Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies naista nuorempi parisuhteessa?

Vierailija
11.06.2021 |

Haluaisin kuulla kokemuksia suhteista joissa mies on naista nuorempi. Kuinka isosta ikäerosta on kyse ja onko ikä näkynyt suhteessanne mitenkään? Kiinnostaa sekä pienet että isot ikäerot.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää nuorempi mies mulla. Mitään muuta ongelmaa meillä olekaan kuin tuo, että mies on nuorempi. Muuten on kaikki hyvin.

Mieheni suvussa kaikilla miehillä on itseään vanhempi vaimo. Siis anoppi on vanhempi kuin appi, mieheni veli on itseään vanhemman kanssa naimisissa, mieheni pappa oli mummoa nuorempi. Sedällä on itseään vanhempi vaimo jne.

Omassa suvussani on ikäjärjestystä kumminkin päin.

Vierailija
22/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa ollut pidemmässä suhteessa vanhemman naisen kanssa (7v vanhempi ja 11v vanhempi) ja kummallakin kerralla se ikäero oli naiselle ongelma.. Jatkuvaa kriiseilyä oman iän kanssa, mustasukkaisuutta nuorermmista työkavereista ja yritystä vaikuttaa nuoremmalta kuin onkaan -  "koulutyttö"-lookki toimii nelikymppiseltä naiselta satunnaisena hupina kammarin puolella mutta Prismassa se on vähän kiusallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

Höpöhöpö. Miehet kuolevat nuorempina kuin naiset, joten miehen on parempi olla nuorempi ettei kumpikaan joudu olemaan pitkään yksin siellä elämän loppupäässä. Toiseksi miesten libido on korkeimmillaan nuorena, naisten taas 30-40 v joten seksihalutkin osuu tällaisella parilla varmemmin yhteen.

Niin että jonkun reippaasti alle 40v miehen pitäisi panna ihan mielissään jotain 40v+ mummelia kuolemaan asti?

Siihen on ihan syynsä miksi näin ei tapahdu...

ohis

No tavattiin kun mieheni oli 29v ja minä 33v. Yhä panee minua vaikka olen 47v ja hän on 43v. Ja meillä on lapsikin.

Nelikymppisenä muutaman vuoden ikäero on aika yhdentekevä. Siinä kahden kympin korvilla sillä voi olla enemmän merkitystä.

Vierailija
24/94 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä kumpi on vanhempi ja paljonko, love is all what matters

Vierailija
25/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

Höpöhöpö. Miehet kuolevat nuorempina kuin naiset, joten miehen on parempi olla nuorempi ettei kumpikaan joudu olemaan pitkään yksin siellä elämän loppupäässä. Toiseksi miesten libido on korkeimmillaan nuorena, naisten taas 30-40 v joten seksihalutkin osuu tällaisella parilla varmemmin yhteen.

Looool.

Eihän joku 30-40v nainen saa paljoo edes lapsii. Kyllä se paljon nuorempi nainen on hedelmällisempi. Mitä ihmettä sä sekoilet siin vanha mummeli? 😂

Surullist mut naurattaa.

Vierailija
26/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

Ai jaa?? Vai naisen libido tuolloin huipussaan?

No kerro se mun vaimolleni.

Oli nuorena halukas. Nyt 40v ja täysin haluton.

Vierailija
27/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 13 vuotta nuorempi. 21 vuotta olemme olleet naimisissa. Ikäerolle ei ole ollut merkitystä.

Vierailija
28/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

Oletko kuullut sanonnan "hyvää on helppo haluta?" Pätee myös niin päin, että huonoon on helppo kyllästyä...

Vierailija
29/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

Looool.

Eihän joku 30-40v nainen saa paljoo edes lapsii. Kyllä se paljon nuorempi nainen on hedelmällisempi. Mitä ihmettä sä sekoilet siin vanha mummeli? 😂

Surullist mut naurattaa.

Libido ja lastenteko ovat eri asioita... ainakin nykypäivänä, kun ehkäisyvaihtoehtoja on vaikka kuinka.

Kai sinullekkin opetettiin jo koulussa, että seksiä voi harrastaa ihan vain nautinnon vuoksi, ei ole pakko tehdä niitä lapsia?

Vierailija
30/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

Looool.

Surullist mut naurattaa.

Paljonko haluat lapsia siis? Oletko lesta?

Vierailija
31/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö jossain sitten se raja ? Itselläni oli lyhyt suhde mieheen joka oli mua 11 vuotta nuorempi.

Vierailija
32/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on melkein 25v ikäeroa. Ikäero ei tunnu (ulospäin tietenkin näkyy:D ) suhteessamme. Yhdessä olemme olleet vajaa 2v ja yhdessä asuttu 1,5v. 

Vierailija
33/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut nuorempi mies, en ole teini-iän jälkeen edes tapaillut vanhempaa. Aviomieheni on 5v nuorempi, ei näy missään. 25v oltu yhdessä, ollaan jo +/- 60v

Vierailija
34/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

Olis vieläkin, haluttomuus 40v johtuu usein vaan kumppanista.

Vierailija
35/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

En kyllä lähtisi tuon kuolemisjutun perusteella mitään paria valitsemaan tai jonkun ällöttävän limaisen naisvanhuksen fantasioiden vuoksi...

Joku syytti minua eilen katkeraksi setämieheksi tässä ketjussa, eiköhän nämä syyttelijät ole itse katkeria tätinaisia siitä kun nuoremmat miehet eivät heitä halua. Huomaa näistä jutuista, että nämä tätinaiset haluavat näillä jutuillansa näköjään vain v*ttuilla setämiehille.

M23

Korjaan M 50v katkera setämies. Nuoret miehet kirjota tolla tavalla.

N 29v

Vierailija
36/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

En kyllä lähtisi tuon kuolemisjutun perusteella mitään paria valitsemaan tai jonkun ällöttävän limaisen naisvanhuksen fantasioiden vuoksi...

Joku syytti minua eilen katkeraksi setämieheksi tässä ketjussa, eiköhän nämä syyttelijät ole itse katkeria tätinaisia siitä kun nuoremmat miehet eivät heitä halua. Huomaa näistä jutuista, että nämä tätinaiset haluavat näillä jutuillansa näköjään vain v*ttuilla setämiehille.

M23

Ovatko nuoria naisia jahtaavat setämiehet limaisia vai onko sinun mielestä homma ihan ”luonnollinen” niin päin.

Vierailija
37/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v ikäeroa ja toimii kyllä hyvin, sitä ikäeroa ei huomaa mistään, ollaan jo ihan aikuisia 40/50

paras suhde molemmille

Vierailija
38/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50v naiset ottaa usein nuoremman miehen, koska mieskunto laskee miehillä samassa iässä. Naiset pysyy nuorekkaana pidempään hormonikorvaushoidolla, on kierukkaa, geeliä, pilleriä mistä valita. Kyllä meillä on siskot kissanpäivät vielä vanhanakin. 😻

Vierailija
39/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

Looool.

Surullist mut naurattaa.

Tuon ikäinen nainen ehtii loistavasti tehdä pari lasta. Lisäksi nainen raskautuu nopeammin nuoren miehen siittiöillä ja keskenmenoja tapahtuu harvemmin.

Vierailija
40/94 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvastaista.

M23

Korjaan M 50v katkera setämies. Nuoret miehet kirjota tolla tavalla.

N 29v

Juuri näin. Kirjoitusasu paljastaa. Sitäpaitsi nuori mies ei mietiskele moisia. Tämä on joku vanha mies, joka luulee, että katkerat vanhat naiset estävät häntä saamasta nuorta tyttöystävää. Ei tule mieleenkään, ettei papparainen kiinnosta tyttöjä.