Ei Grace Kelly mikään kaunotar ollut!
Ihan tavallisen näköinen nainen, joita mahtuu 13 tusinaan.
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grace Kelly on melkein jokaisessa Hollywood-aikaisessa promokuvassaan melkein samassa asennossa ja valaistuksessa, jotka kieltämättä tekevät hänestä lähes täydellisen. Sellaista se oli 50-luvulla, tähdet valaistiin ja meikattiin täydellisesti.
Sitten jos etsii hänestä normaalioloissa otettuja kuvia, huomaa että hän on vain ihminen hänkin, ja se kasvojen luusto taisi olla contour-meikin ansiota.
Joku meikkaaja taisi joskus sanoa, että Kellyn täydellisin piirre oli lähes litteä nenä, joka ei heittänyt mustavalkokuvassa varjoa.
Höpölöpö. Grace Kellystä on runsaasti kuvia studioiden ulkopuolelta. Hän oli luonnonkaunis, ei täyteaineita tai mitään, mitä nykykaunottarilla on.
Ja niissä studioiden ulkopuolella otetuissa kuvissa nimenomaan näkee, että hänen kauneutensa oli pitkälti meikillä rakennettua, kuten tuohon aikaan asia oli monen tähden kohdalla.
Ei, nykyään on meikillä rakennettu kauneus, tuohon aikaan ei meikeillä ihmeitä tehty.
Olet sokea kauneudelle, joka on pitkälti kiinni kasvojen luustosta.
Kaipasitko provokaatioosi seuraa. Suksi männikköön!
Grace oli kaunis. Maailman kauneimmat naiset ovat Sharon Tate, Jean Shrimpton, Sienna Miller ja Jennifer Lopez sekä Chloe Sevigny ja Brigitte Bardot.
Ei kyllä paljoa kauneuden päälle ymmärrä jos ei Grace Kellyä kauniina pidä. Hän oli kaunis, klassisen kaunis.
Grace oli valokuvamalli ja näyttelijätär, ja te sanotte häntä rumaksi. Aliarvioitte pahasti paitsi Gracen myös hänen työnantajansa.
Joo tosi tavallinen tusina-naama. Mekin kaikki täällä ollaan samaa tasoa, ollaan ;)
Mä voin ainakin sanoa, että mun naamani ja maailman kauneimman naaman väliin jää aika monta pykälää.
Grace on siellä välipykälissä, toki lähempänä maailman kauneinta kuin minua, mutta ei silti viiden eikä kymmenenkään kauneimman joukossa. Tämä siis minun mielipiteeni, muut saavat olla muuta mieltä.
-Joo, uskon että täällä on taviksia mutta niin on varmaan myös kauniita :D Vai?!
Vierailija kirjoitti:
angelina jolie on kauniimpi kuin mitä grace kelly koskaan oli
Hänellä on maskuliiniset kasvot, huulet ja silmät toki täydelliset, mutta kasvojen luusto naisellisuudesta kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. tästä kuvasta mielestäni näkee, että Grace Kellyllä oli jotenkin oudon paksu kaula. Myös leuka näyttää pieneltä suhteessa kaulaan:
https://mobile.twitter.com/projectionistw/status/1401925521844412416
Myös tässä kaula näyttää paksulta:
Ihan normaali kaula, mutta todella kauniit kasvot.
Ei aukene mulle, millä tavalla Grace Kellyllä oli todella kauniit kasvot. Mielestäni silmät eivät olleet erityisen kauniit eivätkä varsinkaan huulet, lisäksi pää on oudon mallinen (ja kaulakin tosiaan mielestäni paksu). Nenä kieltämättä on ihan sievä, mutta ei yksi nenä riitä tekemään kenestäkään suuren luokan kaunotarta. En vain tajua.
Brigitteä ei ole leikelty - ja hyvä niin! Verratkaapa häntä esim. ensimmäiseen Bond-tyttöön, Ursula Andressiin: karmeita plastiikkakirurgisia toimenpiteitä tehty! Ja täytettä huulissa!
Sophia Loren taisi olla nuorena kaikkein kaunein. Bonuksena se, että oli kiinnostavan näköinen.
Mitä nyt kauniimpi kun 99.999% kaikista naisista jotka ovat ikinä eläneet
Vaikkapa Sanni ja Billie Eilish ja joka päivä vastaan tulevat nuoret naiset ovat paremman näköisiä, mutta ei Grace Kelly ruma ole.
Jos Grace Kelly ei ollut kaunis, niin mikähän ihme suohirviö minä sitten olen... Olen kuitenkin valovuoden päässä Gracen kauneudesta. Kyllä ihmisillä on kovat vaatimukset nykyään ulkonäöstä. Tokihan jokainen saa olla mitä mieltä tahansa, mutta ei kuitenkaan kannata ääneen alkaa väittämään että Grace oli tavallisen näköinen, kun jokainen jolla on kaksi silmää (jopa yksi riittää) näkee kuinka kaunis hän oli (noh on edelleen kuvissa).
Kyllä mulle ois kelvannu vaimoks Grace Kellyn näkönen nainen ihan koska vaan.
Vierailija kirjoitti:
Johan on ronkelia porukkaa täällä.
Ronkelit on kesäisenä perjantai-iltana yksin ja haukkuvat netissä kauniita naisia.
Rainier oli erään Gracesta kertovan elämäkerran mukaan varsinkin 1960-luvun puolivälissä erittäin mustasukkainen miesten jatkuvasta ihailun osoituksesta hänen vaimoansa kohtaan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Grace_Kelly#/media/File:Grace_Kelly_MGM_p…
Grace Kellyn kasvot olivat elegantit ja yläluokkaiset.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle ois kelvannu vaimoks Grace Kellyn näkönen nainen ihan koska vaan.
Ihailtavaa vaatimattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Oli raikas kuin rantaruotsalainen voileipä aurinkoisen kesäisen illan rapukesteillä
Minusta taas jäykkä kuin grillimakkara kaupan kylmähyllyssä.
Ai ei ollut vain? Ainakin Takaikkunassa hän on lumoava. Itse pidän vanhan ajan Hollywood-tähdistä eniten ehkä Vivien Leighistä