Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette, sopisivatko tänne koneeseen jotkin ihanat sisustustarrat? Mikä olisi sopiva teksti? Lisäisivätkö ne koneen viihtyisyyttä? Entä muut koristeet, tekokukkaset, viuhkat ja karvanopat? Tuoksuja ei varmaan voi laittaa, joten wunderbaum on pois laskuista.
Romanttinen sisustaja
Isoja valkoisia kirjaimia 13 kpl. Teksti vois olla vaikka LIVE LOVE LAUGH. Olis kyllä nätti.
Nuo valkoiset kirjaimet ovat kyllä romanttiset! Niitä voisi sitten järjestellä uudestaan, kun masuasukki syntyy.
HELLO VAUVELI G
Pitihän nimi alkaa G-kirjaimella?
Sitten myös niitä tähtiä oksennuspusseista! Ruvetaanko askartelemaan?
Voi ettäs. Mä oon niin lepposa nyt, kun kävin puusaunassa lempeissä löylyissä. Sain Karjalaoluen saunajuomaa ja kohta grillataan makkaraa. Uskomatonta, mitä kaikkea voi koneessa tehhä, ilmankos ei koti-ikävä iske. Ja arvatkaas? Saunassa oli koivuvasta ja makkaran kanssa saa koti-zinappia. Oon niin onnellinen :)
Jutgelias Utelias
Vierailija kirjoitti:
Voi ettäs. Mä oon niin lepposa nyt, kun kävin puusaunassa lempeissä löylyissä. Sain Karjalaoluen saunajuomaa ja kohta grillataan makkaraa. Uskomatonta, mitä kaikkea voi koneessa tehhä, ilmankos ei koti-ikävä iske. Ja arvatkaas? Saunassa oli koivuvasta ja makkaran kanssa saa koti-zinappia. Oon niin onnellinen :)
Jutgelias Utelias
Tsirk ups kröhöm liian m8nta saunaolitta
Siis Juttelias Utelias
Vierailija kirjoitti:
Verhoista:
Tilasin kauniit kukkaverhot, mutta ne nyt on tietysti liian pitkät! Minkä ihmeen takia koneessa on niin pikkiriikkiset ikkunat, eikä kattoikkunaa laisinkaan???
Onko siis ompelupalvelua saatavana, vieruskaverini hyväksyi kyllä tekstuurin
EI niitä verhoja kannata lyhentää. Ylipitkät verhot, jotka kasaantuvat lattialle, luovat tilaan ylellisen ja juhlavan tunnelman.
Vierailija kirjoitti:
Sitten myös niitä tähtiä oksennuspusseista! Ruvetaanko askartelemaan?
Nyt on kuulkaa kiire, että ehditään tehdä kaikki jutut tänään. Maapallo on alkanut pyöriä nopeammin ja juuri tänään on tavallista lyhyempi vuorokausi!
Porvoo Airlinensin henkilökunta skannaa matkustajat boardingin aikana antaisin/en antaisi asteikolla ja jos joku haluaa käydä vessassa ennen lentoa se on täysin ymmärrettävää, kyllähän siinä on pakki sekaisin jännityksestä itse kullakin
Vessaa ei tosin saa varata tarpeita pitemmäksi ajaksi, vaikka siellä 'lukemistoa' onkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verhoista:
Tilasin kauniit kukkaverhot, mutta ne nyt on tietysti liian pitkät! Minkä ihmeen takia koneessa on niin pikkiriikkiset ikkunat, eikä kattoikkunaa laisinkaan???
EI niitä verhoja kannata lyhentää. Ylipitkät verhot, jotka kasaantuvat lattialle, luovat tilaan ylellisen ja juhlavan tunnelman.
No kuulkaa, entistä useampi kompuroi käytävällä, eihän kukaan näitä "pyörtyneitä" ehdi nostelemaan ylös
Juhlava tunnelma on jossain nuorisoseuraintalolla, ei täällä!
Pääseekö kyytiin, vaikka olis ripulipaskonut housuunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verhoista:
Ja paskanlatvat, ne kerää vaan pölyä, tarttuu imuriin ja pyörii jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Sisustustikkaat olisivat paikallaan. Niihin voisi laittaa valoketjuja koristeeksi. Ja välillä meidän Kuippana Lokintytär purkaisi liikaa energiaansa kiipeilemällä niissä. Nyt lapsivihamielinen matkustaja valittaa, että Kuippana muka potkii häntä selkänojaan.
Otin heinäsäipäitä mukaan. Voitaisko tehdä tikkaat niistä?
Vierailija kirjoitti:
Verhoista:
Minä otin ompelukoneen mukaan lennolle kaiken varalta. Hyvä nyt sille on käyttöä. Kyllä minä ne hurautan lyhyemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö kyytiin, vaikka olis ripulipaskonut housuunsa?
Tänne pääsee, jos on lääkärintodistus. Olet ikävästi kohdellut, eihän ripulille mitään voi.
Ehdotankin, että Persana, mustavalkoisella salasanalla meidän porukkalennolle pääsee kaikki.
Emme ole sentään laivalla sähkökatkoksessa viikkokausia... sitten tarttis sääntöjä selventää.
Mites toi Mirella, peruu keikkojaan alvariinsa, voidaanko luottaa, et tulee? Vai joudutaanko ottaan Marita Taavitsainen?
Vierailija kirjoitti:
Nuo valkoiset kirjaimet ovat kyllä romanttiset! Niitä voisi sitten järjestellä uudestaan, kun masuasukki syntyy.
HELLO VAUVELI G
Pitihän nimi alkaa G-kirjaimella?
No. EI. Piti päättyä F kirjaimeen, taisit myöhästyä :)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verhoista:
Minä otin ompelukoneen mukaan lennolle kaiken varalta. Hyvä nyt sille on käyttöä. Kyllä minä ne hurautan lyhyemmiksi.
No. Hirmusti kiitos. Jos sattuis, et jonkun kansallispuku 'kutistui' matkalla. Ni sähän voisit entrata. Kai sul on semmosia "liuskia", mitä laajennukseen tarttis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette, sopisivatko tänne koneeseen jotkin ihanat sisustustarrat? Mikä olisi sopiva teksti? Lisäisivätkö ne koneen viihtyisyyttä? Entä muut koristeet, tekokukkaset, viuhkat ja karvanopat? Tuoksuja ei varmaan voi laittaa, joten wunderbaum on pois laskuista.
Romanttinen sisustaja
Huomaathan, että mulla on ikkunassa läheisten valokuvat? Tulee niin kotoisa olo. Toin myös omat verhot, mutta vieruskaverin mielestä ne vihreät ei soinnu hänen punaiseen tupeerausnutturaansa... mpphhh. En siis saanut lupaa ripustaa...
Juttelias Utelias
Mulla on myös mustavalkea kassi, missä lukee persana... moneen kertaan, eikös olis kiva, jos kaikilla olis sellaiset?
Joku toope kysyi äsken: Puetaanko lennolla pyjamat ylle?
Minulla on ikkunassa työkavereiden kuvat.
Olen jo viikon odottanut koneen lähtöä lentokenttäbaarissa. Nyt on vatsa tosi sekaisin. Mitä suosittelette, kannattaako ottaa laksatiivia vai imodiumia ennen lentoa? En ole raskaana, jos joku sitä sattuu miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo viikon odottanut koneen lähtöä lentokenttäbaarissa. Nyt on vatsa tosi sekaisin. Mitä suosittelette, kannattaako ottaa laksatiivia vai imodiumia ennen lentoa? En ole raskaana, jos joku sitä sattuu miettimään.
No täähän oli ihan järkyttävä episodi... tuomiota odotellessa...
jos olet neitsyt, ei huolta. Muuten voi tulla vaikeuksia... lentoyhtiö on tietysti asiaton kommentoimaan. Tuomioistuin päättää.
Onnea matkaan, ystäväisein, toivottavasti lompakossa paksuus piisaa
Entäs Lentäjän poika?
Minä olin lentäjän poika, lähes sankari siis itsekin