Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~oOo~ Helminauhojen tiistaiturinat ~oOo~

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olipas ikävää luettavaa, noi verenvuodot on aina pelottavia. Mutta tosiaan, luultavasti joku verisuoni siellä vaan paukahtelee. Hienoa että pääset jo torstaina taas ultraan :)

Minäkin oon syöny monivitskuja alusta asti, ja hyvä niin. Mun syömiseni on ihan kamalaa...välillä ei maistu mikään ja välillä maistuu joku täysin ravintoarvoton. Vähän kauhistuttaa tämä asia, tai ei ihan vähänkään...

Nyt lepäämään. Olo ollut huono aamusta asti ja nyt tuntuu ihme supistelujakin...

Makkara rv14+3

Vierailija
22/30 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut missään nimessä tarkoitus haukkua sun tietämystä, halusin vaan kertoa miten mulla vaateostokset mennyt... ja enhän ees muistanut että sullakin tulossa kolmas niin tietenkin tiedät miten oma kroppa reagoi :)

Mullakaan ei mun mielestä ollut mitenkään paljon rasvoja muualla kun vatsa-alueella, mutta kun tuli nelikiloisia vauvoja, raskausdiabetes toisen kanssa ja istukka kuulemma keskimääräistä suurempi ja sit vielä vatsasta ei tullut leveä vaan sojotti mukavasti suoraan eteenpäin ihan kun pommi niin mun vatsanalue näytti todellakin räjähtävän suurelta todella aikaisin, varsinkin toisen kanssa... huoh tässä odottelen vatsankasvua...

Nani 14+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuren suuri *halaus*

Täällä kans [b]bd öö[/b] peukut varpaat pystyssä ett kyse vaan vuotelevasta verisuonesta tms. vaarattomasta.

[b]Kaksosnainen[/b]: Mä oon kans syöny niit Multitabseja ihan alusta asti, söin jo itseasiassa ennen tätä raskautta, ku mullahan tää plussa on jo toinen tän vuoden aikana (km 03/06). Hyvin on ainaki hemppa pysyny ylhäällä.

Omaa [b]( . )[/b]: Pienokainen on viettäny hiljaiseloa jo jonkun aikaa, kävin neuvolassaki kuunteluttaan ♥äänet ku ni huolestutti. Siä se ♥ sykki, onnex. Kaikki pitäs olla ok mutt aina välillä huolestuttaa kovasti, semminki ku on taas noita selkä- ja vatsasärkyjä. Mutt eiköhän se siittä.

Eipä tässä muuta, [color=purple]päivänjatkeita Helminauhalaisille ja hyviä vointeja![/color]

Maaret(ti) & örppänä [color=red]♥[/color] (rv16+4/17+2)

Vierailija
24/30 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Kieppuli[/b]lle [b][color=deeppink]bd bd bd

[/color]Viherrys [/b]kyseli töissä kertomisesta. Itse kerroin heti np-ultran jälkeen, koska raskaus pistää mulle talven varalle suunnitellut työkuviot ihan uusiksi. Jos ei juuri olisi työkuvioihin vaikuttanut, olisin varmaan kertonut vasta loman jälkeen, jolloin viikkoja on 18+. Masu näkyy jo niin selvästi, että vaikea olisi salata.

[b]Kaksosnainen[/b], minäkin syön Multiabs Special 2+. Aloitin varovaisesti rv 10 täyttyessä. Noiden lisäksi en ainakaan esikoisesta tarvinut lisärautaa, hemppa pysyi hyvänä.

[b][color=pink][size=2](.) [/size][/color][/b]Oma olo on ok. Ei uutta ja ihmeellistä, torstain lääkärikäyntiä vain odottelen. Kauhean rakkaalta tuntuu masuvauva!

[color=red]♥ [/color]Pomelo ja Erittäin Salainen, rv 16+3

Vierailija
25/30 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIEPPULI, toivon että saadaan kuulla hyviä uutisia sinulta! Tsemppiä!

VITAMIINEISTA: mulla on taipumusta anemiaan ja välillä ei ole kerennyt syömään kauheen monipuolisesti, joten mä oon vedellyt noita Multitabs Special 2+ -tabuja yritysajan alusta asti eli jo jonkun aikaa..

Nyt on kyllä koko ajan vaan niin karsea nälkä, että tulee väkisinkin syötyä hyvin ja paljon, mut silti otan aina pillerin päivässä. Eipä niistä haittaakaan ole, sanoi apteekin täti.

Viherrys taas

Vierailija
26/30 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Kieppuli:[/color][color=green] Peukutukset minultakin..Tiedän hyvin miltä tuntuu, kun joku asia huolestuttaa masukin kohdalla! Ei juuri muuta pyöri mielessä kun pahin mahdollinen..

Onneksi niin kauan on aina toivoa, kun on elämää!!

Toivotaan, että vuoto on se lievempi vaihtoehto (se verisuoni) ja kaikki on kunnossa!!!![/color]

[b]Vitamiineja[/b] olen minäkin miettinyt ja niitä on pitänyt hakea, kun ruokavalio on mitä on, mutta on se kummallisen vaikea päästä apteekkiin asti, vaikka melkein päivittän kulkee sen ohi!

Foolihappoa olen syönyt pillereinä melkein alusta asti, tosin niitäkin vähän vaihtelevalla menestyksellä, kun en tahdo muistaa niitä ottaa.

[b][color=orange]lupita[/color][/b] kyseli epätodellisesta olosta..

Minulle iskee sellainen välillä, mutta nyt jo harvemmin, kun tuo pötsi on niin näkyvillä ja liikkeitäkin tuntuu ihan mukavaan tahtiin!!

[color=brown]" Hassumakkara" [/color]: Mulla on ollut muutamana päivänä kanssa huono olo ja väsyttää ihan kamalasti!

Ihan kun alkuraskauden oireet olis tulossa takaisin..!!..aaaapuva...

Toivottavasti se olis kuitenkin jotain ohimenevää = /

Mukavia neuvola-ja ultrakuulumisiakin taisin tämänpäivän pinosta taas lukasta.. Onnea vaan kaikille!!

Minä poikkesin neuvolan tätiä moikkaamassa tänään, kun en osannut ihan joka kohtaa täyttää

esitietolomakkeesta synnytyskertomukseen

, mikä pitää olla mukana, kun mennään maanantaina sinne punktioon..

Piti kysäistä, josko tätikkä olisi kuunnellut [color=red]♥[/color]-ääniä, mutta tuntui niin kiireiseltä, että jätin sitten kysymättä. Jäi vähän harmittamaan..olisi sittenkin pitänyt kysyä...

tässä minun tiistaiturinat

mammutti ja vili rv 15+1

Vierailija
27/30 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua potkitaan. Ihanaa... [size=3][color=red]♥[/color][/size] =)

Onnellinen

Maaret(ti)

Vierailija
28/30 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä onnea tässä tarviikin. Toisaalta on ihan varma olo, että ei se mitään vakavampaa ole, mutta se pahimman mahdollisuuden peikko kummittelee takaraivossa ja välillä laajemmallakin. Mutta eipä auta murehtiminen. Esikkokin on ollut pari päivää kuin ampiainen, ymmärtäähän tuon, kun ei olla käyty missään, kun on itku ollut niin herkässä... TOIVOTTAVASTI ELÄMÄ VOITTAA TÄLLÄ(KIN) KERTAA!

Vitamiineista ollut juttua. Itse en ole mitään syönyt, tosin nuita multitabseja olen miettinyt, vaan en ole saanut vielä aikaiseksi niitä hankkia. Ed.rask.aikana jouduin syömään pariin kertaan rautakuurin kun hb laski, auttaiskohan nuo monivitamiinit ehkäisemään raudanpuutetta?

Maaretille onnea potkuista! Toivottavasti minäkin pääsen niitä piakkoin tunnustelemaan!

kieppuli

Vierailija
29/30 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika kuluu, mutta välillä kovin hitaan puoleisesti. Aina laskee aikaa seuraavaan neuvolaan ja ultraan yms. Noh kyllä se tästä :)

Huomaan, että aika monella on jo ainakin toinen lapsi tulossa ja tuntuu että itse on ihan pihalla kaikesta.

Noista töissä kertomis jutuista niin itse olen joutunut kertomaan jo RV 5+ kun meillä semmosia kaikkia haitallisia juttuja, heti plussan jälkeen joutui punastelemaan ja sanomaan työparille, että voitko sä mennä tähän toimenpiteeseen kun mä en oikein voi :) Koko osastolle kerroin jo sitten viikolla 11+, kun harvasen päivä jäi jollekin asiasta kiinni kun joutui poistumaan salista yms.

Itse olen kanssa syönyt jo monta kuukautta ennen raskautta Multitabs 2+ ja hemoglobiini on ensimmäistä kertaa elämässä aivan loistava, ettei johtus tuosta vitamiinista, kun normaalisti mulla on 109-115 välillä aina, nyt ollut 130 :)

Minäkin ostin tuossa viikonloppuna yhdet mustat äippähousut, kun alkoi vanhat farkut ja muut vaatteet kiristää vaikka itse en mahaa vielä niinkään näe tai huomaa kun aina ollut pieni pömppö. Mutta vähän huomas, että pömppö antaa periksi mutta peruna ei. Tänään kuulin töissäkin ensimmäistä kertaa yhdeltä mies kolleegalta että johan se maha alkaa sieltä tulemaan esiin mukavasti ja sanoi kuinka niin hehkeänä äidiksi tulemassa työntouhussa :) Tuli isäksi itse juuri keväällä. Joskus tuntuu että kun kaikki sanoo että älä nyt mene ja tule auttamaan kun olet raskaana, onhan se joskus ihan jees, mutta välillä tuntuu että ihan kuin olis sairas ja ei saisi mihinkään vähäänkään raskaaseen osallistua.

Mutta nyt iltaa vielä miehen seurassa viettämään ja joka ilta odotan josko jo jotakin liikettä jo tuntuisi, mutta odottavan aika on pitkä :) Aikanaan kun peruna on halukas mamia ruveta potkimaan, sitten siltä ei taida enää saadakaan edes rauhaa.

Ninnu ja Peruna 16+3

Vierailija
30/30 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa eksyin tänne... LA olis 9.helmikuuta ja toinen raskaus rv 15+4. Taidan olla silleen onnellisessa asemassa, kun on ultrattu jo 4 kertaa.

Ensimmäinen meni kesken viikolla 15 ja tätä raskautta seurataanki hieman tarkemman puoleisesti. Itse olen kromosomitranslokaation kantaja, joten aika suuri mahdollisuus saada sairas lapsi. Eilen olin Oys:ssa lapsivesipunktiossa ja kaikki meni hyvin. UÄ:ssä näkyi elävä sikiö (edelleen :-)) ehyt selkäranka, kädet ja jalat ja kaikki tähän mennessä hyvin. Toivottavasti saadaan se terve vauva, kun sitä on nyt aika kauan odotettu.

Kun edellinen raskaus meni kesken ja oli todellakin aivan erilainen niin haluaisin kysyä niiltä joilla useampi raskaus takana, että milloin alkaa rinnat vuotaa? Itsellä muutamana iltana huomannut, että yöpaita kastuu rintojen kohdalta. Tulee aika jännä tunne, että alkaa realisoitumaan tämä juttu. ;-)