Yksinäinen mies, tässä vinkkejä, miten voit saada naisen parisuhteeseen
Tiedän paljon miehiä, jotka toivoisivat parisuhdetta, mutta eivät tunnu sitä löytävän. Tässä vinkkejä, mitä miehen kannattaa tehdä, jotta voisi löytää parisuhteen:
- Lataa tinder ja panosta profiiliin
- Tinderiin kannattaa ladata laadukkaat kasvo- ja vartalokuvat. Pyydä vaikka ystävääsi ottamaan sinusta laadukkaat kuvat. Ainakin yhdessä kuvassa kannattaa hymyillä.
- Kirjoita profiiliin jotain itsestäsi, mitä harrastat, mitä etsit, musiikkimakusi jne.
- Pyydä kiinnostavia naisia rohkeasti ulos, mutta älä lannistu, jos saat pakkeja
- Pidä huolta itsestäsi. Käy salilla ja lenkillä ainakin 1-2 kertaa viikossa
- Opettele itsevarmuutta, se on tosi tärkeää
- Opettele sanomaan omat mielipiteet ja ole jämäkkä, mutta älä kuitenkaan jyrää naista
- Kysele treffeillä naiselta kaikkea ja kerro myös itsestäsi
- Anna itsestäsi rento vaikutelma, älä jää roikkumaan, äläkä vaikuta liian epätoivoiselta tai epävarmalta
- Ole oma itsesi
- Jos olet kiinnostunut naisesta ensitreffien jälkeen, pyydä häntä uudestaan ulos
- Ole kohtelias, arvostava, kunnioittava
- Älä kiirehdi asioissa, anna asioiden mennä omalla painollaan
Kommentit (375)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten yksinäinen voi pyytää ystäväänsä ottamaan kuvan. Yksinäinenhän on yksin.
Näinpä ja täällä on moneen kertaan kehotettu näitä miehiä aloittamaan pariutuminen ystävien ja sosiaalisen elämän hankkimisesta. Mut ei kelpaa kun pitäisi pystyä kertomaan laini jolla sosiaalisesti kyvytön mies iskee paikan kauneimman jännä naisen.
Tämä! :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä ja täällä on moneen kertaan kehotettu näitä miehiä aloittamaan pariutuminen ystävien ja sosiaalisen elämän hankkimisesta. Mut ei kelpaa kun pitäisi pystyä kertomaan laini jolla sosiaalisesti kyvytön mies iskee paikan kauneimman jännä naisen.
Teille naisille on selitetty moneen kertaan että enemmistö naisettomista miehistä omaa ystiäviä, sosiaalisen elämän ja työpaikankin.
Katsos kun se normaali mies joka olisi varmasti kiva jollekin naiselle mutta ei sopiva just sulle, ei ole sopiva just niille muillekaan.
Tässäkin ketjussa on käynyt ilmi että naisten miesmaku on sama, pienillä vivahde-eroilla. Siitä syntyy selkeä hierarkia jossa vähiten maskuliininen on heikkotasoisin, vaikka olisi muuten kiva heppu ja elämässä mukana.
Paitsi että jos kysyt keltä tahansa normaalilta ihmiseltä, niin jokaisen tuttavapiirissä ne tavalliset kunnolliset muille mutta ei minulle hyvät miehet ovat pitkissä hyvissä parisuhteissa, ja kestosinkkuja ovat mielenterveysongelmaiset ja päihteidenkäyttäjät.
Siksi oma vinkkini miehille olisi, hanki terapiaa ja hoida pää kuntoon, lopeta alkoholinkäyttö, unohda tinderit ja erityisesti unohda netin katkerat naisten haukkumiset. Ja lähde vaikka ranskan kurssille, on täysin mahdotonta, ettei siellä tutustu naisiin.
M39V kirjoitti:
Tee sitä ja tee tätä. Ja miksi? Siksi että saisi niinkin tavallisen asian kuin parisuhteen. En ymmärrä.
Olen naimisissa oleva mies enkä kärsi tästä mainitusta ongelmasta, enkä ole koskaan kärsinyt, mutta ihmettelen suuresti mitä tämä touhua tämä oikein on kun ei ihminen kelpaa sellaisena kuin on. Enpö tunne yhtäkään naista joka tekisi tätä ja sitä ja vähän tuota päivittäin viikottain sen toivossa että pääsisi parisuhteeseen. Parisuhteeseen pääsykö vastaa astronauttien soveltuvuuskoetta?
Minä annan sellaisen vinkkn teille nuoremmille miehille, että olkaa juuri sellaisia kuin olette ja tehkää mitä huvittaa. Normaaleja lähestymisiä naisiin ja jos sieltä jokin kiinnostunut ilmaantuu niin ei ole kiinni siitä mitä olette tehneet tai jättäneet tekemättä kunhan olette omia itsejänne ja tavalliset hygienia-asiat yms on hoidettu.
Kyllähän naisista suurin osa tekee paljonkin päästäkseen parisuhteeseen tai kuten varmaan itse mieluummin ajattelevat, saadakseen järjestettyä elämänsä, eli löytää joku ihana ihminen, saada kiva työ jne. Sitä kaikkea ajatellen, nainen värjää tukkaansa, meikkaa, laihduttaa ja jojoilee, ostaa jumppakuminauhoja kotiinsa tai ehkä kävelysauvat, voi keinot on rajattomat joita nainen tekee saadakseen tämän kaiken sujumaan.
Vierailija kirjoitti:
M39V kirjoitti:
Tee sitä ja tee tätä. Ja miksi? Siksi että saisi niinkin tavallisen asian kuin parisuhteen. En ymmärrä.
Olen naimisissa oleva mies enkä kärsi tästä mainitusta ongelmasta, enkä ole koskaan kärsinyt, mutta ihmettelen suuresti mitä tämä touhua tämä oikein on kun ei ihminen kelpaa sellaisena kuin on. Enpö tunne yhtäkään naista joka tekisi tätä ja sitä ja vähän tuota päivittäin viikottain sen toivossa että pääsisi parisuhteeseen. Parisuhteeseen pääsykö vastaa astronauttien soveltuvuuskoetta?
Minä annan sellaisen vinkkn teille nuoremmille miehille, että olkaa juuri sellaisia kuin olette ja tehkää mitä huvittaa. Normaaleja lähestymisiä naisiin ja jos sieltä jokin kiinnostunut ilmaantuu niin ei ole kiinni siitä mitä olette tehneet tai jättäneet tekemättä kunhan olette omia itsejänne ja tavalliset hygienia-asiat yms on hoidettu.
Kyllähän naisista suurin osa tekee paljonkin päästäkseen parisuhteeseen tai kuten varmaan itse mieluummin ajattelevat, saadakseen järjestettyä elämänsä, eli löytää joku ihana ihminen, saada kiva työ jne. Sitä kaikkea ajatellen, nainen värjää tukkaansa, meikkaa, laihduttaa ja jojoilee, ostaa jumppakuminauhoja kotiinsa tai ehkä kävelysauvat, voi keinot on rajattomat joita nainen tekee saadakseen tämän kaiken sujumaan.
"ostaa jumppakuminauhoja kotiinsa tai ehkä kävelysauvat"
Katukuvan perusteella se työ todellakin on jäänyt jumppatarvikkeiden ostamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille naisille on selitetty moneen kertaan että enemmistö naisettomista miehistä omaa ystiäviä, sosiaalisen elämän ja työpaikankin.
Katsos kun se normaali mies joka olisi varmasti kiva jollekin naiselle mutta ei sopiva just sulle, ei ole sopiva just niille muillekaan.
Tässäkin ketjussa on käynyt ilmi että naisten miesmaku on sama, pienillä vivahde-eroilla. Siitä syntyy selkeä hierarkia jossa vähiten maskuliininen on heikkotasoisin, vaikka olisi muuten kiva heppu ja elämässä mukana.
Tutustuminen uuteen ihmiseen lähtee heti alkujaan paljon positiivisemmin liikkeelle, kun joku tuttu tuntee tyypin ja sanoo, että siinä on fiksu kaveri. Se on myös naiselle turvallisempaa kuin täysin uppo-outoon tutustuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin tänne vain naureskelemaan. Veljeni, ettehän ota naisilta oppia miten heitä kannattaa lähestyä.
Miten on sen oman naismenestyksen laita? Nyt rehellisesti.
Rehellisesti ei ole ollut mitään ongelmaa sen jälkeen kun olen poistanut kaikki naisten antamat naisteniskuvinkit ym. päästäni.
Varsinkin ns. kilttikset nyt tarkkana. Naiset eivät pidä teitä juuri minään ja ohjeet täällä on sen mukaisia.
Mieluummin on yksin kuin ottaa jonkun jonka "saa", hei ihan oikeesti.
Älä piikittele naisia, mikäli tuntuu siltä että he eivät ole kiinnostuneet.
Mulle on tehnyt useampi minuun ihastunut mies näin. Eka mielistellään, jne ja kun en vaikuta tarpeeksi kiinnostuneelta (olin kiinnostunut tai en), niin yhtäkkiä muuttuvat ilkeiksi. Sitten kun tajuavat että "haa se olikin kiinnostunut sittenkin", niin jatkuu se mielistely taas.
Toi piikittely "koska nainen ei vaikuta kiinnostuneelta/torjui minut" on niin iso turn off ainakin mulle että vaikka ukko ois ollut kiinnostavakin niin sen jälkeen ei todellakaan tee mieli tutustua!
Ja ennen kuin joku alkaa tähän heittää jotain "ehkä annat epäselviä signaaleja" jne niin voin sanoa että olen ihan tavallinen tyttö enkä flirttaa jos ei ole tarvis....
Täytyy vain hyväksyä se, että pariutuminen on miehille vaikeampaa, kuin naisille. Valtaosan miehistä täytyy nähdä paljon vaivaa, ja valtaosa naisista voi vain valkata. Kunhan mies on tarpeeksi sinnikäs, niin todennäköisesti onnistuu. Tilastotkin sen todistavat, kun valtaosa miehistä on tai on joskus ollut parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toisaalta samalla lailla se menee toisinkin päin. Vaikka nainen olisi miten mukava ja fiksu, niin jos hän on se vähiten feminiininen, niin vaikeampi hänen on saada miesten kiinnostus kuin niiden naisellisempien naisten. Mutta sekä vähiten maskuliinisen miehen että vähiten feminiinisen naisen on kuitenkin mahdollista tehdä asialle jotain. Aina voi sitä omaa tyyliä ja olemusta vähän parannella, jos uskoo sen olevan ongelma. Itse tiedän kyllä aika ei-maskuliinisia miehiä, jotka ovat päätyneet parisuhteeseen, että ei sekään vaikuta olevan ylipääsemätön ongelma.
Yhäkään, naisia ei kannata kuunnella. Ja minäpä opetan teille miksi.
Naisten vinkit on suunnattu kolmenlaisille miehille: epänormaaleille miehille, luuserimiehille ja normaaleille miehille.
Epänormaali mies on naiselle kuka tahansa mies joka ei täytä stereotypiaa maskuliinisuudesta. Naisten käsitys normaalista on siis hyvin kapea. Alitajuisesti nainen ei halua tällaisen miehen löytävän parisuhdetta, joten nainen ei anna tällaiselle miehelle todellisia neuvoja kuinka löytää naista, vaan tyhjiä ohjeita tyyliin "ehkä sinulla on käynyt huono tuuri, älä tavoittele naisia vaan odota että oikea tulee kohdalle ja antaa positiivisia signaaleja". Lue : jätä naiset rauhaan, friikki sinun ei kuulu pariutua.
Luuserimies on mies joka on lähtökohtaisesti normaali mutta tippunut kelkasta eikä täytä tehtäviään elättäjänä ja naisten palvelijana. Mahdollisesti kehityskelpoinen mies. Ohjeet ovat luokkaa "kampaa hiuksesi ja hanki työpaikka". Lue : nouse normaaliksi mieheksi ja katsotaan asiaa uudestaan.
Normaali mies on mies joka täyttää paperilla vähintäänkin betamiehen edellytykset. Ja vasta nyt päästään ratkaisevaan asiaan - asiaan jota naiset eivät kerro. Miten olla kiinnostava mies. Naiset kertovat mitä he toivovat kiinnostavan miehen tekevän parisuhteessa ja sosiaalissa tilanteissa yleensä, mutta eivät koskaan sitä kuinka herättää kiinnostus. Kun nainen vastaa normaalille miehelle, hän kuvittelee mielessään kiinnostavan miehen ja miettii mitä toivoisi tältä mieheltä. Mutta nainen ei kerro sanallakaan kuinka olla kiinnostava mies. Se kaikki on niputettu "kemia"-sateenvarjotermin alle, ja sitä kaikkea ei haluta selittää.
Tästä syystä miehen on opittava se itse tai muilta miehiltä. Siis saalistajilta, ei saaliilta.
Naiset panostavat pääasiassa ulkonäköön. Ketjussakin on lueteltu käytännössä pelkästään ulkonäköseikkoja. Tämän lisäksi he olettavat mieheltä baarissa ja muuallakin oikeassa elämässä aktiivista, itsevarmaa käytöstä. Kuitenkin olen nähnyt paljon kitinää siitä, että miehiä kiinnostaa heissä vain ulkonäkö. Tai että miehille kelpaa vain missit yms. Luonteet näillä naisille on ilmeisesti kuitenkin täydellisiä, kun ajatustakaan ei ole käytetty siihen, ovatko he sen puolesta miesten mieleen. Väittäisin että minulla suurin osa aloitteista jää tekemättä naisen luonteen ja asenteiden vuoksi. Ei minua kiinnosta vittumaiset naiset. Ja niitä riittää.
121212 kirjoitti:
Naisten vinkit on suunnattu kolmenlaisille miehille: epänormaaleille miehille, luuserimiehille ja normaaleille miehille.
Epänormaali mies on naiselle kuka tahansa mies joka ei täytä stereotypiaa maskuliinisuudesta. Naisten käsitys normaalista on siis hyvin kapea. Alitajuisesti nainen ei halua tällaisen miehen löytävän parisuhdetta, joten nainen ei anna tällaiselle miehelle todellisia neuvoja kuinka löytää naista, vaan tyhjiä ohjeita tyyliin "ehkä sinulla on käynyt huono tuuri, älä tavoittele naisia vaan odota että oikea tulee kohdalle ja antaa positiivisia signaaleja". Lue : jätä naiset rauhaan, friikki sinun ei kuulu pariutua.
Luuserimies on mies joka on lähtökohtaisesti normaali mutta tippunut kelkasta eikä täytä tehtäviään elättäjänä ja naisten palvelijana. Mahdollisesti kehityskelpoinen mies. Ohjeet ovat luokkaa "kampaa hiuksesi ja hanki työpaikka". Lue : nouse normaaliksi mieheksi ja katsotaan asiaa uudestaan.
Normaali mies on mies joka täyttää paperilla vähintäänkin betamiehen edellytykset. Ja vasta nyt päästään ratkaisevaan asiaan - asiaan jota naiset eivät kerro. Miten olla kiinnostava mies. Naiset kertovat mitä he toivovat kiinnostavan miehen tekevän parisuhteessa ja sosiaalissa tilanteissa yleensä, mutta eivät koskaan sitä kuinka herättää kiinnostus. Kun nainen vastaa normaalille miehelle, hän kuvittelee mielessään kiinnostavan miehen ja miettii mitä toivoisi tältä mieheltä. Mutta nainen ei kerro sanallakaan kuinka olla kiinnostava mies. Se kaikki on niputettu "kemia"-sateenvarjotermin alle, ja sitä kaikkea ei haluta selittää.
Tästä syystä miehen on opittava se itse tai muilta miehiltä. Siis saalistajilta, ei saaliilta.
On näissä ketjuissa sitäkin kerrottu. Mutta ei ole mitään yleispätevää neuvoa tähän.
Vierailija kirjoitti:
Naiset panostavat pääasiassa ulkonäköön. Ketjussakin on lueteltu käytännössä pelkästään ulkonäköseikkoja. Tämän lisäksi he olettavat mieheltä baarissa ja muuallakin oikeassa elämässä aktiivista, itsevarmaa käytöstä. Kuitenkin olen nähnyt paljon kitinää siitä, että miehiä kiinnostaa heissä vain ulkonäkö. Tai että miehille kelpaa vain missit yms. Luonteet näillä naisille on ilmeisesti kuitenkin täydellisiä, kun ajatustakaan ei ole käytetty siihen, ovatko he sen puolesta miesten mieleen. Väittäisin että minulla suurin osa aloitteista jää tekemättä naisen luonteen ja asenteiden vuoksi. Ei minua kiinnosta vittumaiset naiset. Ja niitä riittää.
Ja se ukonäköön panostaminen on 90% sellaista mitä saa rahalla, ja mikä on yleensä kivaa. Siis kampaamossa juoruamassa istuminen, hemmotteluhoidot, shoppailut ja muut.
Se mikä kiinnostaisi ensisijaisesti meihiä, jää tekemättä koska se vaatisi vaivaa. Eli kroppaa kuntoon ja pyllyä pyöreäksi.
Miehiltä kuitenkin vaaditaan vainvannäköä, tekemistä, riskinottoa ja itsensä kehittämistä. Ei riitä että mies istuu parturissa heittämässä läppää autoista ja odottaa naisten tulevan luokse.
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Ja akat tekeytyy tääl miehiks ja levittävät miesvihaa… Surullista menoo siltä "kauniimmalta" sukupuolelta. Also, AP ei maininnu mitää koulutuksesta ja varallisuudesta. Just FYI, huonosti koulutettu työtön ei naista saa, ku ei pysty tarjoo naiselle niitä kokemuksii.
Jos mies on työtön, niin voi kyllä saada naisen, ainakin työttömän naisen. On paljon työttömiä naisia, joita ei haittaa miehen työttömyys. Toki työttömyys voi haitata, jos nainen on itse työelämässä. Voisiko työttömyydelle tehdä jotain? On paljon aloja, joissa tarvitaan työntekijöitä. Esim. putkimies. Lyhyt koulutus ja hyvä palkka.
Ap
Juuri tällainen miehen markkina-arvon glorifiointi lisää eriarvoisuutta sukupuolien välillä ja aiheuttaa myös ongelmia naisille, heitä katsotaan objekteina. Käy salilla, homma hyvä palkkainen työ niin saat naisia...
Olkaa vain omia itsejänne älkääkä uskoko tällaiseen sukupuolia toisiaan erille ajavaan hapatukseen. Kyllä se kulta kainaloon joskus löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se ukonäköön panostaminen on 90% sellaista mitä saa rahalla, ja mikä on yleensä kivaa. Siis kampaamossa juoruamassa istuminen, hemmotteluhoidot, shoppailut ja muut.
Se mikä kiinnostaisi ensisijaisesti meihiä, jää tekemättä koska se vaatisi vaivaa. Eli kroppaa kuntoon ja pyllyä pyöreäksi.
Miehiltä kuitenkin vaaditaan vainvannäköä, tekemistä, riskinottoa ja itsensä kehittämistä. Ei riitä että mies istuu parturissa heittämässä läppää autoista ja odottaa naisten tulevan luokse.
Joku on katsonut liikaa amerikkalaisia leffoja 😂 Yhtä lailla voidaan sanoa, että se salilla käynti on niin kivaa, kun taas meikkaaminen ja laittautuminen on niin raskasta ja tylsää. Sitäpaitsi naisetkin käy salilla kehittämässä kroppaansa ym.
Ja se henkinen kehitys auttaa yhtälailla naisia pariutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat hemmotteluhoidot? Ootkohan sä katsonut vähän liikaa jotain jenkkisarjoja... Itse en muuten tiedä yhtään naiste, jonka mielestä kampaajalla käyminen olisi erityisen kivaa. Tuskin kukaan erityisemmin nauttii kampaajan kanssa käydystä puyoliväkinäisestä jutustelusta - säästä, jostain ajankohtaisesta aiheesta... eihän se ole edes mitään oikeaa keskustelua, kun kumpikin puhuu ympäripyöreää ja yleisluontoista,l ettei vahingossakaan provosoi vastakkaisilla mielipiteillä. Aika moni ajattelee, että kampaajalla on todella tylsää. Itsekin lähinnä luen nettihesaria siellä kännykästä. Sulla on vinksahtanut käsitys siitä, mitkä asiat tuovat naisille mielihyvää ja elämänsisältöä. Itse käyn kampaajalla vain siksi, että en osaa itse leikata hiuksiani, eikä käyttämiäni hiusvärejä ole helppo laittaa itse.
Deittailet ilmeisesti vaan tietynlaisia naisia, jos olet tavannut vain sellaisia, joiden elämän suuria iloja on shoppailu. On niitä liikunnallisiakin naisia - joskaan nämähän eivät sulje toisiaan pois. Mutta veikkaan, että sinäkin saatat enemmän viehättyä hyväkroppaisesta naisesta, jolla on hyvännäköiset hiukset, kuin hyväkroppaisesta naisesta, jolla on itse partakoneella ajettu maantienvärinen kesätukka. Saatan toki olla väärässä, mutta usein miesten kohdalla menee näin.
121212 kirjoitti:
On miehiä, jotka eivät sovellu parisuhteeseen. He ovat mielenterveysongelmaisia, päihteidenkäyttäjiä ja nepsy-ongelmaisia. Näihin on joissain tapauksissa apua olemassa, mutta apu on otettava vastaan ennen parisuhdetta. Jolloin ainoa ystävällinen neuvo on avun hakeminen.
Normaaleille miehille ja naisille tilanne on aika samanlainen. Eli helpointa pariutuminen on tilanteessa, missä tutustutaan ihmiseen persoonana eikä ulkonäkö ratkaise. Tyypillisesti normaalit ihmiset löytävät kumppanin opiskellessa/töissä ihan tilastojen mukaan. Joten aktiivinen osallistuminen ihmisten keskeiseen toimintaan on tärkeää, ja juuri erityisesti opiskeluikäisenä.
Ulkoisesti ja sosiaalisesti positiivisesti erottuville kaikki neuvot ovat tietysti turhia, koska he voivat sukupuolesta riippumatta valita tarjokkaista mieleisimmän.
Mutta parisuhteessa ei ole kyse saalistuksesta. Kumpikin sukupuoli mielellään löytää elämänkumppanin, ja suurimmalle osalle ihmisistä se käy hyvin vaivatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka PITÄÄ kampaajallakäynnistä. Minulla ainakin on pitkät hiukset lähinnä vain siksi, ettei tarvitsisi käydä kampaajalla.
Sen sijaan olen aina tykännyt esim juoksemisesta. Sitä en tietenkään miesten takia tee, vaan koska se on mukavaa. Ja muutenkin olen ollut koko aikuisikäni parisuhteessa.
121212 kirjoitti:
Ja siis miten olla kiinnostava mies. Tämä on vaikea, koska me naiset olemme erilaisia.
Minulle toimi mieheni kohdalla kirjat (eli oikea kiinnostava maailmankirjallisuus), yleinen kiinnostus vähän kaikkeen, ml eläimet, ja kiinnostava musiikkimaku. Mutta nämä eivät iskisi kaikkiin, jotkut esim ihailevat urheilullisia miehiä, vaikka itseäni lähinnä ällöttäisi sellainen.
Miten on sen oman naismenestyksen laita? Nyt rehellisesti.