Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4002)

Vierailija
3501/4002 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljapelto aaltoilee

Niinkuin miehen mieli

Kurveissa ja mutkissa

Mieli vaeltelee

Tässä teille tuommoinen syysaiheinen runoelma

Juttelias Utelias

Vierailija
3502/4002 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä hitossa toi Munsala oikein on, saavutaanko me kohta sinne?

Munsala on Suomen maankamaralla ja kerroin jo pari sivua sitten, että laskeudumme turvallisesti Munsalan kentälle kesäkuussa 2026. Olkaa valmiina silloin! t. Lentoemo Leila

Uskoisko tuota? Muistelen, että koneeseen tullessa puhuttiin jotain neljästä... luulin että tunnista, vai oliko se nyt 14 tuntia, vai vuotta?

Vaikeita nuo numerot ja määreet

Blondie

Kapteenin sana on varma kuin tauti ja uskon jykevän leuan sanoihin. t. Lentoemo Leila

Ootko sä Leila vielä vapaa?

Leila on vapaa aina tarpeen vaatiessa. Heh heh! Kokemusta on. 

Tv. Matti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3503/4002 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runnoni mun

On aarteesi sun

Oon reissunainen

Kovin erilainen

Sanon tsau ja lähden

En jää. Edes Sinun tähden

Doris

Ps koska se runokirjamme julkaistaan?

Täällä viel runosuoni pulppuaa

Vierailija
3504/4002 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munsala on Suomen maankamaralla ja kerroin jo pari sivua sitten, että laskeudumme turvallisesti Munsalan kentälle kesäkuussa 2026. Olkaa valmiina silloin! t. Lentoemo Leila

Uskoisko tuota? Muistelen, että koneeseen tullessa puhuttiin jotain neljästä... luulin että tunnista, vai oliko se nyt 14 tuntia, vai vuotta?

Blondie

Kapteenin sana on varma kuin tauti ja uskon jykevän leuan sanoihin. t. Lentoemo Leila

Leila on vapaa aina tarpeen vaatiessa. Heh he

Matti Matti Matti!!! Etkö vieläkään muista kuumaa kesää vuodelta 1986? Sekoitit jo silloin minut ja siskoni Leilan, vaikka meillähän se kuuma kesä vasta olikin vai etkä muista? Leila se meistä kahdesta on uskollinen, mutta minä kaipaan Mattiani. Leilan kaksoissisko Laila

Vierailija
3505/4002 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blondie

EIkö olekin ärsyttävää, Laila? Kun siis sotketaan.

kaksoissiskoni on Juttelias Unelias

Vierailija
3506/4002 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se Taito Terävä esittelee käsilläkävelytaitojaan ja kaikki pikkutavarat putoavat taskuista pitkin käytäviä. Kuka ne nyt yöllä siivoaa? Kolikot vierivät penkkien alle ja mitä kummaa muuta täältä löytyykään. Koittakaa saada hänet nyt rauhoittumaan.

Diplomisiivooja

Vierailija
3507/4002 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt se Taito Terävä esittelee käsilläkävelytaitojaan ja kaikki pikkutavarat putoavat taskuista pitkin käytäviä. Kuka ne nyt yöllä siivoaa? Kolikot vierivät penkkien alle ja mitä kummaa muuta täältä löytyykään. Koittakaa saada hänet nyt rauhoittumaan.

Diplomisiivooja

Nyt on penkinaluset siivottu ja kaikenlaista löytyi: kolikoita, yksi avain, puhelin, pikkarit, kuitteja, Elovena-keksipaketti, kaksi kultasormusta, kuulolaite, hiusdonitseja, sisustuskirjain L, päiväkirja, karamellipapereita, onnenkiviä 5 kpl (!). Yhdessä kultasormuksessa lukee Tuija, toisesta ei saa selvää. Omaisuuttaan voi käydä kysymässä Diplomisiivoojalta koneen etuosasta.

Vierailija
3508/4002 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diplomisiivooja

Nyt on penkinaluset siivottu ja kaikenlaista löytyi: kolikoita, yksi avain, puhelin, pikkarit, kuitteja, Elovena-keksipaketti, kaksi kultasormusta, kuulolaite, hiusdonitseja, sisustuskirjain L, päiväkirja, karamellipapereita, onnenkiviä 5 kpl (!). Yhdessä kultasormuksessa lukee Tuija, toisesta ei saa selvää. Omaisuuttaan voi käydä kysymässä Diplomisiivoojalta koneen etuosasta.

Ei sattunut vasua näkymään, sen otti joku multa pois. Minne lie viskannut sen?

T: P.Uppa

Vierailija
3509/4002 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diplomisiivooja

Ei sattunut vasua näkymään, sen otti joku multa pois. Minne lie viskannut sen?

T: P.Uppa

Kai se lähetettiin lentopostina mummalle. Etteks te ole nykyään asumuserossa?

Vierailija
3510/4002 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diplomisiivooja

Eikö mun ihonvärisiä läpikuultavia legginssejä näkynyt? Onkohan siivottu kunnolla? 

Vierailija
3511/4002 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on laulu toivosta.uuden alusta:

Minun sydämeni murtunut kaipaa miestä rohkeaa. Uuh! Aah! 

Tuleeee luokseni nyyyyt! 

Ota minut syliin. Aah! 

Suudelmin suloisin paranna minuuut! Aah! 

Vierailija
3512/4002 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on laulu toivosta.uuden alusta:

Minun sydämeni murtunut kaipaa miestä rohkeaa. Uuh! Aah! 

Tuleeee luokseni nyyyyt! 

Ota minut syliin. Aah! 

Suudelmin suloisin paranna minuuut! Aah! 

Upea. Ehdottomasti Syksyn Sävel-ainesta.

Tarttis pari säkeistöä lisää

J. U.

Vierailija
3513/4002 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäänsanomaton on ollu tämä viikko tällä lennolla. Laitetaan huomenna bileet pystyyn! Musiikkia, karaokea, juotavaa paljon. Voin asentaa tankotanssitangon tuohon käytävälle. Tytöt voi sitten siinä kieputella itseään. Ja saa miehetkin tietty. Tuo yks siivooja maisteri joka riesana asti heiluu luutun kanssa vois palauttaa mun istuimen alle pudonneet varmuusvälineet.

Tv. Sakari, Pentti, Jalmari ja muu mieskööri

Vierailija
3514/4002 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diplomisiivooja

Eikö mun ihonvärisiä läpikuultavia legginssejä näkynyt? Onkohan siivottu kunnolla? 

Kuulkaa, kun diplomisiivoojaa siivoaa, ei jää löytymättä legginssit eikä mitkään välineet, olkoon miten ohuita tai läpinäkyviä tahansa! Etsikää omista taskuistanne ja laukuistanne. Terveisiä vain äijäköörillekin!

Lähettää Diplomisiivooja

Vierailija
3515/4002 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomisiivooja käyttäytyy röyhkeästi. Onkohan aivan selvin päin? Lentokapteeni lainaa promilletestiä. 

Tv. Äijäkööri 

Vierailija
3516/4002 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäänsanomaton on ollu tämä viikko tällä lennolla. Laitetaan huomenna bileet pystyyn! Musiikkia, karaokea, juotavaa paljon. Voin asentaa tankotanssitangon tuohon käytävälle. Tytöt voi sitten siinä kieputella itseään. Ja saa miehetkin tietty. Tuo yks siivooja maisteri joka riesana asti heiluu luutun kanssa vois palauttaa mun istuimen alle pudonneet varmuusvälineet.

Sakke, Pena, Jallu ja muu mieskööri liittykää joululaulukuoroon? Meiltä puuttuu upeat ja käheät sekä seksikkäät miesäänet joululaulukiertueelta ja jos ei nyt aleta harjoitella niin raju tappio tulee. Lipunmyyjäkin on valittu kymmenen ehdokkaan joukosta ja lipunmyyjänä tulee toimimaan Pirjo69 ja syynä se, että Pirjo on vaarattomin vaihtoehto myyjän hommiin. Naisääninä meillä kuorossa on laulamassa upeat Marina, Pauliina, Mari, Sari, Anniina ja muunsukupuolinen Jari. Tv. Kuoronjohtaja Kirsikka

Vierailija
3517/4002 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo neljä vuotta odottanut aikaisia aamuherätyksiä tällä lennolla, mutta kertaakaan ei ole herätetty. Miksi? Mainoksessa luvattiin tämän olevan aamuvirkku lentoyhtiö. Vierusmatkaajapariskunta herää vasta klo 10 mutta sehän on aivan liian myöhään. Minne voin tehdä valituksen? Olen pettynyt, kun en ole vieläkään saanut tietää kenen miehellä on vanukkaat ja kenen mies pettää vai onko kyseessä sittenkin sama mies? Kuka sen viikkosiivouksen tekee ja minkälaisen joululahjan anoppi saa? Voitaisiinko vihdoin herätä klo 5 ja puhua luvatuista aineista eiku aiheista? :)))) Jos toiveeni ei toteudu niin vaihdan Munsalan lentoyhtiöön uhallakin. Melkein unohtui kysyä, että keitä ovat Dooris ja Diplomisiivoja? tv. Mörökölli riviltä 11

Vierailija
3518/4002 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo neljä vuotta odottanut aikaisia aamuherätyksiä tällä lennolla, mutta kertaakaan ei ole herätetty. Miksi? Mainoksessa luvattiin tämän olevan aamuvirkku lentoyhtiö. Vierusmatkaajapariskunta herää vasta klo 10 mutta sehän on aivan liian myöhään. Minne voin tehdä valituksen? Olen pettynyt, kun en ole vieläkään saanut tietää kenen miehellä on vanukkaat ja kenen mies pettää vai onko kyseessä sittenkin sama mies? Kuka sen viikkosiivouksen tekee ja minkälaisen joululahjan anoppi saa? Voitaisiinko vihdoin herätä klo 5 ja puhua luvatuista aineista eiku aiheista? :)))) Jos toiveeni ei toteudu niin vaihdan Munsalan lentoyhtiöön uhallakin. Melkein unohtui kysyä, että keitä ovat Dooris ja Diplomisiivoja? tv. Mörökölli riviltä 11

Minä olen Doris, ja ollut aamukeskustelussa ainaski sata kertaa, aina jauhetaan jostain hemmetin anopin joululahjoista tai viikkosiivouksesta! :( pöh. Minä en tarvi kumpaakaan aihetta, olen näet reissunainen.

Itse pitää herätys hoitaa, Mörökölli. Vai peitteleekö äitis sinut iltaisin iltasadun ja -rukouksen kera. Kai Sulla on H e r ä t y s k e l l o? Semmonen veivattava malli, herääpähän vieruskaveritkin, kun eivät todellakaan ole aamu-unisten lennolla.

Terveisin Doris

Vierailija
3519/4002 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voitaisiin kyllä jo keskustella joululahjoista. Enää nelisen kuukautta jouluun! Ja millaiset ovat tämän joulun trendikkäimmät joulukoristeet, hopeaa, kultaa vai valkoista? Entä sitten itsenäisyyspäivän juhlat. Kuka saa kutsun ja millaisen puvun teettää? Tämä kaikki on niin ihanan romanttista!

T.Romanttinen Sisustaja

P.S. Pienenä vinkkinä herroille luen Anni Polvan kirjaa: "Et edes huomaa minua"

Vierailija
3520/4002 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOOJOOJOO EI JAKSA NÄITÄ STN RUNORIEKKUJA JA SIIVOOJIA JA NUOHOOJIA!

PILEITÄ HALUTAAN JA JUOTAVAA! JA TANKOJA! KÄYTÄVÄLLE JA HAAROVÄLII VAA EI ÄIJILE VAA NIILE HYVÄNÄKÖSILE MISUILE!

Hesalaine jonka takakeravalta juna väkisi tänne toi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan