Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Kettu kele tossa tulee kohta rannassa metän peitossa pieni valkoinen majakka. Sen kohalla kaarros oikeaan toistan oikean. Yläkerta pane pullot ja dildot heti piiloon ettei naapuri erehdy pitämään aseina. No nyyyyyt kaarretaan.
Kettu selvitäpä Viron lennonjohdolle niin hyvin kun ikinä voit että ollaan suomalainen matkustajakone ja että vähän eksyttiin.
Kettu on viroks muuten Rebane jod siitä olis apua. Porvoo Airlinesin ja sun maine on hyvinkin saattanut levitä tänne naapuriinkin asti, onhan tässä ollut aikaa.
Täällä kapteeni Kettu. Hyvät matkustajat, Porvoo Airlines pahoittelee pientä häiriötä.
Lennämme nyt edelleen kohti Munsalaa, arvioitu lentoaikamme on vähän epämääräinen johtuen erinäisistä syistä jotka eivät aiheuta vaaraa. Voitte nyt avata turvavyönne.
Tää meidän vainaja näkyisi taas hengittävän, olisiko sillä tarttunut joku tabu nieluun joka sitten irtos kun se vähän lensi tossa kaarroksessa. Eiks sen naapurin pitäny panna sen turvavyö kiinni. On tääkin porukka.
Yläkertaan uutta jäätä ja ilmaisjuomia, edelliset lensi tossa kaarroksessa.
Katsokaas: otin papiljontit pois, tupeerasin kiharakampaukseni, pikkulauantain kunniaksi. Voitaisko vaikka laulaa tänään: Sä kasvoit neito kaunoinen tai Kalliolle kukkulalle?
Voin myös pitää suositun esitelmäni isävainaan sinivalkoruudullisesta nelisnurkkaisesta vasta silitetystä nenäliinasta...
Taputuksia, kiitos
Voin myös kuivata kyyneleitä, rajoitetusti
Juttelias Utelias
Kätevä Emäntä, missä oot??.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksin yhden positiivisen asian, vaikkemme koskaan enää pääsisi kotiin: Luikkaridiivakaunotar EI ole lennolla, eihän, eihän, eihän...
Olen huomannut että ahtaanpaikankammon lisäksi vainoharhaisuun lisääntyyhhhyyyyyhyyyy
Olisin niin mielelläni ollut lennolla pidenpäänkin. Mutta jotkut teistä halusivat yllättää minut. Silmilleni sidottiin sifonkihuivi ja minua talutettiin katsomaan koneeseen tehtyä luistelukenttää! Mutta jotain tapahtui? Koneen ovi aukesi ja putosin! Onneksi kuitenkin minulle oli puettu laskuvarjo. Tv. Luistelijatähtikaunotar.
Lauri Lakimies puki minulle laskuvarjon koska oli rakastunut minuun. No oltiinhan me naimisissa vähän aikaa. Mutta se siitä avioliitosta. Nyt olen vapaa.
Tv. Luistelijatähtikaunotar.
Henkilökunta hoi! Laittakaa pyörimään elokuva: Parvet.
Onko täällä jossai laskuvarjo jemma? Panttako joku niitä ja mitä pitää maksaa tai tehä että saa ?
Onks ne varjot varmasti kuranttia tavaraa vai onks ne jotain Varustevasaran ylijäämänostalkiakamaa ?
Kande olla kriitinen. Mitä luulette että ne muutamat tätsyt silitti tossa keskikäytävällä.
Poliisi selvittämään ettei lakimies saanut luistelijatähtikaunotarta testamenttaamaan kaikkea omaisuutta lakimiehelle ennen hyppyä. Ja laskuvarjo tarkkaan syyniin. Kuka vinkka poliisille ja Iltikseen?
Pitäiskö meidän viettää hiljanen hetki?
Tulipa Orpo olo. Ois pysytty vaan kaikkiyhdessä.
Turha painolasti siinä vain väheni. Saisinko mun aamuskumpan tänne yläkertaan ja pyttyyn kunnolla jäitä tänks!
Mehän koukattiin Viron kautta ja oli hiuskarvan varassa ettei Venäjän. Kun ei tiedetä milloin tää mahdollinen laskuvarjo juttu eri vaiheineen tapahtu niin siinä on exterritorioikeudellisia piirteitä. Tulisko Tomas Elvengren eläkkeeltä selvittämän tätä keissiä, se on terävä kuin Poirotti ja sarmanntti herrasmies katsoi mistä näkökulmasta tahansa. Maassa tehtävät tutkimukset hoituisivat ihan varmasti, mutta jos se pitäis saada tänne koneesen tai meikäläisiä sinne niin mulla loppuu ajatukset.
Joku Suhoi suhahti ohi ja anto jotain merkkejä. Mä näin sen hyvin kun mä istun tässä vasemmalla ikkunapaikalla