Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö todellakaan eläkeläisillä ole aikaa?

Vierailija
12.06.2021 |

Vävyni kaksi vanhinta sisarta ovat jääneet eläkkeelle. Tiedän paljon heidän lapsuudestaan ja sisarusten isän avioliitoista neljän eri naisen kanssa. Tapasimme tyttäreni ja vävyn nuorimman lapsen ylioppilasjuhlissa viime lauantaina heidän ihanassa puutarhassaan ja pyysin kaikkien paikalla olleiden vävyn sisarusten puhelinnumerot.

Miksi he antoivat numeronsa, jos eivät halua minun soittavan? Soitin eilen illalla vanhimmalle sisarukselle ja pyysin häntä kanssani kesämökilleni. Juttelimme niitä näitä ja kerroin mielipiteeni heidän isästään, eli tyttäreni edesmenneestä appiukosta. Mies oli tasapainoton ja toinen avioliitto oli suuri virhe, joka vahingoitti hänen vävyään lapsena, kun pojalle tuli uusi "äiti". Puhelu jäi pahasti kesken, kun vävyn sisar väitti valmistavansa kohta iltapalaa itselleen ja käymässä olevalle pojalleen. Kai nyt aikuinen poika osaa itse laittaa iltapalansa?

Nyt kumpikaan kahdesta vanhimmasta sisaruksesta ei vastaa enää puhelimeen. Ystävällinen tarjous tulla kesämökilleni hylättiin vetoamalla siihen, että ei ole aikaa! Tämä molempien sanomana jokseenkin samoin sanoin. Tiedän, että valehtelevat. Olen itsekin eläkkeellä ja aikaa on valtavasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että on suloista 💕

Vierailija
2/4 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: vahingoitti minun vävyäni (ei vävyänsä) lapsena ja tyttäreni appiukon poikaa, eli tulevaa aviomiestä. Tämä on vaikuttanut heikentvästi tyttäreni avioliiton onnistumisen mahdollisuuksiin. Eivät ole eronneet ja on 4 lasta. Pelkään että tulee ero, kun nuorimmainenkin on nyt päässyt koulusta ja lähtee omaan elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö todellakaan sinulla ap ole osaamista kirjoittaa parempaa provoa?

Vierailija
4/4 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kuulla lisää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi