaikki ovat?
Mikä on mukavinta, mitä sinulle koskaan on sanottu?
Meinaan vaan, että sellainenki 'kirja' (lue ketju) on avattu.
Joku kyseli, missä ollaan, kun on niin hiljaista. No talviunilla, tietty. Menossa mörkö-marraskuu. Heräillään, kun pikkujoulukausi alkaa, että jaksetaan riehua
Juttelias Utelias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut parikin Raijaa vink vink. Kokemukset oli erittäin miellyttäviä.
Tv. Jalmari
Mulla on Raija-niminen vauvanukke, puen sen kohta joulutilaan.
Oppikoulussa oli luokkakaverin sisko Raija. Lapsuuskodin naapurissa asuu Raija.
Aikapaljon raijakokemusta mulla siis.
🎤🐕
🎶
En halua paljon jouluksi.
Tarvitsen vain yhden asian (ja tarvitsen).
En välitä lahjoista joulukuusen alla.
En tarvitse ripustaa sukkaani sinne takkaan.
Joulupukki ei ilahduta minua lelulla joulupäivänä.
Haluan luun vain omakseni
Enemmän kuin koskaan voisit tietää
Toteuta toiveeni
Kaikki mitä haluan jouluksi on luu
Luu, kulta
🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Jalmari
Onko sinulle tullut koskaan viestejä Raijan takaa? Vai onko sinulla Raijaton liittymä?
Raija - nimestä tulee mieleen 60-luvun isotukkaiset naisten päät joita olen
itsekin ihan livenä nähnyt. Raija - tyyliin kuului vielä tiukka mekko, lakatut kynnet,
Elnettin tuoksu ja tupakka sormien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Jalmari
Onko sinulle tullut koskaan viestejä Raijan takaa? Vai onko sinulla Raijaton liittymä?
Raijani istuu selkä tiiviisti seinää vasten, sen takaa ei viestejä tule. Mitä nyt hiiret rapistelee seinän raossa.
Raijat kiinni! Vievät miehet ja työpaikat!
Vierailija kirjoitti:
Hei lennetäänkö me vieläkin?
Hei me lennetään taas!
Iikkk. Viereeni on liimaantunut ällö setämies, joka keskioluen hajuin hönkäilee korvaani: koska ne ohjelman mukaiset prnoleffat alkaa. Olen tilannut matkani Prnoo Airwayssiltä vai oliko se nyt Allwayssiltä? Tahon prnoo!
Istun ikkunan puolella, joku uljas prinssi voisi minut pelasraa?
Pelkään, että kohta tuo esittää ällöimpiä vonkausreplojaan, kuten: Silmäsi luistavat kuin aurinko, sulan jäätelönä
Tarkottais varmaan loistavat...
Jari 26v???
Elovena
Vierailija kirjoitti:
🎤🐕
🎶
En halua paljon jouluksi.
Tarvitsen vain yhden asian (ja tarvitsen).
En välitä lahjoista joulukuusen alla.
En tarvitse ripustaa sukkaani sinne takkaan.
Joulupukki ei ilahduta minua lelulla joulupäivänä.Haluan luun vain omakseni
Enemmän kuin koskaan voisit tietää
Toteuta toiveeni
Kaikki mitä haluan jouluksi on luu
Luu, kulta🎶
Saako sua jouluna raijata (paijata)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei lennetäänkö me vieläkin?
Hei me lennetään taas!
Taas? Mitä tapahtui? Rauhoittukaa hyvät matkustajat. Myönnän, että nukahdin matkan varrella pariksi kuukaudeksi ja olin piilossa penkkien yläpuolella olevissa säilytyslokerikoissa, mutta olenhan sentään söpö Mollipeikko.
Tulevat lentopostina.