Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua harrastaa seksiä ennen parisuhdetta... Onko tämä ongelma miehille?

Vierailija
12.06.2021 |

Pohjustuksena keskustelulle, että olen 24v nainen, en ole koskaan seurustellut ja olen myös neitsyt.

Nyt olen tullut siihen tulokseen, etten tapaa miehiä oikeastaan missään "tosielämässä" ja harkitsen tinderin lataamista. Treffailusta nykyään on vaan muodostunut mielikuvaksi, että seksiä odotetaan viimeistään kolmansilla treffeillä tai juttu kaatuu siihen. Haluan edetä hitaammin ja sitoutua ensin parisuhteeseen ennen kuin mennään sänkyyn, koska tarvitsen ensin sitä sitoutumista, luottamista ja aidosti syviä tunteita.

Löytyykö nykyään miehiä, jotka jaksaisivat odottaa?

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua sen suuremmin haittaisi. Minä nimittäin en tapaa toista kertaa naista jos ei seksi kiinnosta ensimmäisellä tapaamisella.

Koska olen hyvä oppimaan niin opin jo siitä ensimmäisestä kerrasta enkä tuhlaa sen enempää aikaani typerään ämmään.

Ihan muut miehet saavat tehdä itsestään pellen jos ei niinkuin järki kulje.

Vierailija
142/155 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kelpaisi. Itseni kohdalla tosin tilanne on teoreettinen, sillä olen ollut yli 20v. naisen kanssa, joka oli valmis seksiin muutama tunti tapaamisesta. Eikä ole ollut seksistä puutetta sen jälkeen ikinä. Neitsyestä ei tiedä, miten hän suhtautuu seksiin. Onko se kerran päivässä, vai vuodessa. Itselle seksi on niin tärkeä osa parisuhdetta, että en ottaisi riskiä.

MUTTA, en ole kaikki miehet. Aivan varmasti on kaltaisiasi miehiä myös. Ne pitää vaan jotenkin löytää. Ja riskinä on valehtelijat, ja "neitsyenmetsästäjät", joten vaikeaa on löytää. Tarvitset pidemmän tutustumisen, joten baarit on pois laskuista. Ehkä harrastusten kautta, tai töiden. Vaikea tietää, kun en ole joutunut moisia miettimään sitten nuoruuden. Arvostan kuitenkin valintaasi. Olisi se hienoa, jos oltaisiin vaimon kanssa oltu ensimmäiset toisillemme. Mutta oltaisiinko enää yhdessä, olisiko jompikumpi halunnut kokeilla jotain toista,olisiko seksiä yhtä paljon, mahdotonta tietää, ihan kaikkea ei voi saada.

Vierailija
144/155 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on tärkeää ymmärtää, että siitä kuinka pitkään nainen kestää ”kärvistellä” ilman seksiä pystyy päättelemään innokkuutta kun arki iskee elämään/suhteeseen.

Turvallisempaa ottaa innokas nainen. Innokkaan muutenkin mukavampia ja hauskempia.

Vierailija
145/155 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sitä baaristakin löytää miehen ja hyvän. Itselöysin, tosin ei menny montaa tuntia kun jo harrastimme seksiä.

Sitä nyt tullu harrastettua pian 40 ja yhä vaan natsaa ja seksi onmitä parhainta. En vaihtas!

Vierailija
146/155 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ilmoitukseen että etsit demiseksuaalia miestä. Sillä ei varmaan ole heti kiire punkkaan.

MInä ja puolisoni odotimme avioliittoon asti, mutta me olimmekin tosi nuoria kun naimisiin menimme. 3 vuoden seurustelun jälkeen. Eipä taida odottaminen olla kovin arvostettua enää.

No me ei varsinaisesti odotettu avioliittoon (ei vielä olla naimisissa, ehkä joskus muutaman vuoden sisällä), mutta noin kolme vuotta mekin odotettiin ennen kuin harrastettiin seksiä. Myönnettäköön ettei varmaan olisi ihan niin pitkään odotettu, mutta etäsuhde on hidastanut huomattavasti kaikkia parisuhteen vaiheita tutustumisesta lähtien, kun kaikki hoidetaan vain viesteillä ja videopuheluilla ja päästiin vain satunnaisesti tapaamaan ihan fyysisesti samassa paikassa.

Vierailija
147/155 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita ilmoitukseen että etsit demiseksuaalia miestä. Sillä ei varmaan ole heti kiire punkkaan.

MInä ja puolisoni odotimme avioliittoon asti, mutta me olimmekin tosi nuoria kun naimisiin menimme. 3 vuoden seurustelun jälkeen. Eipä taida odottaminen olla kovin arvostettua enää.

No me ei varsinaisesti odotettu avioliittoon (ei vielä olla naimisissa, ehkä joskus muutaman vuoden sisällä), mutta noin kolme vuotta mekin odotettiin ennen kuin harrastettiin seksiä. Myönnettäköön ettei varmaan olisi ihan niin pitkään odotettu, mutta etäsuhde on hidastanut huomattavasti kaikkia parisuhteen vaiheita tutustumisesta lähtien, kun kaikki hoidetaan vain viesteillä ja videopuheluilla ja päästiin vain satunnaisesti tapaamaan ihan fyysisesti samassa paikassa.

Jatkan vielä, edelleen siis etäsuhde kunnes opinnot ovat valmiita, mutta nykyään on ollut mahdollisuus tavata useammin. Ja ainakin vielä näyttää siltä että on aktiivinen seksielämä luvassa, jos ei into miehellä katoa (joku kun viittasi tuolla kärvistelyyn ja innokkuudenpuutteeseen)

Vierailija
148/155 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi harrastamassa seksiä heti ensimmäisillä treffeillä, enkä ehkä kolmansillakaan. En usko, että itselläni olisi seksiin kova kiire.

Mutta en silti katsoisi olevani seurustelusuhteessa, ennen kuin suhde on edennyt intiimille tasolle. 

Vierailija
149/155 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, edelleen siis etäsuhde kunnes opinnot ovat valmiita, mutta nykyään on ollut mahdollisuus tavata useammin. Ja ainakin vielä näyttää siltä että on aktiivinen seksielämä luvassa, jos ei into miehellä katoa (joku kun viittasi tuolla kärvistelyyn ja innokkuudenpuutteeseen)

Harrastitteko sen kolmen vuoden aikana seksiä muiden kanssa?

Vierailija
150/155 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastitteko sen kolmen vuoden aikana seksiä muiden kanssa?

Ei tietenkään. Kerran ollaan sovittu olevamme monogamisessa parisuhteessa, ei siinä harrasteta muiden kanssa seksiä, sitä kutsutaan pettämiseksi. Molempien eka kerta oli silloin yhdessä ja tällä tiellä molemmat haluaa jatkaa, etäsuhteen aikana on tullut keskusteltua erittäin paljon, molemmat tietää toisen näkökulmat itselle tärkeisiin (ja "turhempiinkin") aiheisiin.

Vierailija
151/155 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla muutamat treffit, mutta seurustelun aloittamista ennen seksiä pidän outona. Vasta seksin myötähän sitä oppii, haluaisiko toisen kanssa seurustella.

Vierailija
152/155 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä on tärkeää ymmärtää, että siitä kuinka pitkään nainen kestää ”kärvistellä” ilman seksiä pystyy päättelemään innokkuutta kun arki iskee elämään/suhteeseen.

Turvallisempaa ottaa innokas nainen. Innokkaan muutenkin mukavampia ja hauskempia.

Vaikuttaa tilastolliselta väitteeltä. Millaiseen dataan se perustuu?

Vierailija
153/155 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan haittaa sinun ajatuksesi ja toiveesi. Me emme tule kuitenkaan tapaamaan ja seurustelemaan.

Vierailija
154/155 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika paljon riippuu siitä kuinka kauan ap:ltä kestää ruveta parisuhteeseen ja kuinka vakava tila se sitten olisi.

Itse jopa tykkäisin siitä että ihan ensi tapaamisilla ei tarvitsisi mennä sänkyyn, vaan saisi tutustua ensin. Mutta kyllä jos on viidet treffit käyty ilman viitettäkään mistään fyysisestä, niin aika friend zonella jo oltaisiin.

Että suosisin kultaista keskitietä, että sänkyyn kun vähän aletaan tuntea ja luottaa toiseen.

Vierailija
155/155 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran tapasitta nii miksei sillon pantu? Joku yhteinen vkl nii kyllähä siinä keriää monesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän