Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla iPhone, miksi ja mikä merkki?

Vierailija
14.06.2021 |

Haluan ostaa swappielta iPhone 11 ja haluaisin kuulla muiden mielipiteitä, miksi ostaa se. Onko rahan arvoinen? Ja muitakin kokemuksia iPhone puhelimista, mikä niissä on hyvää, huonoa?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, korjaus otsikkoon, malli ei merkki

Vierailija
2/67 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin uteliaisuuttani noiden hintoja. Kalliita ovat käytettyinäkin. Tuolla hinnallahan saa jo ainakin uuden iPhone SE:n.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ehti olla Nokian puhelimia noin 15 vuotta. Käytin töissä Windows-konetta, mutta kotona olin käyttänyt Macia vuodesta 2006. Kun kokeilin ensimmäisen kerran iPhonea, se tuntui heti omalta. Sehän toimi kuin Maccini.

Nokia keskittyi liiaksi hienoihin teknisiin innovaatioihin, mutta minä pidin Applen helppokäyttöisyydestä. Nykyinen on iPhone SE2020, koska se on pienempi kokoinen ja kohtuuhintainen.

Vierailija
4/67 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se SE2020 on ihan sukka, osta mielummin kunnollinen käytetty.

Vierailija
5/67 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mielestäni paras ja käyttöiältään pitkäikäisin järjestelmä, iPhone XR.

Vierailija
6/67 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut iPhoneja siitä asti kun ne on olleet olemassa, ja muutkin laitteet Applea, joten itsestään selvä valinta. Käytössä nyt XR, ei mitään vikaa.

Vierailija
7/67 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iPhone11, en erityisemmin tykkää koska on niin iso. Tykkäsin kasista enemmän. Kevyempi ja sopivan kokoinen.

Mutta sama ongelma taitaa olla jokaisella merkillä, hirveän isoja kaikki.

Vierailija
8/67 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla harvinaisen tyhmä jos ostaa IPhonen.

Yli puolet halvemmalla saa samantasoisen muun merkin puhelimen. Miksi maksaa omenalogosta satoja euroja? No naisten puhelinhan se on ja naiset ei järjellä ajattelekaan

Vierailija
9/67 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli puolet halvemmalla saa samantasoisen muun merkin puhelimen. Miksi maksaa omenalogosta satoja euroja? No naisten puhelinhan se on ja naiset ei järjellä ajattelekaan

Jos ei ole rahasta puutetta niin miksi ei? Sitähän ei köyhät ymmärrä.

Vierailija
10/67 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sit voi ostaa vaikka Samsung galaxy S21.

Hintaa on ja paljon parempi kuin yksikään IPhone

Vierailija
11/67 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se SE2020 on ihan sukka, osta mielummin kunnollinen käytetty.

Kas ihmettä. Minulla se toimii loistavasti. Ehkä sulla on se maanantaikappale.

Vierailija
12/67 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone 12, sain joululahjaksi mieheltä.

Käytän puhelinta tosi vähän. Perusteluna oli, että pitää olla hyvä, että se taas kestää.

Edellinen puhelimeni oli iphone 6S plus. Se oli silloin markkinoiden kallein, ja kesti minulla 6 vuotta. Ja itse asiassa oli vielä joulunakin käytössä. Mutta ei voinut päivittää enää.

Vierailija
13/67 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on SE. Oikeasti tosi hyvä puhelin. Ja Apple, koska kun on ennenkin ollut, ja on myös padi, on tosi helppoa, kun kaikki toimii yhdessä samalla tunnuksella.

Vierailija
14/67 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Akun kesto oli pakkasella SE:ssä niin olematon että sain koko iPhonesta tarpeekseni. Joku asiasta paremmin perillä oleva voisi valaista kestääkö nykyäänkään iPhonen akku pakkasta yhtään?

Vierailija
15/67 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pojallani 19 v on jo toinen SE. Tykkää.

Vierailija
16/67 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Akun kesto oli pakkasella SE:ssä niin olematon että sain koko iPhonesta tarpeekseni. Joku asiasta paremmin perillä oleva voisi valaista kestääkö nykyäänkään iPhonen akku pakkasta yhtään?

Nykyään? Siis sinulla oli se vanha SE? Täysin eri puhelin tämä nykyinen. Ja on hyvä akku.

Vierailija
17/67 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on SE 2020 ja tykkään kun on sopivan kokoinen ja toimii yhteen Ipadin kanssa. Ei valittamista!

Vierailija
18/67 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sit voi ostaa vaikka Samsung galaxy S21.

Hintaa on ja paljon parempi kuin yksikään IPhone

Miten siihen saa iOS:n?

Vierailija
19/67 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone 11. Todella tyytyväinen ollut. Toimii edelleen kuin uusi (n. Vuoden ollut käytössä)

Vierailija
20/67 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iphone 11, ollut käytössä nyt viikon ja tykkään kovasti. Vaihdoin iphone 8:sta ja isompi koko on vain plussaa. Liian iso tämä ei ole missään nimessä vaan juuri sopiva. Minusta tämä ei juurikaan eroa kasista, tässä on kasvojen tunnistus kyllä ja parempi akku. Itsellä ollut iphone nyt nelisen vuotta (tämä on kolmas malli) ja tykkään kovasti. Helppokäyttöinen, helppo vaihtaa uuteen malliin, toimiva. Työnantaja maksaa mulle puhelimen aina parin vuoden välein, mutta vaikka pitäisi omalla rahallakin ostaa niin valitsisin iphonen. Myös lasten tabletit ipadin ja niissä ei ikinä vikoja. Mieheni vihaa applea, maksan kuulema turhasta, mutta mielelläni maksan toimivista laitteista. Menee sitä rahaa turhempaankin.