Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
2421/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YK:n päivän kunniaksi toivon totisesti, ettei enää ylitettäisi missään kohtaa valtakunnan rajoja...

*kuiskaa: osaakohan tuo Hopis lukea karttaa? Jos jo Viron raja ylitettiin...

Vierailija
2422/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itärajaan paree pitää tosi pitkä varoetäisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tän flygen navilaitteissa linuxpohjaista softaa? Miten vois tsekata ettei siel oo hasarttikamaa?

Vierailija
2424/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin soittaa suoraan Linukselle, se on tosi ihku.

Vierailija
2425/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mä käyn ihan vainoharhaseks et kehe voi luottaa . Jos tääl on vaikka joku nukkuva agentti jolla on salaa kaksois kansalaisuus. Sit meit vois ohjata itärajan yli vaikka leningradia päin ja sit ampuu alas.

Vierailija
2426/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä muistan hyvin sen illan kun Matias Rust sukelsi tutkan alapuolelle Kalkstrandissa. Pelastuslaitoksessa luultiin et se oli tippunu mereen mut sithän se laski pokkana Punaselle torille.

Vierailija
2427/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Hopis sellast yrittäis. Kuka sen kaa on nyt ohjaamos?

Vierailija
2428/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitetääs kaikki hetken oksepussiin jos saatais tää joukkopsykosi hellittämään. Ketä tulis keskikäytävälle vetää jotai pientä joogajuttuu?

Vierailija
2429/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain hei kii tän Linuxksen ja me jutskattii kaikenlaisii nii etten mä meinannu muistaa mitä mun piti kysyy. Jotai se neuvo et navin vois imuroida rebuutsilla alt-xpromptilla nii ettei mahdollinen piilotettu Blund-virus pääsis herää ja jäis pois buutatusta versiosta. Kuka ottais tän hanskatakseen.

Vierailija
2430/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit se sano et jos toi tuntu liian vaikeelta nii peräbaarin mikserissä saattais olla linuxpohjanen siru jonka vois adoptoida naviin joko ihan juottamalla tai sitten bluutuutilla vai mikä se oli. Vapaaehtoisia? Nyt jaetaan ansioristejä enkä mä tarkoita annanristejä vaan ihan sinivalkoisia prenikoita.

Vierailija
2431/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitasko kinkata?

Vierailija
2432/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoi täältä yläkerrasta. Jos toi onnistuis mä voisin järkätä sankarille kutsun linnaan parin vuoden päästä jos me silloin oltais perillä Munsalassa tai edes takasi Porvoossa. Mul on aika hyvät kontaktit Stubukkaan from dö good old days.

Vierailija
2433/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lennolta ostaa P.A. -fanituotteita? Esim. flisee paitoja logolla?

Vierailija
2434/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ois kytkee meidän kaikkien kännykät bluthootilla ja hyödyntää parviälyä.

Vierailija
2435/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs on nyt ilmassa liika monta palloo. Tarvittais johtajuutta. Fanituotteita saattaa olla jotain jäljellä mutta suurimmassa osassa on elämän jättämiä jälkiä.

Vierailija
2436/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täs on nyt ilmassa liika monta palloo. Tarvittais johtajuutta. Fanituotteita saattaa olla jotain jäljellä mutta suurimmassa osassa on elämän jättämiä jälkiä.

Mä voisi olla johtaja, mul on johtajakoulutus. Ai, mitä pitäs johtaa, häh?

Vierailija
2437/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä johtajakoulutus sul on?

Vierailija
2438/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nakkikioskinjohtajakoulutus ei köy.Korkeakoulukoulutus ok, ei jouduta ojasta allikkoon.

Vierailija
2439/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetääs kuites tollaset hähättelyt , yritetää pitää kii edes sivistysuomalaisesta minimitasost jookosta.

Vierailija
2440/4004 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nakkikioskinjohtajakoulutus ei köy.Korkeakoulukoulutus ok, ei jouduta ojasta allikkoon.

Moikka kaikille täältä allikosta, ihan kivaa, mut miten täältä pääsee pois.huhuu