Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua harrastaa seksiä ennen parisuhdetta... Onko tämä ongelma miehille?

Vierailija
12.06.2021 |

Pohjustuksena keskustelulle, että olen 24v nainen, en ole koskaan seurustellut ja olen myös neitsyt.

Nyt olen tullut siihen tulokseen, etten tapaa miehiä oikeastaan missään "tosielämässä" ja harkitsen tinderin lataamista. Treffailusta nykyään on vaan muodostunut mielikuvaksi, että seksiä odotetaan viimeistään kolmansilla treffeillä tai juttu kaatuu siihen. Haluan edetä hitaammin ja sitoutua ensin parisuhteeseen ennen kuin mennään sänkyyn, koska tarvitsen ensin sitä sitoutumista, luottamista ja aidosti syviä tunteita.

Löytyykö nykyään miehiä, jotka jaksaisivat odottaa?

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ongelma

Vierailija
102/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet haluaa ekoilla treffeillä. Nykyinen tapailukumppani jonka kanssa ollaan nähty kuukausia,odotti viidenteen kertaan jolloin yökyläiltiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on hyvännäköinen, niin en koe ongelmaksi odottaa seksin aloittamisen suhteen. Hyvää pitää pystyä odottamaan.

Keskinkertaisen näköisen naisen kanssa en kyllä jaksa kovin kauaa odotella.

Tämä! Jos ei seksiä ole viimeistään kolmannella kerralla niin naisen täytyy olla todella kaunis ja kiinnostava, että tapaisin vielä uudelleen. Yleensä ekalla tai tokalla kerralla olen jo panohommissa.

Eli sinä olet niitä miehiä, joiden kanssa kannattaa odottaa, ehdottomasti. Toivottavasti kaikki naiset tajuavat tämän.

Vierailija
104/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy, mutta rajoitetummin. 

Vierailija
105/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ongelma, onhan niitä maksullisia joissa seksin voi hoitaa.

Vierailija
106/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatpa asiat muuttuneet sitten minun nuoruuteni. Ennen oli normaalia tapailla, ihastua ja aloittaa vakavampi seurustelu, johon sitten tuli mukaan seksielämä. Täytyy sanoa, etteivät asiat ainakaan parempaan suuntaan ole menneet. En ymmärrä ollenkaan räpeltämistä lakanoissa ihan vieraan ihmisen kanssa.

Eikös nimenomaan olisi parempaa ja järkevämpää testata seksin sujuvuus mahdollisimman nopeasti suhteen alettua? Eri asia tietenkin, jos on tyyliin aseksuaali eikä halua ollenkaan seksiä...

Vierailija
107/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain sinusta itsestäsi kiinni. Jos kaveri on tosissaan, hän kyllä odottaa. Ja jos ei niin ei ollut tosissaan. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole.

Vierailija
108/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatpa asiat muuttuneet sitten minun nuoruuteni. Ennen oli normaalia tapailla, ihastua ja aloittaa vakavampi seurustelu, johon sitten tuli mukaan seksielämä. Täytyy sanoa, etteivät asiat ainakaan parempaan suuntaan ole menneet. En ymmärrä ollenkaan räpeltämistä lakanoissa ihan vieraan ihmisen kanssa.

Eikös nimenomaan olisi parempaa ja järkevämpää testata seksin sujuvuus mahdollisimman nopeasti suhteen alettua? Eri asia tietenkin, jos on tyyliin aseksuaali eikä halua ollenkaan seksiä...

Seksi on asia, jonka sujuvuutta opetellaan usein yhdessä oma aikansa. Se harvoin sujuu täydellisesti ensimmäisestä kerrasta alkaen. Varma tapa saada se nimenomaan sujumaan huonosti, on kokeilla sitä ennen kuin suhteessa on edetty niin pitkälle, että intiimiys tuntuu luontevalta ja hyvältä. Seksi vaatii myös luottamusta, eikä sitä ole tuntemattoman kanssa.

Vierailija
109/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itse kyllä seurustelisi, ennen kuin olen seksiä harrastanut :D Seksi on iso osa-alue suhteessa ja siksi haluan tietää sopiiko seksimieltymyksemme ja halumme yhteen.

En sano etteikö sellaisia miehiä löydy, löytyy varmasti, mutta kyllä nykyajan nuorista miehistä suurinosa pitäisi asetelmaa olla seksittä hyvin kummallisena ja saattaisi lopettaa tapailun siihen.

M27

Vierailija
110/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies1 kirjoitti:

On ongelma

Tämä on totta! Olen nuori nainen ja nykyään naimisissakin jo, mutta silloin kun tapailin ns "kumppaniehdokkaita" ja seurustelin, niin kaikki miehet kyllä halusivat seksiä ennemmin tai myöhemmin. Ja ennen kuin sovittiin mistään vakavammasta. Näin halusin kyllä itsekin. Seksi on iso osa parisuhdetta.

Vierailija
111/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuorena miehenä voin sanoa että ei onnistu suurimman osan kanssa. Eli vaikeaa tulee olemaan, että löydät sopivan miehen. Suurin osa kuitenkin haluaa seksiä ennen parisuhteen muodostamista.

Vierailija
112/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ilmoitukseen että etsit demiseksuaalia miestä. Sillä ei varmaan ole heti kiire punkkaan.

MInä ja puolisoni odotimme avioliittoon asti, mutta me olimmekin tosi nuoria kun naimisiin menimme. 3 vuoden seurustelun jälkeen. Eipä taida odottaminen olla kovin arvostettua enää.

Ei sille tarvitse olla mitään omaa erityistä sanaa, että ei halua seksiä ennen kuin on kunnolla tutustuttu. Tuollaisten demiseksuaalisuus hömppä termien käyttö antaa vaan kuvan, että heti seksin harrastaminen on normaalia ja jos haluaa odottaa ja ensin tutustua kunnolla niin se on sitten muka joku oma erikoinen seksuaalisuus.

Varmasti on miehiä, jotka arvostavat ja kunnioittavat ap:n tahtoa. Ja varmasti on miehiä, jotka eivät arvosta vaan ajattelevat vain itseään. Eli ap:n kannattaa olla tarkkana, ettei päädy sänkyyn vain toisen mieliksi.

Vierailija
113/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en itse kyllä seurustelisi, ennen kuin olen seksiä harrastanut :D Seksi on iso osa-alue suhteessa ja siksi haluan tietää sopiiko seksimieltymyksemme ja halumme yhteen.

En sano etteikö sellaisia miehiä löydy, löytyy varmasti, mutta kyllä nykyajan nuorista miehistä suurinosa pitäisi asetelmaa olla seksittä hyvin kummallisena ja saattaisi lopettaa tapailun siihen.

M27

Seksi on nimenomaan niin iso osa suhdetta ja elämää, ettei sitä pidä sotkea kuvioihin, ennen kuin on muuten miettinyt, että tämän ihmisen kanssa haluan olla ja hän on hyvä minulle. Seksi on se asia parisuhteessa, mitä harvat jakavat muiden kanssa, joten sen tuleminen suhteeseen tekee suhteesta sen erityisen. Siksi kannattaa tsekata ne muut asiat ensin, ennen kuin ottaa suhteeseen mukaan sen kaikkein läheisimmän kanssakäymisen.

Vierailija
114/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Seksi on nimenomaan niin iso osa suhdetta ja elämää, ettei sitä pidä sotkea kuvioihin, ennen kuin on muuten miettinyt, että tämän ihmisen kanssa haluan olla ja hän on hyvä minulle. Seksi on se asia parisuhteessa, mitä harvat jakavat muiden kanssa, joten sen tuleminen suhteeseen tekee suhteesta sen erityisen. Siksi kannattaa tsekata ne muut asiat ensin, ennen kuin ottaa suhteeseen mukaan sen kaikkein läheisimmän kanssakäymisen.

Jokainen tyylillään ja samanlaiset keskenään. Jos joku haluaa mennä seksi edellä suhteeseen niin sitten menee, eiköhän tuokin tyyli sovi monelle. Itse asiassa luulen että useimmille.

Vierailija
115/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät kykene noin intiimiin kanssakäymiseen ennen kuin on kunnolla tutustuttu. Nykyaika on inhottavaa, kun seksiä pidetään suurin piirtein samana asiana kuin kättelyä :D että ei siihen tarvita mitään tunteita ja luottamusta ja ihmissuhdetta taustalle, senkun panee vaan.

Jos löydät naisen joka haluaa heti niin ei siinä mitään väärää ole, hyvä että löysitte toisenne ja olette asiassa samalla viivalla. Mutta se on väärin, että niitä jotka haluaisivat ensin tutustua kunnolla pidetään jotenkin kummallisina tai jopa aseksuaaleina :D

Jos ei jaksa odottaa niin siirtyy sitten seuraavaan naiseen, eikä ala toista painostaan johonkin, mihin toinen ei ole valmis. Tällaista normaalia toisen huomioonottamista saisi olla enemmän. Seksin harrastaminen ei ole mikään velvollisuus, vaan sitä tehdään sitten kun molemmat ovat valmiita siihen ja haluavat sitä.

Kun ollaan jo kunnolla tutustuttu ja suhteessa niin silloin itse pystyn toisen mieliksi panemaan, vaikkei huvittaisi, mutta en kyllä pystyisi suhteen alussa kun ei edes kunnolla tunneta. Seksiin tarvitsee luottamusta ja sitä, että tuntee toisen kunnolla, muuten se tuntuu hyvin epämiellyttävältä.

Vierailija
116/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on asia, jonka sujuvuutta opetellaan usein yhdessä oma aikansa. Se harvoin sujuu täydellisesti ensimmäisestä kerrasta alkaen. Varma tapa saada se nimenomaan sujumaan huonosti, on kokeilla sitä ennen kuin suhteessa on edetty niin pitkälle, että intiimiys tuntuu luontevalta ja hyvältä. Seksi vaatii myös luottamusta, eikä sitä ole tuntemattoman kanssa.

Seksi ei selvästikään kaikille vaadi luottamusta. En muuten ymmärrä, miten niin monet voivat ihan kylmiltään hypätä tuntemattoman ihmisen kanssa sänkyyn ja vielä saada siitä jotain irti. Tai sitten nämä ihmiset ihan lähtökohtaisesti luottavat kaikkiin ihmisiin. Itselleni hyvin vieras ajatus.

Vierailija
117/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita ilmoitukseen että etsit demiseksuaalia miestä. Sillä ei varmaan ole heti kiire punkkaan.

MInä ja puolisoni odotimme avioliittoon asti, mutta me olimmekin tosi nuoria kun naimisiin menimme. 3 vuoden seurustelun jälkeen. Eipä taida odottaminen olla kovin arvostettua enää.

Ei sille tarvitse olla mitään omaa erityistä sanaa, että ei halua seksiä ennen kuin on kunnolla tutustuttu. Tuollaisten demiseksuaalisuus hömppä termien käyttö antaa vaan kuvan, että heti seksin harrastaminen on normaalia ja jos haluaa odottaa ja ensin tutustua kunnolla niin se on sitten muka joku oma erikoinen seksuaalisuus.

Varmasti on miehiä, jotka arvostavat ja kunnioittavat ap:n tahtoa. Ja varmasti on miehiä, jotka eivät arvosta vaan ajattelevat vain itseään. Eli ap:n kannattaa olla tarkkana, ettei päädy sänkyyn vain toisen mieliksi.

Niinhän se onkin normaalia. Partneri pitää heti ensimmäiseksi testata, ettei kuluta turhaan aikaa ihmiseen jonka kanssa ei ole seksuaalisesti yhteensopiva. Jos haluat edetä toisin päin eli ensin tutustua ja sitten vasta seksi, olet poikkeava ja outo. Hyvällä tuurilla voit löytää samalla tavalla ajattelevan ihmisen, mutta todennäköisesti et löydä. Näin se menee.

Vierailija
118/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Kaunis ajatus, mutta ei toimi suurimman osan nykynuoren kohdalla. Seksin ja normaalin tutustumisen tulisi kulkea käsikädessä. Jos haluja ei syty tapailuvaiheessa, tuskin myöhemminkään. Moni ei halua herätä nelikymppisenä siihen, että seksi ei toimikaan ja halut eriävät. Sitähän täällä moni keski-ikäinen harmittelee kun kumppanit haluavat eri määrää seksiä. Nämä asiat on syytä selvittää ennen suhteen muodostumista. -sama

Vierailija
119/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Kaunis ajatus, mutta ei toimi suurimman osan nykynuoren kohdalla. Seksin ja normaalin tutustumisen tulisi kulkea käsikädessä. Jos haluja ei syty tapailuvaiheessa, tuskin myöhemminkään. Moni ei halua herätä nelikymppisenä siihen, että seksi ei toimikaan ja halut eriävät. Sitähän täällä moni keski-ikäinen harmittelee kun kumppanit haluavat eri määrää seksiä. Nämä asiat on syytä selvittää ennen suhteen muodostumista. -sama

Haluja voi olla, vaikkei heti olisi sänkyyn hyppämässäkään - ihminen kyllä osaa kontroilloida itseään sen verran. On ihan tervettä ensin selvittää että kumppani on luotettava ja turvallinen, ennen kuin hänen kanssaan etenee pidemmälle.

Vierailija
120/155 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Haluja voi olla, vaikkei heti olisi sänkyyn hyppämässäkään - ihminen kyllä osaa kontroilloida itseään sen verran. On ihan tervettä ensin selvittää että kumppani on luotettava ja turvallinen, ennen kuin hänen kanssaan etenee pidemmälle.

Kyllä, mutta suurin osa haluaa selvittää seksimieltymykset ja halut ennen vakiintumista. Näin se vain menee nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi