Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luonnollinen ulkonäkö toimii vaan muutenkin kauniilla naisilla

Vierailija
14.06.2021 |

Muiden on pakko yrittää parannella ulkonäköään. Esim. Mulla on ihan onnettoman vaaleat ja harvat ripset sekä kulmakarvat, jotka ei näy ollenkaan ilman meikkiä/pidennyksiä. Iho punakka ja kirjava, silmänaluset tummat, ja näyttää ilman meikkiä vaan sairaalta. Hiukset on ohuet luirut ilman pidennyksiä. Rinnat on niin pienet, ettei ne erotu ollenkaan ilman push-uppeja. Luonnollisuus ja meikittömyys ei aina ole kovin viehättävää..

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisnaisista näyttää tältä ilman meikkiä:

https://www.virvefredman.com/wp-content/uploads/2020/05/Kuinka-n%C3%A4y…

Toihan näyttää hyvältä.

Tuo on normaali. Hymy huulilla ja silmissä on aina kaunista ja suora katse kertoo mukavasta luonteesta.

On normaalia kauniimpi, symmetriset kasvonpiirteet, nuori, hoikka jne. Ja toki hymy ja avoin katse kertovat myös mukavasta ihmisestä. Mutta juuri tuolta näyttää KAUNIS, ei tavallinen, suomalainen nainen ilman meikkiä.

Makuasioita, koska jos tuo on nätti niin minä olen supermalli.  

Voit olla supermalli, en tiedä, mutta minkälainen ihminen haukkuu oikean ihmisen kuvaa netissä. Ei kaunis ihminen.

Vierailija
42/43 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa olla 50+ kun tämä keskustelu pään sisässä hiljennyt. Iso helpotus. Käytä edelleen meikkivoidetta kyllä. Mutta tukka on harmaa, enkä korostele mitään meikillä ja silti olen koko ajan tyytyväinen. En enää saa edes kiinni siitä tarpeesta miellyttää muita muuttamalla minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisnaisista näyttää tältä ilman meikkiä:

https://www.virvefredman.com/wp-content/uploads/2020/05/Kuinka-n%C3%A4y…

Toihan näyttää hyvältä.

Tuo on normaali. Hymy huulilla ja silmissä on aina kaunista ja suora katse kertoo mukavasta luonteesta.

On normaalia kauniimpi, symmetriset kasvonpiirteet, nuori, hoikka jne. Ja toki hymy ja avoin katse kertovat myös mukavasta ihmisestä. Mutta juuri tuolta näyttää KAUNIS, ei tavallinen, suomalainen nainen ilman meikkiä.

Jep. Vaikka hän ei vastaa omaa kauneusihannettani, näen että kaunis nainen joka tapauksessa on.