Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua harrastaa seksiä ennen parisuhdetta... Onko tämä ongelma miehille?

Vierailija
12.06.2021 |

Pohjustuksena keskustelulle, että olen 24v nainen, en ole koskaan seurustellut ja olen myös neitsyt.

Nyt olen tullut siihen tulokseen, etten tapaa miehiä oikeastaan missään "tosielämässä" ja harkitsen tinderin lataamista. Treffailusta nykyään on vaan muodostunut mielikuvaksi, että seksiä odotetaan viimeistään kolmansilla treffeillä tai juttu kaatuu siihen. Haluan edetä hitaammin ja sitoutua ensin parisuhteeseen ennen kuin mennään sänkyyn, koska tarvitsen ensin sitä sitoutumista, luottamista ja aidosti syviä tunteita.

Löytyykö nykyään miehiä, jotka jaksaisivat odottaa?

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile, sillä se selviää.

Vierailija
2/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kihlata sut ensitreffeillä.

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa sellaisen kuvan, että ilman irtisuhteita ja rietasta esiaviollista seksiä ei olisi normaali.

Vierailija
4/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on hyvännäköinen, niin en koe ongelmaksi odottaa seksin aloittamisen suhteen. Hyvää pitää pystyä odottamaan.

Keskinkertaisen näköisen naisen kanssa en kyllä jaksa kovin kauaa odotella.

Vierailija
5/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias mies liikkeellä samoilla ajatuksilla. On aika vaikea löytää seuraa, erityisesti netistä, mutta pitää vain muistaa, että on meitä olemassa. Ehkä joskus vielä lykästää, joten onnea matkaan sinullekin.

Vierailija
6/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suviseuroista, Valtakunnansalilta ja muista tällaisista voi löytyäkin.

Olen ateisti ja siksi voi olla, ettei arvomaailmat jehovien tai lestadiolaisten kanssa kohtaa. -Ap

Vierailija
7/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä linjasi. Miehet menettävät kunnioituksen naista kohtaan, jos hän osoittautuu liian helpoksi, alkavat ilakoimaan, että siltä Pirkolta saa helposti ja pian on muutkin miehet "sattumoisin" kiinnostuneita Pirkosta. Luulevat sairaissa päissään, että jos joku nainen antaa yhdelle helposti, niin se antaa myös muillekin helposti.

Vierailija
8/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
9/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikeaa on. Sellainen mies saattaa odottaa, jolla ei ole helpompia naisia - tai muita naisia ylipäätään - tarjolla. Mutta jos naisia riittää, eiköhän aika äkkiä siirry seuraavaan.

Vierailija
10/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanut jo näin kauan. Jaksan odottaa vielä hetken.,

M45

Vierailija
11/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suviseuroista, Valtakunnansalilta ja muista tällaisista voi löytyäkin.

Olen ateisti ja siksi voi olla, ettei arvomaailmat jehovien tai lestadiolaisten kanssa kohtaa. -Ap

Jos Tinder ei tuota tulosta, niin OkCupidia sietää ainakin kokeilla, ennen kun (ei jos) heittää lopullisesti kirveen kaivoon nettideittien suhteen.

Vierailija
12/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten sairaat aivoitukset kirjoitti:

Pidä linjasi. Miehet menettävät kunnioituksen naista kohtaan, jos hän osoittautuu liian helpoksi, alkavat ilakoimaan, että siltä Pirkolta saa helposti ja pian on muutkin miehet "sattumoisin" kiinnostuneita Pirkosta. Luulevat sairaissa päissään, että jos joku nainen antaa yhdelle helposti, niin se antaa myös muillekin helposti.

Onneksi tämä ajatus on jo vanhanaikainen, paitsi ehkä jossain maaseudulla. Ihan yhtä "helppoja" ne miehetkin on jotka panee kaikkia naisia, eikä tup helppous enää ole mikään huono juttu automaattisesti.

Vierailija
13/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitukseen että etsit demiseksuaalia miestä. Sillä ei varmaan ole heti kiire punkkaan.

MInä ja puolisoni odotimme avioliittoon asti, mutta me olimmekin tosi nuoria kun naimisiin menimme. 3 vuoden seurustelun jälkeen. Eipä taida odottaminen olla kovin arvostettua enää.

Vierailija
14/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on hyvännäköinen, niin en koe ongelmaksi odottaa seksin aloittamisen suhteen. Hyvää pitää pystyä odottamaan.

Keskinkertaisen näköisen naisen kanssa en kyllä jaksa kovin kauaa odotella.

Miksi ylipäätään alottaisit parisuhteen "keskinkertaisen näköisen naisen" kanssa, kun se tuntuu olevan niin suuri asia? Jos aiot joka tapauksessa parisuhteeseen, miksi naisen huonompi ulkonäkö vaikeuttaa seksin odottamista mitenkään?

Jos puhut pelkästä seksistä ilman parisuhdetta, olet väärässä ketjussa.

Vierailija
15/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se seksi nyt niin ihmeellistä loppujen lopuksi ole. Tulee kovat odotukset tuollaisesta.

Vierailija
16/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on ongelma, niin kauan kuin vaadit parisuhdetta. Ongelmaksi muuttuu monelle jos kihloja tai papin aamenta haluat odottaa.

Itsellä on ikää melkein tuplat sinuun verrattuna. Eikä tuo olisi ollut minulle koskaan ongelma.

Vierailija
17/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma.

Vierailija
18/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet helmi. Pidä linjasi. Arvostan miehenä, olet vain ihan liian nuori minulle.

Vierailija
19/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatpa asiat muuttuneet sitten minun nuoruuteni. Ennen oli normaalia tapailla, ihastua ja aloittaa vakavampi seurustelu, johon sitten tuli mukaan seksielämä. Täytyy sanoa, etteivät asiat ainakaan parempaan suuntaan ole menneet. En ymmärrä ollenkaan räpeltämistä lakanoissa ihan vieraan ihmisen kanssa.

Vierailija
20/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle. En ole kokenut seksiä enkä parisuhdetta joten kumpikin on yhtä uutta ja outoa.

M43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän