Ketään laihiksen just aloittanutta täällä? ov
Itse tokaa päivää herkkulakossa. Miten tätä jaksaa? Kymppikiloa to go.
Kommentit (9)
mutta helmikuussa kun kuopus täyttää vuoden, mulla ON helvetin hyvännäköinen kroppa! Nyt lähtee löllöt ja 10 kg. Aloitan maltilla, ei mitään kitukuureja eikä liikaa liikuntaa heti. Ei masennuta repsahduksista. Tiedän, alussa vasta olen, mutta prkl nyt tää löllöily riittää!
Käytössä Nutrilett+kasviksia+näkkileipää+rasvatonta jukurttia. Viikonloppuna tuli syötyä enemmän, vieraita kylässä. Tästä on hyvä jatkaa..
Jouluna 2007 lupaan olla siinä kunnossa. Alku jo lupaava -7kg, olo loistava.
3 kg (nestettä tietysti) lähti vatsataudin seurauksena, mutta siitä sain kipinän yrittää pudottaa raskaudesta jääneet 5 kg pois.
Tällä kertaa ei imetys tunnu laihduttavan, joten konsteina fillarointia ja jumppaa, suklaat minimiin.
En halua mitään korvikesyötävää, haluaisin mieluummin napostelutavasta eroon.
Makeannälkä lähtee takuuvarmasti.
Ja yhden onnettoman 2 kiloa saa viikossa pois.
Napostelemisen lopettaminen on vähän sama kuin yrittäis röökistä eroon... eli käsille vaan tekemistä ja muutenkin tekemistä käsille... eli virkkausta, kutomista, siivoamista ja ompelua... heti jos rupee himottamaan niin imuri käteen... mä olen ollut nyt vähän aikaa suklaa lakossa koska se on mulle pahin kiusaus, mutta olen napostellut kuivattuja ananaksia sen sijaan... ne on ihan ällö makeita ja makeanhimo lähtee helposti....
Napsi vaikka porkkanoita, kurkkusuikaleita tms. silloin kun tekee tosi tiukkaa.
Mä oon nyt ollut reilut 2 viikkoa ilman herkkuja, ja helppoa tää jo nyt on...
Hyvin pärjää kun on motivaatio kohdallaan. Tsemppiä AP:lle!