Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (3867)

Vierailija
3561/3867 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko takut turvassa?

Mulla on kirsu. Ei ole takkuja siellä.

Tauski 🐕

Diplomisiivooja ei ainakaan tykkää koirankarvoista saati takuista. Hän vie sinut heti pesulle ja harjaukseen, ehkä jopa trimmaukseen. Mitenkä sitten annat tuvatakkuja meille?

Ihan takuulla kusasen siivousämpäriisi. Sinulla onkin niitä ruumassa koko Tokmannin varasto. Jokainen jonotettu ämpäri on kuin yksi lisää.

Tauski 🐕

Kyllä hyvä ämpäri on aina jonotuksen väärti! 

Lähes puolelta suomalaisista puuttuu kotivarasta puhdas kannellinen ämpäri. Minulla tämäkin asia on tietysti järjestyksessä. Olen varannut kaikille ma

Tahtoisin aatteeni mukaisen ämpärin, vihreäpunaviirukkaan. Olen perimältäni punertava, luonteeltani vihertävä. :)

Vierailija
3562/3867 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Doris tässä, en nyt ymmärrä: Ei mulla mitään Jukka-nimistä miestä oo. Olisin tahtonu Hannun, sitäkään en saanu. Mariska ja Matti Eskokin joskus mua lähentelee...

Juttelias Utelias, ootko huomannu, on mustikka-aika? Viime vuonna, vai olikohan se jo toissa vuonna tähyttiin täältä yläilmoista hyvät mustikkapaikat ja hypättiin laskuvarjoilla keräämään sato talteen. Vääpeli Körmy sitten katapultilla (tms singolla) palautti meidät taas lennolle. Muistatko, hyvä tili tehtiin...

Kultaseni älä viitsi nyt temppuilla. Sain jo poikamme Väpen kanssa välit selvitettyä ja poika istuu nyt välissämme samalla penkkirivillä, kun aiemmin ei kehdannut istua lähelläkään riiteleviä vanhempiaan. Totuus on ettei Hannu ole koskaan välittänyt sinusta yhtä paljon kuin minä olen sinua rakastanut. Kultaseni, tässä sinulle muutama

Palmun Jukka? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/3867 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko koristetikkaat on valmiit? 

Vierailija
3564/3867 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustaja-romantikko, voisitko ilmoittaa tuolle yhdelle, että skottiruutu ikkunaverhoissa on niiiin laast siison. Katsohan minun ihanaisia ruusuverhoja :)

Blondie

Ps kävin liikuteltavassa naisluolassa, joku oli liikuttanut sen pois paikaltaan, jouduin tekemään duplanttikset, etten pudonnut tyhjyyteen. Niin liikuttavaa:(

Vierailija
3565/3867 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas pojat ja leidit! Huomenna taas pidetäänkin vielä bileemmät bileet! Enemmän vaapukkamehua! 

Vierailija
3566/3867 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko koristetikkaat on valmiit? 

Kyllä ovat ja niistä tuli ihanat! Harmaat heinäseipäät ovat niin nostalgiset. Koristelin ne led-valoketjuilla. Laitoin poikkipuista roikkumaan tyhjiä pulloja, missä on sisällä led-valoketju. Varsinkin siniset Bristol Cream-pullot ovat tosi tunnelmalliset! Sininen hetki! Tölkkeihin ( niitäkin löytyy täältä koneesta) tein reikiä, joista valo loistaa pimeässä kuin pienet tähdet. Oksennuspusseista askartelin koristetähtiä. Vielä kun keksisi, mistä tikkaisiin saisi sydämiä, kultaisia mieluiten. Ja seinällä lukee valkoisilla sisustuskirjaimilla LOVE. On se niin romanttista!

Minunkin mielestäni ruutuverhot ovat vähän liian askeettiset, kuin vanha viltti ikkunassa. Ruusukuvio on aina paikallaan, mutta jokohan voisi ripustaa röyhelöiset jouluverhot? Vai onko liian aikaista, mitä mieltä olette?

Romanttinen Sisustaja

Vierailija
3567/3867 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi ilmakuoppia tänään! Pelotti että hajoaa koko kone!

Vierailija
3568/3867 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oli! Minuakin pelotti, mutta lauloin mielessäni laulua: Rakkaus on sininen, kuin sinitaivas silmissä sun. Ajattelin ihanaa lentokapteeni kirurgiamme HopeaKettua. Luotan täysin hänen taitoihinsa ja kokemukseensa.

RS

Vierailija
3569/3867 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalakukko Airways mua lennättää, tahdon ennättää.. 

Vierailija
3570/3867 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tullut vahingossa väärään koneeseen Porvoon vilkkaalta lentoasemalta? Tämä kone on menossa Munsalaan, ei Kuopioon.

Vierailija
3571/3867 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tullut vahingossa väärään koneeseen Porvoon vilkkaalta lentoasemalta? Tämä kone on menossa Munsalaan, ei Kuopioon.

* kuiskaa: Mä l u u l e n, että täällä on useampikin väärässä seurassa. Eivät ole ns kaljakorin kylmimpiä pulloja, jos kässäät, mitä tarkoitan.

Doris

Vierailija
3572/3867 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin toi Tauski koira on tullut lennolle mukaan? 

Vierailija
3573/3867 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai lennolla ole savolaisia? 

Vierailija
3574/3867 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja porilaisiakin!

Vierailija
3575/3867 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se mukava lörtsytäti on kotoisin?

Vierailija
3576/3867 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lennolle tuoda omat vanukkaat? Ihan siis käsimatkatavaroissa ajattelin.

Vierailija
3577/3867 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ilmassa voi olla mitään kuoppia. 

Vierailija
3578/3867 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ilmassa voi olla mitään kuoppia. 

Varmasti voi olla, olen nähnytkin lentokoneen ikkunasta oikein ison kuopan. Niin huonosti on hoidettu nämä ilmatietkin! Onkohan valokuitufirmat käyneet täälläkin kaivamassa?

Vierailija
3579/3867 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittäskö Ämpäri päässä leikkiä? 

Vierailija
3580/3867 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lörtsytäti on Savonlinnalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi