Maskisuositus loppui, silti kaikilla maskit kaupassa
Kommentit (464)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä aion jatkossa käyttää syksyisin ja talvisin aina niin välttyy flunssilta. Nytkään ei ole ole ollut flunssaa v.2020 alun jälkeen kun alkoi maskia käyttämään.
Tuo on samaa ylivarovaisuutta kuin kondomin käyttäminen :(
Jep. Hivin todennäköisyys on meta-analyysien perusteella luokkaa 0,04 %. Paljon tuota useammin on sattunut jotain häslinkiä kortsun kanssa ja sehän tarkoittaa, että huonolla tuurilla voi saada todella ikäviä tuliaisia. :D
Kyllä kondomia kannattaa käyttää aina, kaikki sukupuolitaudit on erittäin olemassa ja osa niistä on tosi vaarallisia. On se kumma kun ihmisiä ei oma ja toisten terveys ja turvallisuus kiinnosta yhtään. Itse käytän aina kondomia kun harrastan seksiä, ei ikinä ilman. Mun mielestä kaikkien pitäisi käyttää kondomia aina (paitsi jos haluaa lapsia hankkia oman kumppanin kanssa). Käytän yhä myös maskia kaupassa ja muissa paikoissa, missä on muita ihmisiä. Korona on vielä täällä. Missään ei ole sanottu että korona olisi hävinnyt johonkin. Ei olla vielä voitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä aion jatkossa käyttää syksyisin ja talvisin aina niin välttyy flunssilta. Nytkään ei ole ole ollut flunssaa v.2020 alun jälkeen kun alkoi maskia käyttämään.
Jep. Hivin todennäköisyys on meta-analyysien perusteella luokkaa 0,04 %. Paljon tuota useammin on sattunut jotain häslinkiä kortsun kanssa ja sehän tarkoittaa, että huonolla tuurilla voi saada todella ikäviä tuliaisia. :D
Kyllä kondomia kannattaa käyttää aina, kaikki sukupuolitaudit on erittäin olemassa ja osa niistä on tosi vaarallisia. On se kumma kun ihmisiä ei oma ja toisten terveys ja turvallisuus kiinnosta yhtään. Itse käytän aina kondomia kun harrastan seksiä, ei ikinä ilman. Mun mielestä kaikkien pitäisi käyttää kondomia aina (paitsi jos haluaa lapsia hankkia oman kumppanin kanssa). Käytän yhä myös maskia kaupassa ja muissa paikoissa, missä on muita ihmisiä. Korona on vielä täällä. Missään ei ole sanottu että korona olisi hävinnyt johonkin. Ei olla vielä voitettu.
Tuon häslinkiriskin vuoksi (helposti 1-2 %) ainoa tapa varmasti välttää sp-taudit on olla harrastamatta irtosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskilla on iso symbolinen merkitys alamaisuuden osoittajana ja suukapulana. Ja harva tapa osoittaa valtaa on niin konkreettinen kuin hengittämisen rajoittaminen.
Maskilla on iso symbolinen merkitys osoittamassa sitä, että todella välittää toisten ihmisten terveydestä, eikä halua omalla toiminnallaan levittää vaarallista virusta muihin. Halutko maskittomuudellasi osoittaa, että minulla on valta tartuttaa sinuun virus, joka saattaa rajoittaa sinun hengittämistäsi jopa kuolemaan asti?
Senkö takia sinä pidät maskia? Haluat korostaa olevasi toisista välittävä maailmaa parantava ihminen?
Olethan ottanut rokotteenkin jo vaikkei sitä muille näykään, jotta voit pelastaa toiset ihmiset?Kyllä, esimerkiksi juuri täsmälleen sen takia. Minäkin olen oppinut tykkäämään siitä, että ihmiset ilmaisevat välittävänsä minusta. Niin se homma toimii kun eletään muiden keskuudessa.
Voisi jo lopettaa tuon iänikuisen lässytyksen välittämisestä. Koronatartunnat alkavat olla jo niin vähissä, että naamaräteillä on koko ajan entistä vähemmän tekemistä minkään välittämisen kanssa! Tauti ei tartu, jos sitä ei olekaan!
Joillekin puhe välittämisestä ja huomaavaisuudesta on "lässyttämistä". No, elämä on. Meitä on moneen junaan, jne.
Suomessa, jossa ihmiset voivat pyörtyä ja saada sairaskohtauksia kadulle niin, että ohi kulkee kymmeniä ihmisiä puuttumatta asiaan koska se näyttää siltä että on joku sammunut hamppi.
Suomessa, jossa kerrostaloasunnosta kuuluu jatkuvaa pahoinpitelyn ääntä, mutta naapurit vain huolestumisen sijaan ärsyyntyy ja valittaa keskenään tekemättä mitään, koska ei haluta puuttua. Sitten kun siellä tapetaan joku, kerrotaan mediassa miten jatkuvasti tappelun ääniä kantautui mutta ollaan järkyttyneitä kun se menikin niin pitkälle.
Suomessa, missä suuri osa heivaa vanhempansa laitokseen muiden hoidettavaksi ja vähät välittää heidän asioistaan.
Kaupan kassalla jos edessä olevalta puuttuu rahaa, ärsyynnytään hidastelusta muttei tarjouduta auttamaan.
Katsellaan nenän vartta pitkin niin tuttuja kuin tuntemattomiakin ja paasataan työpaikan kahvihuoneissa ja kaveriporukoissa toisten tekemisistä.
Ajetaan liikenteessä "minä ensin" periaatteella ja samalla periaatteella asioidaan kaupoissakin
Ja nyt sama kansa laittaa rätin naamalleen koska "välittää niin paljon muista ihmisistä"?
Onpa sinun Suomesi ikävä paikka. Minun Suomeni on paljon mukavampi.
Mitä tulee rahan puuttumiseen kassalla, siihen on ihan yksinkertainen ratkaisu: jättää yhden ostoksen pois. Miksi siinä pitäisi muiden ruveta auttamaan? En minä ainakaan maksele muiden ostoksia enkä ymmärrä, miksi pitäisi. Verovaroista autetaan köyhiä kyllin.
Juu ja se hauska harha, että "sama kansa" sitä ja tätä. "Sama nuoriso" sotkee ja samalla puolustaa ilmastoa. Ei ole yhtä kokonaista kansaa ja nuorisoa. Käsittääkseni ne yksilöt, jotka ylipäätään välittävät muista toimivat hyvin toisin kuin he, joille huomaavaisuus on lässytystä. Ne yksilöt, joille luonto ja esim. roskaamattomuus ovat itsestään selvästi tärkeitä asioita toimivat toisin, kuin "sotkeva nuoriso". Yleistämisen autuus pelastaa ajattelemiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskilla on iso symbolinen merkitys alamaisuuden osoittajana ja suukapulana. Ja harva tapa osoittaa valtaa on niin konkreettinen kuin hengittämisen rajoittaminen.
Maskilla on iso symbolinen merkitys osoittamassa sitä, että todella välittää toisten ihmisten terveydestä, eikä halua omalla toiminnallaan levittää vaarallista virusta muihin. Halutko maskittomuudellasi osoittaa, että minulla on valta tartuttaa sinuun virus, joka saattaa rajoittaa sinun hengittämistäsi jopa kuolemaan asti?
Senkö takia sinä pidät maskia? Haluat korostaa olevasi toisista välittävä maailmaa parantava ihminen?
Olethan ottanut rokotteenkin jo vaikkei sitä muille näykään, jotta voit pelastaa toiset ihmiset?Kyllä, esimerkiksi juuri täsmälleen sen takia. Minäkin olen oppinut tykkäämään siitä, että ihmiset ilmaisevat välittävänsä minusta. Niin se homma toimii kun eletään muiden keskuudessa.
Voisi jo lopettaa tuon iänikuisen lässytyksen välittämisestä. Koronatartunnat alkavat olla jo niin vähissä, että naamaräteillä on koko ajan entistä vähemmän tekemistä minkään välittämisen kanssa! Tauti ei tartu, jos sitä ei olekaan!
Joillekin puhe välittämisestä ja huomaavaisuudesta on "lässyttämistä". No, elämä on. Meitä on moneen junaan, jne.
Suomessa, jossa ihmiset voivat pyörtyä ja saada sairaskohtauksia kadulle niin, että ohi kulkee kymmeniä ihmisiä puuttumatta asiaan koska se näyttää siltä että on joku sammunut hamppi.
Suomessa, jossa kerrostaloasunnosta kuuluu jatkuvaa pahoinpitelyn ääntä, mutta naapurit vain huolestumisen sijaan ärsyyntyy ja valittaa keskenään tekemättä mitään, koska ei haluta puuttua. Sitten kun siellä tapetaan joku, kerrotaan mediassa miten jatkuvasti tappelun ääniä kantautui mutta ollaan järkyttyneitä kun se menikin niin pitkälle.
Suomessa, missä suuri osa heivaa vanhempansa laitokseen muiden hoidettavaksi ja vähät välittää heidän asioistaan.
Kaupan kassalla jos edessä olevalta puuttuu rahaa, ärsyynnytään hidastelusta muttei tarjouduta auttamaan.
Katsellaan nenän vartta pitkin niin tuttuja kuin tuntemattomiakin ja paasataan työpaikan kahvihuoneissa ja kaveriporukoissa toisten tekemisistä.
Ajetaan liikenteessä "minä ensin" periaatteella ja samalla periaatteella asioidaan kaupoissakin
Ja nyt sama kansa laittaa rätin naamalleen koska "välittää niin paljon muista ihmisistä"?
Onpa sinun Suomesi ikävä paikka. Minun Suomeni on paljon mukavampi.
Mitä tulee rahan puuttumiseen kassalla, siihen on ihan yksinkertainen ratkaisu: jättää yhden ostoksen pois. Miksi siinä pitäisi muiden ruveta auttamaan? En minä ainakaan maksele muiden ostoksia enkä ymmärrä, miksi pitäisi. Verovaroista autetaan köyhiä kyllin.
Jokainen toki elää omanlaisessaan kuplassa.
Ei millään pahalla, mutta valmistautukaa kulkemaan koppa päässä loppuelämänne.
En ole koskaan edes aloittanut maskin käyttöä niin ei tarvitse lopettaakaan
Ihmiset on viisaampia kuin irtopisteitä metsästävät politikot.
Hyvä juttu että maskeja käytetään edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kun yhden tartuttajan kohtaaminen suojattomana niin alkaa tapahtua. Maski pysyy ainakin mun naamalla olipa pakko tai ei kaupassa, liikennevälineissä ym.
Virukset pääsevät maskin läpi.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan edes aloittanut maskin käyttöä niin ei tarvitse lopettaakaan
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kun yhden tartuttajan kohtaaminen suojattomana niin alkaa tapahtua. Maski pysyy ainakin mun naamalla olipa pakko tai ei kaupassa, liikennevälineissä ym.
Höpöhöpö. Sinun pitäisi olla sen tartuttajan kanssa lähekkäin useita minuutteja ja saada naamallesi räkää tai vähintään köhäistä hengitystä. Useimmiten tarvitaan vieläpä huonosti tuuletettu sisätila.
Ihme hysteriaa taas. Ethän vain ole vuoteen laulanut ja tanssinut? Senhän ilmoitettiin myös levittävän tautia.
Tämähän ei siis pidä paikkaansa vai miten sä luulet oireettomien taudinkantajien levittäneen tautia? Kukaan ei ole lopettanut elämistä, mutta älä nyt sentään väitä sellaista mikä ei ole totta vain alleviivataksesi maskipelkoasi. Maskin hyödyt on ihan tutkittuja, kuten myös koronan leviäminen, jokainen päättäköön itse, kun kerran pakkoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mun on ihan aihetta vielä suojata itseni, kun en ole vielä päässyt rokotettavaksi. Vasta ensiviikolla saan varata aikaa rokotuksiin.
On täällä vielä paljon rokottamattomia.
Hyvin aivopesty. Tätähän ne haluaa.
Lampaita ovat kaikki jotka käyttävät maskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan kiva hengitellä maskin läpi ja nussiа kortsun kanssa. Varmaan myös pujotat vessanpöntön yli muovikelmun ennen kakkaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On monia, jotka eivät ole koko aikana pukeneet maskia päällensä kertaakaan.
Eikä kukaan ole sanonut yhtikäs mitään.
Olkaa rohkeasti ilman maskia, hengittäkää puhdasta ilmaa. Sano ei China Export nanomateriaaleille (ne kertyvät aivoihin).
Anna kun arvaan, tästä kaikesta otit itse selvää :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Hymiöiden käytöstä päätellen sinä et ole ottanut selvää mistään, vaan seuraat sokeasti mitä media sanoo. Olet kuuliainen medialle. Olet median kontrollissa.
Toki sinulla on vapaus siihen, mutta on muunkinlaista elämää tarjolla. En ole varma tiedätkö sitä.
Missä vaiheessa luovuit foliohatusta? sehän suojaa sinua nanopartikkeleilta ja viranomaisetkaan eivät saa skannattua sinun olinpaikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on ihan aihetta vielä suojata itseni, kun en ole vielä päässyt rokotettavaksi. Vasta ensiviikolla saan varata aikaa rokotuksiin.
On täällä vielä paljon rokottamattomia.Hyvin aivopesty. Tätähän ne haluaa.
onneksi on kaltaisiasi fiksuja intellektuelleja, jotka osaavat analyyttisesti tarkastella asioita. ole ylpeä itsestäsi.
Joogalentäjät täydessä paniikissa kun virus on nyt melkein voitettu rokotuksilla ja maskeilla. Voi raukkoja. Ehkä saunatontulta tai joltain kivalta puulta voi saada haliterapiaa lohdutukseksi.
Maskeja edelleen jotain 70 kpl ja varmaan vanhetessaan noista kumilangat katkeavat jos säästää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan kiva hengitellä maskin läpi ja nussiа kortsun kanssa. Varmaan myös pujotat vessanpöntön yli muovikelmun ennen kakkaamista?
Korttsutkin siis paha asia... taidat tykätä taudeista noin yleisemminkin.
Maskin käyttö = olet eliitin alainen, käskytettävä lammas.
Menossa teuraalle.
Onnittelut!