Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies naista nuorempi parisuhteessa?

Vierailija
11.06.2021 |

Haluaisin kuulla kokemuksia suhteista joissa mies on naista nuorempi. Kuinka isosta ikäerosta on kyse ja onko ikä näkynyt suhteessanne mitenkään? Kiinnostaa sekä pienet että isot ikäerot.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

Höpöhöpö. Miehet kuolevat nuorempina kuin naiset, joten miehen on parempi olla nuorempi ettei kumpikaan joudu olemaan pitkään yksin siellä elämän loppupäässä. Toiseksi miesten libido on korkeimmillaan nuorena, naisten taas 30-40 v joten seksihalutkin osuu tällaisella parilla varmemmin yhteen.

Ai jaa?? Vai naisen libido tuolloin huipussaan?

No kerro se mun vaimolleni.

Oli nuorena halukas. Nyt 40v ja täysin haluton.

Oletko kuullut sanonnan "hyvää on helppo haluta?" Pätee myös niin päin, että huonoon on helppo kyllästyä...

Kyllä minäkin jaksoin aikani yrittää harrastaa seksiä exäni kanssa, mutta kun en itse koskaan saanut siitä nautintoa, ei enää napannut. Nykyinen mieheni haluaa, että minäkin nautin ja koskaan en ole seksistä kieltäytynyt.

Vierailija
42/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa ollut pidemmässä suhteessa vanhemman naisen kanssa (7v vanhempi ja 11v vanhempi) ja kummallakin kerralla se ikäero oli naiselle ongelma.. Jatkuvaa kriiseilyä oman iän kanssa, mustasukkaisuutta nuorermmista työkavereista ja yritystä vaikuttaa nuoremmalta kuin onkaan -  "koulutyttö"-lookki toimii nelikymppiseltä naiselta satunnaisena hupina kammarin puolella mutta Prismassa se on vähän kiusallista.

Nuoremmat miehet sopivat parhaiten tyylikkäille naisille, joilla on hyvä itsetunto. Lisäksi nuorisovaatteisiin pukeutuminen vanhentaa niin naista kuin miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nuorisovaate, jos esimerkkejä saisi? Sivusta.

Vierailija
44/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

Höpöhöpö. Miehet kuolevat nuorempina kuin naiset, joten miehen on parempi olla nuorempi ettei kumpikaan joudu olemaan pitkään yksin siellä elämän loppupäässä. Toiseksi miesten libido on korkeimmillaan nuorena, naisten taas 30-40 v joten seksihalutkin osuu tällaisella parilla varmemmin yhteen.

Se johtuu sinusta eikä vaimosi libidosta. Naisen libido on kukkeimmillaan 40-50 vuoden iässä, tämä on fakta.

Vierailija
45/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin mitenkä mahdollisen perheen perustamisesta ollaan päästy yhteisymmärrykseen? Jos mies on 25 ja nainen vaikka 33 niin toinen on jo valmis ja toinen haluaa elää nuoruutta ja vapautta...

Vierailija
46/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin mitenkä mahdollisen perheen perustamisesta ollaan päästy yhteisymmärrykseen? Jos mies on 25 ja nainen vaikka 33 niin toinen on jo valmis ja toinen haluaa elää nuoruutta ja vapautta...

On tuossa sellainen mahdollisuus että tuo 25-vuotias mies olisikin jo valmis perheenperustamiseen, sitten ei muuta kuin antaa mennä vain.

Vierailija
47/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä on juuri tämä ongelma ja veikkaan että tulevaisuudessa juttumme saattaa kaatua lapsettomuuteen, kun minä en enää voi saada lapsia. Se on vain hyväksyttävä ja nautittava suhteesta nyt kun se vielä on olemassa.

Vierailija
48/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero 2-4 vuotta ei tunnu missään. Tiedän monia tapauksia, jossa mies on ollut tuon verran nuorempi ja kaikki ovat kestäneet

Vierailija
49/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä on juuri tämä ongelma ja veikkaan että tulevaisuudessa juttumme saattaa kaatua lapsettomuuteen, kun minä en enää voi saada lapsia. Se on vain hyväksyttävä ja nautittava suhteesta nyt kun se vielä on olemassa.

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
50/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

33 ja 26. Mies ei ole vielä valmis tekemään lapsia, mutta tiedän että haluaa niitä joskus. Minun taas pitäisi aloittaa vuoden parin kuluessa jos haluan onnistua.

Vierailija
51/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näistä vastauksista huomaa, miten ahdasmielinen keskivertoihminen on. Ei pystytä edes kuvittelemaan, että on erilaisia elämänpolkuja ja että erilaisista lähtökohdista tehdään erilaisia valintoja. Ihmisyyteen kuuluu se, että jokainen ihminen on samaan aikaan sekä samanlainen että erilainen.

Oma kumppanini on itseäni yli vuosikymmenen vanhempi, rakastan häntä syvästi ja toivottavasti elämäni loppuun saakka. Hän on kaunein tapaamani olento sekä ulkoisesti että sisäisesti. Mietin hänen ikäänsä ehkä viitisen minuuttia suhteen alussa, mutta arkielämässä mietin sitä yhtä paljon kuin mietin hänen pituuttaan tai hiustenväriään tai muita asioita, jotka ovat osa häntä ja joita hänessä rakastan.

Vierailija
52/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on vajaa 8 vuotta nuorempi kuin minä. Itse pohdin suhteen alussa ikäeroamme, mutta miestäni ei kyllä kiinnostanut se. Olemme olleet yhdessä nyt joku 8 vuotta ja lapsikin ollaan saatu.

Vierailija
53/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

Olis vieläkin, haluttomuus 40v johtuu usein vaan kumppanista.

Ai että mun vika. No niinpä tietenkin.

Ikis hännystelijöineen TAAS vauhdissa.

Vierailija
54/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 15 vuotta nuorempi. Hän kommentoi ketjua: " Jos tykkää jostakin niin sitten tykkää".

Vierailija
55/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa ikis on taas vastannut itselleen?

Vierailija
56/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla taas naisia jotka ovat nukkuneet biologian tunneilla. Munasolut ovat naisen sisällä jo naiden syntyessä. Mies taas tuottaa tuoreita siittiöitä jatkuvasti. Siittiöt eivät todellakaan pilaannu kuten munasolut..

Vierailija
57/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikalla taas naisia jotka ovat nukkuneet biologian tunneilla. Munasolut ovat naisen sisällä jo naiden syntyessä. Mies taas tuottaa tuoreita siittiöitä jatkuvasti. Siittiöt eivät todellakaan pilaannu kuten munasolut..

Uusia tutkimuksia löytyy googlaamalla vaikka kuinka paljon. Miesten siittiöt todellakin pilaantuvat. Liian suuri riski tehdä lapsi vanhan miehen kanssa.

Vierailija
58/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kuusi vuotta ikäeroa. Itse en olisi valinnut nuorempaa miestä, mutta mies halusi tutustua. Tutustuttiin, kun olin 35-vuotias ja eronnut. Ennen vaihdevuosia olin huomattavasti keskimääräistä kauniimpi ja näytin mieheni ikäiseltä. MIes lyhyehkö ja tavallinen, joten se varmaankin tasoitti tilannetta. Hyvä suhde on kestänyt jo 20 vuotta. Välillä nykyisin harmittaa, kun olen vanhentunut ikäisekseni ja näytän miestäni vanhemmalta. Miestäni tämä ei tunnu haittaavan, koska hänelle on tärkeintä, että on mukavaa yhdessä. Se on tärkeintä myös itselleni.

Vierailija
59/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole ollenkaan mikään automaatio, että nuorempi mies ei ole valmis perheen perustamiseen. Kuten tuolla aiemmin sanottiin monet nelikymppiset miehetkin elävät ikuista nuoruutta ja haluavat vaan pitää hauskaa ilman mitään sitoumuksia.

Vierailija
60/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on musta 3 vuotta nuorempi. Olin 18-vuotias ja hän 15, kun tutustuttiin ja alettiin juttelemaan päivittäin. Alettiin seurustelemaan kun oltiin 20 ja 17. Nyt ollaan oltu 9 vuotta yhdessä, eli 29- ja 26-vuotiaita ollaan, ja edelleen kummallakin meistä sellainen olo, että pysytään yhdessä ns. loppuun asti. Ikäero ei oo oikeestaan juurikaan näkyny mitenkään paitsi silloin, kun hän oli vielä alaikäinen. Suhteen alkuaikoina asuttiin kaukana toisistamme ja hänen piti sopia vanhempiensa kanssa luokseni tulosta yms.