Kun Persut saivat nyt historiallisen suuren vaslivoiton, mitä aikovat sillä kunnissa tehdä?
Laitetaanko vohdoin lasten ja nuorten mielenterveyshoito kuntoon ja erityisluokat takaisin kouluihin?
Kommentit (16)
Ne ottaa suomen takaisin tietysti. Tätä nyt jännitetään, että mitä mahtaa täälläkin tarkoittaa, kun ihan on suomalaisia koko kylän asukkaat. Kova oli uho päällä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Estää pakoilaisten oton. Se riittää mulle
Ai, samalla tavalla kuin Perussuomalaiset hoiti homman 2015?
Mitä ne hallituksessa tekivät?
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/juhoorjala/274332-persujen-leikkauslis…
Heh, siitä tuleekin hauskaa, kun persut ovat ratsastaneet vaalivoittoon EU-erolla, mmaammujen häätämisellä ja hallituksen kaatamisella, ja pikkuhiljaa kaikille selviää että kunnissa tarvitaan ihan muita poliittisia taitoja... tai siis ylipäätään tarvitaan poliittisia taitoja.
Toivottavasti ei ainakaan samaa kuin edellinen, nyt saatiin vasemmisto kokonaan pois ja vihreiltäkin katosi 3 paikka ja enää 2 jäljellä.
Miksi nämä persut kiinnostavat sinua ja muutamaa muuta täällä palstalla? En ole vuosien palstallaolon jälkeen nähnyt koskaan, että palstalla ketään kiinnostaisi kunta-asiat. Ainoastaan Helsingissä näyttää jonkun verran kiinnostavan, ja sielläkin vain sen verran, että ei haluta vihreiden tekevän mitään typerää.
Ei tule meille ainakaan vastaanottokeskusta kun kansainvaellukset taas alkavat kun koronasta on päästy.
Kouluissa tytöt saavat käydä tyttöjen vessassa ja pojat poikien vessassa. Kouluihin ei tuoda ketään tyyppiä aivopesemään lapsia transuiksi.
Kunta ei järjestä mitään pride-rummutusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule meille ainakaan vastaanottokeskusta kun kansainvaellukset taas alkavat kun koronasta on päästy.
Kouluissa tytöt saavat käydä tyttöjen vessassa ja pojat poikien vessassa. Kouluihin ei tuoda ketään tyyppiä aivopesemään lapsia transuiksi.
Kunta ei järjestä mitään pride-rummutusta.
Hyvähän tuo olisi,mutta tuolla äänimäärällä/valtuutetuilla ei kyllä onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Heh, siitä tuleekin hauskaa, kun persut ovat ratsastaneet vaalivoittoon EU-erolla, mmaammujen häätämisellä ja hallituksen kaatamisella, ja pikkuhiljaa kaikille selviää että kunnissa tarvitaan ihan muita poliittisia taitoja... tai siis ylipäätään tarvitaan poliittisia taitoja.
Öyh öyh öyh
30 000+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut kilpaa nousi seisomaan lentokoneessa kun raiiskkaria vietiin kotiin.
30 000+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ainakaan persut ottaneet. Vihervasemmiston porukka kyllä otti ja heidän poliitikot ihan kirjaimellisesti piilottivat näitä sotarikollisia kotonaan.