Onko sinulla iPhone, miksi ja mikä merkki?
Haluan ostaa swappielta iPhone 11 ja haluaisin kuulla muiden mielipiteitä, miksi ostaa se. Onko rahan arvoinen? Ja muitakin kokemuksia iPhone puhelimista, mikä niissä on hyvää, huonoa?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin uteliaisuuttani noiden hintoja. Kalliita ovat käytettyinäkin. Tuolla hinnallahan saa jo ainakin uuden iPhone SE:n.
Itselläni on siis iPad, mutta Nokia-merkin näppäinpuhelin. Juuri viime viikolla ostin uuden tuollaisen Gigantista. Puhelin maksoi 49 euroa, mutta vähän kaduttaa kun on monimutkaisempi kun vanha näppäinpuhelimeni.Halusin uuden kun tuossa uudessa on matopeli ja radioa pystyy kuuntelemaan ilman kuulokkeita. Älypuhelinta en varmaan osaisi ikinä käyttää ja monimutkaisuudet lisäksi myös aivan tarpeeton tietojen kerääminen ja tietoturva mietityttävät. IPadinkaan hankinta ei ollut mikään itsestäänselvyys. Toki onhan tämä kai ihan hyvä laite, mutta hirveästi utelee ja kerää tietoa, ei tällä lopulta paljoakaan voi tehdä ja käyttöönotto oli vaikeaa. Ehkä olisi sittenkin pitänyt ostaa vain halvin mahdollinen tabletti. Kyllä varmaan netin selaaminen ja parin suoratoistopalvelun katsominen olisi silläkin onnistunut. Toisaalta taas halvimmat Lenevot epäilyttivät suuresti, että onko niistä oikeasti mihinkään.
Uudet Nokian näppäinpuhelimet ovat yllättävän vaikeakäyttöisiä! Niitä käytetään meillä töissä sairaalan vuodeosastolla ja olen joka kerta pulassa, kun pitäisi soittaa sillä. Jos olisi oikea hätä tavoittaa päivystävä lääkäri niin tuo puhelin on kyllä surkea siihen tarkoitukseen!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on iPhone 11 ja olen enemmän kuin tyytyväinen, tätä ennen oli iPhone 7 neljä vuotta ja edelleen toimintakuntoinen, on pojalla.
Näitä iPhoneja oli milloin mitäkin puhelimia ja aina jotain häikkää, näissä ei.
Minulla on käytössä sukulaiseni vanha iPhone 7 ja kuulemma saisin häneltä pian iPhone 11:n, kun hän päivittää uudempaan malliin.
Olen hiukan kahden vaiheilla, haluanko tuota uudempaa mallia kuitenkaan. Tykkään, kun 7:ssa on edelleen kotinäppäin ja onhan se kooltaan näppärämpien kuin 11.
Iphone 11 ollut käytössä kohta 6 kk ja tykkään, laadukas kamera, kestävä ja toimii paremmin. Vaihdoin pois Samsungista, jossa oli huono kamera ja akku ei kestänyt mutta saattoi johtua että oli jo vanha puhelin.
Jos ostaa iphonen, kannattaa se ostaa nyt ennen uusia syksyn malleja ja julkaistavaa ios15. Uudet mallit tulee ios15:llä varustettuna. Puhelinta ei kannata päivittää ios14:sta viiteentoista, jonka yhteydessä apple asentaa puhelimeen skannaustoiminnot.
Mulla on iPhone 8 ja MacBook pro ja Apple watch ja air podit ja oon 11v mut meen kutoselle
iPhone SE (2020). Erittäin hyvä. Koko sopiva ja siinä on vielä tassunjälkitunnistin. Kuitenkin uusi eli käyttökelpoinen vielä pitkään.
Olen tottunut käyttämään iPhonea niiden julkaisusta asti (ennen Androidia).