Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua harrastaa seksiä ennen parisuhdetta... Onko tämä ongelma miehille?

Vierailija
12.06.2021 |

Pohjustuksena keskustelulle, että olen 24v nainen, en ole koskaan seurustellut ja olen myös neitsyt.

Nyt olen tullut siihen tulokseen, etten tapaa miehiä oikeastaan missään "tosielämässä" ja harkitsen tinderin lataamista. Treffailusta nykyään on vaan muodostunut mielikuvaksi, että seksiä odotetaan viimeistään kolmansilla treffeillä tai juttu kaatuu siihen. Haluan edetä hitaammin ja sitoutua ensin parisuhteeseen ennen kuin mennään sänkyyn, koska tarvitsen ensin sitä sitoutumista, luottamista ja aidosti syviä tunteita.

Löytyykö nykyään miehiä, jotka jaksaisivat odottaa?

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi itselleni edes seurustelukumppania

(miestä) ilman koeajoja.

Vierailija
42/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sellainen mies löytyy ja sitten seurustelu alkaa, mutta ensimmäisen s-kerran jälkeen huomaa että on suuri anatominen yhteensopimattomuus esim. miehellä liian ohut – ja mies on huono niissä puuhissa vielä 5 kerran jälkeenkin. Tai jokin muu tekijä. Voiko se homma kosahtaa siihen? Vai toimiiko suunnitellusti, kuten toivoisi. Onko seksi toissijainen asia? Tai entä jos nainen ei jaksa sänkyakrobatiaa erityisesti tai halutaan eri aikoina kumppanin kanssa. Kenties toinen haluaisi lukea vain kirjaa ja maata raatona. Muitakin kysymyksiä on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisia miehiä jotka jaksaa odottaa löytyy, sanon tämän itse täysin samassa tilanteessa pari vuotta sitten olleena. Mutta varoitan sen verran että tuossa iässä kokemattomana on syntynyt helposti jo todella kovat odotukset sille millaista se seksi sitten tulee olemaan. Oma ensimmäinen parisuhteeni kaatui siihen kun tajusin ekojen seksikertojen jälkeen etten pitänytkään seksistä yhtään.

Vierailija
44/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen kyllä aloittamaan seksielämän ennen avioliittoa, nimittäin 90% miehistä on huonoja sängyssä. On suuri vaara siinä jos odottaa hääyöhön että siitä tulee pettymys Sinulle.

Vierailija
45/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ongelma samalla tavalla osalle miehistä kuin naisistakin. 29 vuotias mies, pari huonoa seksikokemusta ja jonkin sortin mental blocki asian kanssa mikä vaatii jonkunverran avaamista ennen kun sitä hommaa ruvetaan harjoittelemaan. Muutenkin fyysiset ja overtit läheisyyden osoitukset ovat jotenkin epäluontevia itselleni. En siis itsekään kuvittelekaan mitään yhden yön juttuja tai seksisuhteita vaan tarvitsen hyvän luottopohjan ensin. Varmaan lienee isompi ongelma miehenä olla varautunut seksin suhteen kun odotuksena tuntuu olevan että miehien pitäisi olla aina valmiita panemaan.

Vierailija
46/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellaisia miehiä jotka jaksaa odottaa löytyy, sanon tämän itse täysin samassa tilanteessa pari vuotta sitten olleena. Mutta varoitan sen verran että tuossa iässä kokemattomana on syntynyt helposti jo todella kovat odotukset sille millaista se seksi sitten tulee olemaan. Oma ensimmäinen parisuhteeni kaatui siihen kun tajusin ekojen seksikertojen jälkeen etten pitänytkään seksistä yhtään.

Minulla ei ollut mitään odotuksia seksin suhteen, kun juuri tuossa iässä ekan kerran sitä päädyin harrastamaan. Ei siis todella minkäänlaisia. Olin vaan innoissani kun tajusin että viimein löytyi ihminen jonka kanssa haluan siihen edetä.

Vierailija
47/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ilmoitukseen että etsit demiseksuaalia miestä. Sillä ei varmaan ole heti kiire punkkaan.

MInä ja puolisoni odotimme avioliittoon asti, mutta me olimmekin tosi nuoria kun naimisiin menimme. 3 vuoden seurustelun jälkeen. Eipä taida odottaminen olla kovin arvostettua enää.

tai sitten sellainen joka on normaalilla seksuaalimoraalilla oleva hetero.

Vierailija
48/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suosittelen kyllä aloittamaan seksielämän ennen avioliittoa, nimittäin 90% miehistä on huonoja sängyssä. On suuri vaara siinä jos odottaa hääyöhön että siitä tulee pettymys Sinulle.

se onkin elämän kohokohta samalla kun menee naimisiin voi kirjoittaa avioeropaperit jotta pääsee toiseen petiin.

ap kannattaa ottaa puoliso ulkomailta suomi on top 5 liberalistisimmista maista joten valikoimaa riittää samalla arvomaailmalla. 

Vierailija
49/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sellainen mies löytyy ja sitten seurustelu alkaa, mutta ensimmäisen s-kerran jälkeen huomaa että on suuri anatominen yhteensopimattomuus esim. miehellä liian ohut – ja mies on huono niissä puuhissa vielä 5 kerran jälkeenkin. Tai jokin muu tekijä. Voiko se homma kosahtaa siihen? Vai toimiiko suunnitellusti, kuten toivoisi. Onko seksi toissijainen asia? Tai entä jos nainen ei jaksa sänkyakrobatiaa erityisesti tai halutaan eri aikoina kumppanin kanssa. Kenties toinen haluaisi lukea vain kirjaa ja maata raatona. Muitakin kysymyksiä on

Se ettei harrasta seksiä ekoilla treffeillä ei tarkoita, ettei seksistä ja mieltymyksistä voi myöskään puhua ennen h-hetkeä.

Vierailija
50/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde alkaa panemalla.

Vierailija
51/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kyllä ja osaa myös arvostaa, ei panemaan ole mikään kiire kun ei edes vielä tunne toista. Enemmän vituttaa tämä nykymeininki kun heti pitäisi olla panemassa.

Vierailija
52/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei harrasta seksiä ekoilla treffeillä ei tarkoita, ettei seksistä ja mieltymyksistä voi myöskään puhua ennen h-hetkeä.

Mistä sitä edes tietää mieltymyksensä jos ei ole ikinä harrastanut sitä seksiä?

Vierailija
53/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaa odottaa. Ja nimenomaan että suhde on virallisesti alkanut ja vasta sitten seksi.

Mulla aina toiminut. Miehille sopinut.

Vierailija
54/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto riittää panoja odotellessa.

Vierailija
55/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on toisaalta sellainen ongelma, että monta potentiaalisesti hyvää kumppani ehdokasta menee ohi. Suuri osa ihmisistä, kun ei jaksa odottaa. Toisaalta sitten saatat mennä liian kiireellä naimisiin väärän tyypin kanssa, kun pitää päästä naimaan.

Itse olisin hyvinkin nuorena miehenä saattanut mennä naimisiin nopeasti, jos tämä olisi vuoteeseen pääsyn ehtona. En kyllä tiedä, että tekeekö virallinen liitto asiasta yhtään sen jalonpaa.

Vierailija
56/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään ongelma ole. Varmasti jaksaa odottaa, ainakin ite jaksaisin. Vai tarkoitatko ettei saisi edes omalla kädellä. sitten vois olla hankalaa.

Vierailija
57/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita an aalista se on aakkosissakin ekana ja muista säilyt neitsyenä. Varsinkin Italiassa tämä on tärkeää. Pepussa on voinut olla kaksikymmentä miestä, mutta pim ppi on koskematon.

Vierailija
59/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on tärkein, ellei ainoa syy olla naisen kanssa parisuhteessa. En ottaisi sikaa säkissä.

Vierailija
60/155 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuisipa minun kohdalleni juuri tuollainen nainen. Olen vähän vanhempi mies ja samoilla aatteilla. Mahdollisuuksia irtoseksiin olisi ollut mutta ilman tunteita se ei merkkaa minulle mitään. Seksi on halu tuottaa toiselle mielihyvää ja tuntemattoman kohdalla se ei toimisi.

Olen kai aika friikki mies, ainakin nykyajan "standardien" mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän