Irtisanoutuisitko tässä tilanteessa?
Akateeminen koulutus ja koulutuksen mukainen monen mielestä hyvä työpaikka. Mutta inhoan työpaikkaani ja työpaikka ahdistaa minua niin paljon että usein oksettaa. Tämä on jatkunut vuosia. Vihaan joka aamu mennä työhöni.
Olen hakenut aktiivisesti töitä kolme vuotta, ei ole tärpännyt. Olen käyttänyt vuorotteluvapaan ja opintovapaan, vapaalla olin rento ja onnellinen mutta töihin palatessa hirveä ahdistus palasi. Työuupumus- ja ahdistusdiagnoosi on, psykologitkin käyty. Neuvona oli että vaihda työpaikkaa.
Koska en ole saanut uutta työtä niin mietin irtisanoutumista koska voin niin huonosti työn takia. Mutta olen yh, lapsi elätettävänä ja karenssikin tulisi eikä uudesta työstä ole mitään takeita, asumme Helsingissä ja pk-seudulla menee aika paljon rahaa asumiseen.
Neuvoja?
Kommentit (103)
Joopa joo. Aina löytyy tekosyitä ettei tarvitse tehdä muutoksia. Itse muutin Helsingistä Järvenpäähän, pitkin hampain mutta tein sen, oli pakko saada kuluja alas. Elän nyt huomattavasti halvemmalla kun vaihdoin hieman pienempäänkin, mukavuudesta ei silti tarvinnut tinkiä, sain ihanan asunnon. Ja itse asiassa viihdyn nykyisin oikein mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Aina löytyy tekosyitä ettei tarvitse tehdä muutoksia. Itse muutin Helsingistä Järvenpäähän, pitkin hampain mutta tein sen, oli pakko saada kuluja alas. Elän nyt huomattavasti halvemmalla kun vaihdoin hieman pienempäänkin, mukavuudesta ei silti tarvinnut tinkiä, sain ihanan asunnon. Ja itse asiassa viihdyn nykyisin oikein mainiosti.
No neuvo sinä ap:ta. Paljonko maksaa asunto järvenpäässä niin että myös lapsi mahtuu sinne? Saako päiväkotipaikan helposti? Mitä maksaa matkat helsinkiin? Kuinka helppoa olisi kuskata lasta kolme kertaa viikossa helsinkiin isälleen töiden jälkeen?
Ihme vänkäämistä. Neuvoja kysytään mutta systemaattisesti torpataan alas se mikä on kaikkein ilmeisin: asuminen Helsingissä maksaa, kuten ap itse aloitusviestissään totesi. Halvempi asunto jostain muualta on ainoa vaihtoehto (järkevää ilman irtisanoutumistakin) kun kerran nyt ei jää latiakaan säästöön. Nalkissahan tuossa tilanteessa on jos ei ole senttiäkään puskuria eikä sitä voi nykytilanteessa saadakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihme vänkäämistä. Neuvoja kysytään mutta systemaattisesti torpataan alas se mikä on kaikkein ilmeisin: asuminen Helsingissä maksaa, kuten ap itse aloitusviestissään totesi. Halvempi asunto jostain muualta on ainoa vaihtoehto (järkevää ilman irtisanoutumistakin) kun kerran nyt ei jää latiakaan säästöön. Nalkissahan tuossa tilanteessa on jos ei ole senttiäkään puskuria eikä sitä voi nykytilanteessa saadakaan.
Ap:n asunto 900€ on kyllä halpa. Lapsen kanssa on oltava vähintään kaksio, ei ne kaksiot Vantaalla tuon halvempia ole.
Miksi lasta pitää viedä kolme kertaa viikossa isälleen, jos isä ei itse pysty hakemaan edes? Miksei riitä kerta viikkoon tai kahteen viikkoon?
Miksi lasta pitää viedä kolme kertaa viikossa isälleen, jos isä ei itse pysty hakemaan edes? Miksei riitä kerta viikkoon tai kahteen viikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n asunto 900€ on kyllä halpa. Lapsen kanssa on oltava vähintään kaksio, ei ne kaksiot Vantaalla tuon halvempia ole.
Muuttoa ehdottavat ei taida olla oikein perillä kehyskuntien vuokratasosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos tapaamissopimuksessa vaikka lukee niin. Tai ehkä lapsi haluaa nähdä isäänsä useammin kuin kerran kahdessa viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Entä vuorotteluvapaa?
Kirjoitti jo sillä olleensa.
taitaa ap. itse vaan vängätä vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tapaamissopimuksessa vaikka lukee niin. Tai ehkä lapsi haluaa nähdä isäänsä useammin kuin kerran kahdessa viikossa?
Sopimuksia voi muuttaa, ja lapsi haluaa mitä haluaa, muttei sen takia jätetä asuinpaikkaa muuttamatta, jos muutto on tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap ei antaisi lapsen tavata isää usein hänet haukuttaisiin täällä vieraannuttajaksi ja kamalaksi akaksi. Nyt kun antaa niin sekään ei mammoille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Mitä hommia teet, jos pk seudulta et koulutettuna ihmisenä ole kolmeen vuoteen duunia löytänyt?
Yhteiskuntatieteellinen koulutus, sen alan töitä teen. Ap
Tämä aloitus on provo. Ja puhdas sellainen.
Yhteiskuntatieteellisestä valmistuneet voivat työllistyä vaikka mille alalle.
Aivan minkälaisiin tehtäviin tahansa, ei ole mitään tiettyä aluetta, johon he työllistyisivät.
Ap on se tunnettu Tarina-täti, joka työntää tänne outoja aloituksia kuin paskaa.
Joka ikinen päivä häneltä tulee useampiakin aloituksia.
Tällä naisella on nuppi sekaisin ja pahasti.
Hänen aloituksissaa ei ole koskaan mitään johdonmukaisuutta. Ei tietenkään, kun ne mielikuvituksessa keksittyjä stoorja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap ei antaisi lapsen tavata isää usein hänet haukuttaisiin täällä vieraannuttajaksi ja kamalaksi akaksi. Nyt kun antaa niin sekään ei mammoille kelpaa.
Kolme kertaa viikossa on todella paljon, jos äidin pitää vielä hoitaa kuljetuksetkin.
No olethan sinä ap kestänyt jo tuota työpaikkaasi vuosikymmeniä.
Koska ole saanut pitää jo vuorettuvapaankin.
Vuoretteluvapaan kun saa vain tietyllä työssäolo ehdoilla.
Ja vielä sinua edelleen muka oksettaa kun työpaikkaasi menet.
Olet pirullinen trolli, joka usein pelleilet tällä palstalla huviksesi muiden kanssa, keksimällä mitä oudoimpia aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Mitä hommia teet, jos pk seudulta et koulutettuna ihmisenä ole kolmeen vuoteen duunia löytänyt?
Aivan minkälaisiin tehtäviin tahansa, ei ole mitään tiettyä aluetta, johon he työllistyisivät.
Ap on se tunnettu Tarina-täti, joka työntää tänne outoja aloituksia kuin paskaa.
Hänen aloituksissaa ei ole koskaan mitään johdonmukaisuutta. Ei tietenkään, kun ne mielikuvituksessa keksittyjä stoorja.
Mikähän juttu tämä oikein on? Sinä tulet moneen ketjuun väittämään niitä saman tädin ketjuiksi. News flash: yksi niistä oli minun aloittama ja se on ainoa jonka olen koskaan tänne tehnyt. Enkä ole tämän irtisanoutumisketjun ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Jeps, ja ap taas itse alapeukutti ensimmäienä hänet ilmiantavaa kommentoijaa.
Myös tämä on nähty hänen aiemmissa provoissaan.
Ei klaukkala ole enää mikään halpa asumispaikka eikä kirkkonummi eikä vastaavat.