Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tässä tilanteessa tulisi tehdä?

Vierailija
13.06.2021 |

Minä 30+, mies 40+. Yhdessä 3v ja asuttu yhdessä 1v. Meidän piti alkaa yhteisen sopimuksen mukaan elokuussa yrittämään lasta ja mennä naimisiin syksyllä (pvämäärää ei sovittu). Nyt söin pillereitä leväperäisesti ja yhtäkkiä olenkin raskaana. Miehelle asia on "shokki", "tuli yllättäen", ei tiedä mitä tehdä, haluaa pitää lapsen muttei haluaisi naimisiin. Itse taas haluan naimisiin ja ihmettelen logiikkaa, että yhteinen lapsi ok mutta naimisiinmeno enää ei? Olen jo pohtinut raskauden keskeytystä (ihan alussa), koska en tiedä onko mies tosissaan kanssani.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mies tietää, että olen valmis keskeyttämään, joten voisi sanoutua irti asiasta. Ap

Vierailija
2/11 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä tilanteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KLIKKIOTSIKKO

Vierailija
4/11 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies siis aloitteellinen,puhunut jatkuvasti vauvoista ja kutsunut minua vaimoksi jne. On ehdottanut itse ehkäisyn lopetusta jne.Koen tulleeni huijatuksi. Ap

Vierailija
5/11 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin missä tilanteessa?

Niin kauheaa kuin onkik, en halua vauvaa jos mies ei halua naimisiin. Koska tiedän, että siinä tapauksessa ei halua sitoutua minuun. Ja jos taas sanon tämän miehelle, on se kiristystä ja kokee että pakotetaan naimisiin. Ap

Vierailija
6/11 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas mennään. takuuvastauksia porvoolaiselle satutädille tiedossa. 

Vierailija
7/11 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas,nyt sitten tälläinen....

Olipa kaunis ilta satu 😮

Vierailija
8/11 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valitettavasti on ihan tositarina. Ap

Vierailija
9/11 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat lapsen ja olet raskaana, niin synnytät lapsen. Etsit tukea muualta, jos miehestä ei siihen ole. Et voi tietää, löydätkö toista miestä ajoissa, ja saatko toista mahdollisuutta. Ja monelle keskeytys on aika raskas kokemus.

Mutta miehen suhteen kysy itseltäsi, huolitko tuollaista. Voihan se olla vain alkushokki, joten ota vielä asia rauhassa puheeksi. Mutta jos tuntuu siltä, että miehen puheet ja teot eivät vastaa toisiaan, pärjäät paremmin ilman.

Vierailija
10/11 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/11 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole ikinä tosissaan yhdenkään naisen kanssa. Jos parempi tulee tarjolle, lähtee. Nyt vielä hoksaa tuo että ei tarvi sitoutua kun voi saada lapsenkin helpolla kaupalla ja jalka voipi olla ovenvälissä.. Te jotka vaaditte sitoutumista, menkää ensin naimisiin ja ruvetkaa vasta sitten niitä lapsia tekemään!

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä