Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua harrastaa seksiä ennen parisuhdetta... Onko tämä ongelma miehille?

Vierailija
12.06.2021 |

Pohjustuksena keskustelulle, että olen 24v nainen, en ole koskaan seurustellut ja olen myös neitsyt.

Nyt olen tullut siihen tulokseen, etten tapaa miehiä oikeastaan missään "tosielämässä" ja harkitsen tinderin lataamista. Treffailusta nykyään on vaan muodostunut mielikuvaksi, että seksiä odotetaan viimeistään kolmansilla treffeillä tai juttu kaatuu siihen. Haluan edetä hitaammin ja sitoutua ensin parisuhteeseen ennen kuin mennään sänkyyn, koska tarvitsen ensin sitä sitoutumista, luottamista ja aidosti syviä tunteita.

Löytyykö nykyään miehiä, jotka jaksaisivat odottaa?

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan mietit toisten puolesta; miehille on aina ongelma, elleivät he saa seksiä, sillä se on SYY olla parisuhteessa. Onko seksittömyys sitoutumattomuudessa ongelma sinulle? Jos ei, niin ongelmaa ei pitäisi olla. 

82/155 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sellainen mies löytyy ja sitten seurustelu alkaa, mutta ensimmäisen s-kerran jälkeen huomaa että on suuri anatominen yhteensopimattomuus esim. miehellä liian ohut – ja mies on huono niissä puuhissa vielä 5 kerran jälkeenkin. Tai jokin muu tekijä. Voiko se homma kosahtaa siihen? Vai toimiiko suunnitellusti, kuten toivoisi. Onko seksi toissijainen asia? Tai entä jos nainen ei jaksa sänkyakrobatiaa erityisesti tai halutaan eri aikoina kumppanin kanssa. Kenties toinen haluaisi lukea vain kirjaa ja maata raatona. Muitakin kysymyksiä on

Tähän tarkentaisin, että usein kuvitellaan että vain nainen tietää, mitä on hyvä seksi . Vain mies voi olla huono seksissä.  Myös anatomisesti nainen voi olla liian löysä, liian iso (kyllä, voi olla liian iso) tai jopa liian pieni, liian kapea lantio, ettei seksistä meinaa tulla mitään.  Niinkin pieni asia, kuin se, pitääkö nainen silmiään auki vai kiinni yhdynnän aikana ja kuinka paljon, voi olla miehelle ratkaisevaa nautinnon kannalta. Itse esimerkiksi en pidä siitä, että naisella on silmät  kiinni ja varsinkin jos rypistää niitä.  Mutta nainen joka yhdynnässä katsoo sua palavasti mutta rakastavasti silmiin, saa mut ihan taivaisiin. 

Mä esimerkiksi tiedän jo suutelusta ja haleista, että onko nainen hyvä seksissä vai ei. Ja vanhemmille naisille tiedoksi: se että te heräsitte seksiin myöhässä, ei tarkoita, että nuoret naiset on kaikki huonoja sängyssä. Ehei.  Jotkut parikymppiset osaa kaikki temput ja lämmön ja ovat vapautuneita ja jotkut neli-viiskymppiset on ihan jäässä sängyssä. 

Parisuhteen voi myös katkaista, jos seksi ei sitten toimikaan. Seurustelu on sitä juuri, että katsotaan, onko toinen itselle sopiva. Seurustelu on onnistunut, vaikka se päättyisi toteamukseen, että ei vaan toimi. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma tavismiehille. Varmaan ne panomiehet pahoittaisi mielensä, mutta sellaista et selvästikään ole edes etsimässä.

Vierailija
84/155 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ongelma, puhuminen riittää, ja seksin voi aloittaa myöhemmin, vaikka avioliitossa jos siihen asti päästään.

Vierailija
85/155 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihaerikko kirjoitti:

En usko että se on ongelma, jos mies on samoilla arvoilla. Esim uskovaiset miehet saattavat hyvinkin olla samoilla linjoilla kanssasi ja niissä vasta hyviä miehiä onkin. 

Mutta kyllä uskonnoton/pakana/hippi mikä lie voi myös hyväksyä tuon. Tässä on tärkeää se, että viet itse juttua eteenpäin aktiivisesti siihen parisuhde-juttuun.  Olet aivan oikeassa, että jos kolmansilla treffeillä ei ala tapahtua, niin sulla täytyy olla jotain muita aseita ja sun täytyy SUORAAN SANOMALLA ilmaista miehelle, että hei mä olen kiinnostunut jatkamaan juttua mutta haluan säästää seksin parisuhteeseen suojellakseni sydämiämme.   

Myös, se, mitä jätät tekemättä on tosi tärkeätä. Eli jätä pois kaikenlainen treffailu, jossa mies tarjoaa sulle illallista tai juomia ravintolassa ja kakenlainen palvelusten tekeminen. Silloin miehelle ei tule susta semmoinen olo, että sä vaan koitat käyttää hyväksi mutta mitään pillun siivua ei lohkee hänelle.  Pyri sen sijaan tekemään hänelle juttuja jos haluat hänet suhteeseen. Leivo kakkua, tarjoa, pistä nätit vaatteet, ole kiinnostunut miehen harrastuksista ja ota osaa niihin.  Mene tunteisiin. Ota selvää, onko mies sellainen, että hän osaa puhua tunteistaan. Jos  osaa, hän todennäköisesti pystyy olemaan samalla linjalla seksinkin suhteen. 

Ja kun tulee vastaan semmoinen mies, kenen kanssa sun tekee mieli hypätä sänkyyn heti ennen suhdetta, niin kierrä kaukaa, koska tosi moni muukin nainen on sellaisesta kiinnostunut. 

Tässä tällaisen vaatimattomasti 5:n naisen kanssa pitkässä suhteessa olleen ja satoja naisia treffailleen miehen ajatuksia, jolla on sekä hyviä että huonoja kokemuksia naisista. 

Ei todellakaan näin. Naisen ei pidä koskaan yrittää ostaa miehen kiintymystä lahjoilla, kotitaloustöillä tai hyysäämisellä. Toki kannattaa olla kiinnostunut, mutta ei mitään tuollaista piikomista.

Ja toisekseen mies kiintyy naiseen tekemällä asioita naisen hyväksi. Mies tuntee itsensä mieheksi, kun saa olla hyödyksi ja nainen arvostaa ja on kiitollinen. Ja jos mies ei ole valmis viemään naista minnekään tai näkemään yhtään vaivaa, hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut naisesta! Kylmä totuus.

Vierailija
86/155 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki mun tuntemat miehet ovat haaveilleet neitsyestä..

Vierailija
87/155 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos miehellä onkin sitten niin pieni, ettei tunnu miltään?

88/155 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suosittelen kyllä aloittamaan seksielämän ennen avioliittoa, nimittäin 90% miehistä on huonoja sängyssä. On suuri vaara siinä jos odottaa hääyöhön että siitä tulee pettymys Sinulle.

Sulla on kyllä aika suuri otos sitten ollut kun ihan noin tarkasti pystyt sen mittaamaan.  Miten muuten määrittelet että "mies on huono".  Koeajatko kerran, kun mies on esim hermona, ehkä viskimuna yllättänyt tai olet yksinkertaisesti hänen mielestään niin häikäisevän nätti tai hemmetin ruma, ettei vaan saa vehjettä ylös. Ehkä mies ei osaa lukea vihjeitäsi, vaikka hän oikeasti osaa kama sutran ulkoa.. 

Ei...seksi on semmoista että joidenkin kanssa se vaan muokkautuu hyväksi ja joidenkin kanssa ei vaan tuu mitään. Olennaista on kummankin osapuolen aktiviteetti, ja muistaa sen että ihmisen tärkeimmät sukupuolielimet ovat aivot ja suu. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

89/155 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten sairaat aivoitukset kirjoitti:

Pidä linjasi. Miehet menettävät kunnioituksen naista kohtaan, jos hän osoittautuu liian helpoksi, alkavat ilakoimaan, että siltä Pirkolta saa helposti ja pian on muutkin miehet "sattumoisin" kiinnostuneita Pirkosta. Luulevat sairaissa päissään, että jos joku nainen antaa yhdelle helposti, niin se antaa myös muillekin helposti.

Vastenmielistä nimitellä naista helpoksi, mieskö saa olla helppo?

Se on kyllä totta että jotkut miehet kuvittelee että jos makaa yhden kanssa, kelpuuttaa muutkin.

Tottakai mies saa olla helppo, koska tavallinen kundi ei pääse helpolla pukille. Pitäisikö hätistää ne vähätkin naiset helvettiin?. Täytyy kuitenkin huomata, että mikäli miehellä on statusta, mammonaa ja valtaa, niin silloin taktiikka "älä kuvittelekaan että harrastaisin seksiä kanssasi", taktiikka voi toimia. Tai jos on rokkari niin ei tarvitse olla helppo. 

90/155 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kotona 25-vuotias neitsytpoika, jolla ei tunnu olevan vieläkään mikään kiire. Komeakin vielä ja fiksu, opiskelee ja hoitaa osuutensa kotitöistäkin, mutta taloudellisista syistä asuu siis edelleen meillä, mikä ei varmaan mitenkään auta asiaa. Ja ilmeisesti pitää niin korkeita kriteereitä myös, että alkaa jo huolestuttaa. Mitenkähän saisimme teidät yhytettyä yhteen. Toki on niin, että "aasin voi viedä lähteelle, mutta ei voi pakottaa juomaan". On kuitenkin lohdullista tietää, että tällaisia nuoria on Suomessa muitakin. Lohdullista ja samalla vähän huolestuttavaa, sillä pistää miettimään, onko kenties elämä siirtynyt nettiin niin, ettei osata enää olla toisten kanssa luonnollisesti; tai onko nuorilla epärealistisia odotuksia toistensa tai itsensä suhteen.

Minä taasen tunnen pari melkein nelikymppistä kundia, jotka ovat kyllä seurustelleet, harrastaneet seksiä ja tehneet muksujakin mutta ei enää vaan kiinnosta naiset. Seksi kyllä naisten kanssa kiinnostaa (ovat pesun kestäviä heteroita) mutta ei kaikki se säätö siinä ympärillä ja koska oletuksena naiset eivät kaipaa seksiä vaan parisuhdetta, niin nää miehet ei halua kusettaa naisia eikä nähdä toisaalta vaivaakaan sen eteen että seksiä olisi, joten ovat sitten ilman mitään.  Onneksi maailmassa on parempiakin asioita kuin seksi ja naiset. 

Vierailija
91/155 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sitten nillitä jos mies purkaa parisuhteen jos seksi ei ollutkaan odotuksien mukaista :D  . 

Vierailija
92/155 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä saa sellaisen kuvan, että ilman irtisuhteita ja rietasta esiaviollista seksiä ei olisi normaali.

Ne pahimmat ammattiseurustelijat pelkäävät sitä että heitä arvioitaisiin sen mukaan miten monta seksikumppania heillä on ollut ennen nykyistä siippaansa. Osa ei osaa olla lainkaan sinkkuna vaan se "uusi rakas" pitää löytää nopeasti entisen suhteen päätettyä.

Vierailija
93/155 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen seksistä pidättäytynyt myös ennen seurustelun aloittamista.

Mutta kuten joku totesikin, jos seksielämä ei seurustellessa lähdekään toimimaan, on miltei varmasti myös suhde katkolla.

Tosin se nyt lienee itsestäänselvyys; tuskin muut kuin aseksuaalit jäävät suhteeseen, jossa ei ole toimivaa seksiä.

Vierailija
94/155 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 30-vuotias mies liikkeellä samoilla ajatuksilla. On aika vaikea löytää seuraa, erityisesti netistä, mutta pitää vain muistaa, että on meitä olemassa. Ehkä joskus vielä lykästää, joten onnea matkaan sinullekin.

Ap ota tää mies!

Tänne vaan ottamaan. Urheiluharrastuksista löytää ja on minulla vielä parissa nettipavelussakin profiilit siltä varalta, että joku muukin eksyy sinne etsimään. Netissä olen tosin pitkälti jättänyt aloitteiden tekemisen naisille, koska miesten aloitteet koetaan usein spämmiksi tai ahdisteluksi, vaikka ne eivät sitä aina olisikaan.

Vierailija
95/155 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 30-vuotias mies liikkeellä samoilla ajatuksilla. On aika vaikea löytää seuraa, erityisesti netistä, mutta pitää vain muistaa, että on meitä olemassa. Ehkä joskus vielä lykästää, joten onnea matkaan sinullekin.

Ap ota tää mies!

Tänne vaan ottamaan. Urheiluharrastuksista löytää ja on minulla vielä parissa nettipavelussakin profiilit siltä varalta, että joku muukin eksyy sinne etsimään. Netissä olen tosin pitkälti jättänyt aloitteiden tekemisen naisille, koska miesten aloitteet koetaan usein spämmiksi tai ahdisteluksi, vaikka ne eivät sitä aina olisikaan.

No ei todellakaan koeta, sitä vartenhan siellä palvelussa ollaan!

Eri

Vierailija
96/155 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ota tää mies!

Eri

Mun naiskaverit ainakin lopetti Tinderin ja Suomi24:n käytön lyhyeen, koska ne sai niin paljon vonkaamista ja läähätystä osakseen.

t. vielä eri

Vierailija
97/155 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ota tää mies!

Eri

Mun naiskaverit ainakin lopetti Tinderin ja Suomi24:n käytön lyhyeen, koska ne sai niin paljon vonkaamista ja läähätystä osakseen.

t. vielä eri

Vonkaaminen ja läähätys on sama asia kuin asiallinen lähestyminen ja keskustelu?

Vierailija
98/155 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytyy - olet niin nuori!

(10 v tai enemmän, etkä löytäisi.)

Nuoremmat miehet siis jaksavat odottaa seksiä kauemmin kuin vanhemmat.

Vierailija
99/155 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ota tää mies!

Eri

t. vielä eri

Vonkaaminen ja läähätys on sama asia kuin asiallinen lähestyminen ja keskustelu?

No ei tietenkään ole, mutta sinne se signaali hukkuu kohinaan. Siihen uupuu nopeasti.

Vierailija
100/155 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on hyvännäköinen, niin en koe ongelmaksi odottaa seksin aloittamisen suhteen. Hyvää pitää pystyä odottamaan.

Keskinkertaisen näköisen naisen kanssa en kyllä jaksa kovin kauaa odotella.

Tämä! Jos ei seksiä ole viimeistään kolmannella kerralla niin naisen täytyy olla todella kaunis ja kiinnostava, että tapaisin vielä uudelleen. Yleensä ekalla tai tokalla kerralla olen jo panohommissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi