Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Perkele
Testasin vaan toimiiko koneessa sensuuri. Ei toimi. Sana on vapaa...
Reklamaatio: En ole näiden vuosien aikana kuullut ainuttakaan keskustelua viikkosiivouksesta, niinkuin kutsussa luvattiin
Juttelias Utelias
No nyt selvisi, miksi tuo yksi on seissyt koko matkan. Hänelle selvisi, että koneen penkit ovat genuiinin nahkaa ja hän ei voi vegaanina istua niissä. Tyyppi vähän ärsyyntyi, kun joku kysy että etkö pääse edes hevosena osallistumaan...
Vierailija kirjoitti:
No nyt selvisi, miksi tuo yksi on seissyt koko matkan. Hänelle selvisi, että koneen penkit ovat genuiinin nahkaa ja hän ei voi vegaanina istua niissä. Tyyppi vähän ärsyyntyi, kun joku kysy että etkö pääse edes hevosena osallistumaan...
Onkohan tuokin vege, joka silittää käytävällä seisten iänikuisia tunikoitaan???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko turkooseja tunikiaan? Vai kukikkaita? Tääl on kaks siliävää!
Noniin, tuli töihinlähtö jouluksi. Glögikuulat odottavat puolittaja-liimailijoita. Tekisi niin mieli terästää noita palleroita viina..nillä! 🍷
Olen entinen liköörikonvehtien täyttäjä, beetchees💃
Vierailija kirjoitti:
Noniin, tuli töihinlähtö jouluksi. Glögikuulat odottavat puolittaja-liimailijoita. Tekisi niin mieli terästää noita palleroita viina..nillä! 🍷
Vihreiden kuulien linjastolle kaikki ovat halunneet. Edistyneemmät on sitten ylennetty Finlandia-kuuliin. Glögikuulista ei oikein pidetä ja se onkin jäänyt vähän vieraammaksi sivutuotteeksi ja linjastokin on pienempi, mutta linjaston pitää uudistua ja uusia tuotteita tuoda markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden kuulien linjastolle kaikki ovat halunneet. Edistyneemmät on sitten ylennetty Finlandia-kuuliin. Glögikuulista ei oikein pidetä ja se onkin jäänyt vähän vieraammaksi sivutuotteeksi ja linjastokin on pienempi, mutta linjaston pitää uudistua ja uusia tuotteita tuoda markkinoille.
Onneks mul on Ove ja rahhaa tilillä, mä vaan syön... hopihopi, vauhtia hommiin. Käyn isolla kirkolla huomenna ostoksilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vege. Haluan että uhkea vartaloni verhoutuu nättiin siistiin silitettyyn tunikaan aina.
Ootteko käyny Ukko Nooan saunalla? Siel on kivoja iltoja ja hyvää sahtia... ruokapuoli vähän niukkaa, ei mitään herkkuja jauhenlihasta
Vierailija kirjoitti:
Ootteko käyny Ukko Nooan saunalla? Siel on kivoja iltoja ja hyvää sahtia... ruokapuoli vähän niukkaa, ei mitään herkkuja jauhenlihasta
Tänä iltana ajattelin piipahtaa Ukko Nooan saunalla. Sahtiakin voisin maistella. Onkohan siellä ketään tai mitään tapahtumia menossa?
Lauantkina siel ylleesä on pileet... varotuksen sana: porttikiellon saanut luikkaridiiva lusmuilee siell...
Joudun poistumaan, toivottavasti laskuvarjo on kunnossa. Sain juuri kutsun pikkujoulureissulle Savonrantaseeseen Officinale, niit ei voi jättää väliin...
Sun kämppäs putsattiin heti kun olit postannut tänne et oot matkoilla. Piireissä on tiedos et nää PA-matkat tuppaa venyy pitkäks nii ett saa duunata rauhas.
Onko täällä komeaa lääkäriä, hoitajaa, farmaceuttia ja niin edes päin. Tai saisiko lentäjä kysyttyä täyä maista. Mulla alkaa lopuu käsimatkatavaroista varalääkkeet. Sinakalseetti 30 mg loppu jo ihan. Voisinko korvata sen simvastatin 10mgllä ?
Mä voisin sit laittaa sen simvastatiinin vihreen kuulan sisään jos niitä kellään oli ja kuvitella vaikka mitä. Pitää varoa ettei purase kun lääke pitää ottaa kokonaisena mut eihän siinä oikeessakaan tiedätte mitä tarkotan saa purasta kun korkeintaan kevyesti näykkästä. Oikeestaan fatserin marmeladeista sopivan punane luumu olis astetta kuumottavampi kuin kuula.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä komeaa lääkäriä, hoitajaa, farmaceuttia ja niin edes päin. Tai saisiko lentäjä kysyttyä täyä maista. Mulla alkaa lopuu käsimatkatavaroista varalääkkeet. Sinakalseetti 30 mg loppu jo ihan. Voisinko korvata sen simvastatin 10mgllä ?
Kelpaisiko maatalouslomittaja joka istuu mun edessä olevalla istuimella tai keinosiementäjä joka istuu tuossa käytävän toisella puolella?
Toista se oli ennen, kun voi reissata mukanaan vain passi ja hammasharja...
Nyt pitää olla lääkekaappi, garderobi, omat eväät ja reippaasta seikkailumielestä on muisto vain... (siis jos jotain muistais niistä reissuista)
Ai niin, kuumavesipullo, Aino-tossut ja shaali harteille on must. Aina vetää!!!
Luotimme tx frii-kauppaan, olis ollut kiva soppailla jotain uutta!!!
Sori