Paksujen pohkeiden takia päätin, etten käytä enää ikinä hameita!
Painan 52 kg ja olen 163 cm pitkä, mutta pohkeeni ovat niin suhteettoman tanakat ja myös kävelytyylini epänaisellinen, että päätin lopettaa kokonaan hameiden ja mekkojen käytön, koska ne yksinkertaisesti tekevät minusta tukevamman ja tanakamman ja epäviehättävämmän näköiseksi kuin housut. Olen hieman katkera kyllä, että tällaiset pohkeet pitää olla, kun muuten ihan itsekurin ansiosta saan painon pidettyä kurissa toisin kuin valtaosa 46-vuotiasta naisista saa. Niin ja pohkeideni paksuus on 36 cm.
Kommentit (33)
Senkus pidät. Tuskin kukaan muu kuin sinä itse kiinnität asiaan huomiota.
Onko sinulla lipödeema? Itselläni vähän epäilen sellaista.
Hyvä ratkaisu, Veijo. Olisi kannattanut myös vahata säärikarvat pois.
Mulla taas on nätit kintut, mutta muuten olen läski.
Juu. Sama mutta paksujen nilkkojen takia
Jos edes olisitkin nainen mutta kun taidat olla Tate 60 v ruikkupohkeines ja kaljamahoines pikku pierussa sössäämäs. Juhannusimat on jo juotu vai?
HYvä. Mutta miksi koet tarpeelliseksi kertoa sen meille?
Kiitos. Näen joka päivä naisia, joilla on hameet ja paksut pohkeet ja nilkat. Ne kannattaa peittää, hyvät housutkin ovat paremmat kuin paksut pötköt.
Kanna ylpeänä semmoisia vaatteita mistä tykkäät.
Ap on trolli. Hän kirjoitti, että paksut pohkeet olisivat 36 cm... Siroilla thai-naisilla on ehkä se 36 cm. Mutta saahan sitä huomiota noinkin. Minä voisin valittaa, että olen niin lihava, etten poistu kotoa, kun painan vain 40 kiloa.
Osteoporoosi on edessä jos olet koko elämäsi laihduttanut, sanompahan vaan. Vähän outo aloitus on. Onko sinulla syömshäiriö tai psyykkisiä häiriöitä? Outoa, että ikänainen pelkää niin paljon olla miellyttämättä muiden silmää.
Käytä pitkää hametta. Ne ovat nyt muotia, samoin kauniit pitkät mekot.
Kohta sinä et enää uskalla mennä ulos laisinkaan!
Aivot sakkaa varmaan jos eivät ole saaneet ravintoa.
Vierailija kirjoitti:
Käytä pitkää hametta. Ne ovat nyt muotia, samoin kauniit pitkät mekot.
En voi käyttää pitkiä hameita koska kompastelen niihin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Osteoporoosi on edessä jos olet koko elämäsi laihduttanut, sanompahan vaan. Vähän outo aloitus on. Onko sinulla syömshäiriö tai psyykkisiä häiriöitä? Outoa, että ikänainen pelkää niin paljon olla miellyttämättä muiden silmää.
En ole laihduttanut koska olen pitänyt huolta siitä etten liho. Painan saman verran kuin 15-vuotiaana. Ja olen ihan normaalipainoinen. Nykyään kun melkein kaikki keski-ikäiset ovat läskejä, hoikka normaalipainen saa kuulla olevansa sairas.
Ap
Sisäistettyä naisvihaa tämäkin - tai ihan vain naisvihaa, jos/kun olet trollaava mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole laihduttanut koska olen pitänyt huolta siitä etten liho. Painan saman verran kuin 15-vuotiaana. Ja olen ihan normaalipainoinen. Nykyään kun melkein kaikki keski-ikäiset ovat läskejä, hoikka normaalipainen saa kuulla olevansa sairas.
Ap
No miksi sitten horjut ja ahdistut kaikesta jos ravinnon saanti on kunnossa? Ei me mitään läskejä olla, jotka uskalletaan syödä ja elää.
Vierailija kirjoitti:
Jos edes olisitkin nainen mutta kun taidat olla Tate 60 v ruikkupohkeines ja kaljamahoines pikku pierussa sössäämäs. Juhannusimat on jo juotu vai?
Veijo toivoo vielä saavansa Juhannussimaan.
Mutta jos ne mekot tuntuvat mukavalta päällä niin mitä väliä niillä pohkeilla?