Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sporttiset naiset, selittäkääpä tämä!

Vierailija
11.06.2021 |

Kävin juuri pyörälenkillä, kiersin yhden järven ympäri.

Vastaan tuli monenlaisia sportisia naisia. Pitkiä, lyhyitä, brunetteja, blondeja, hoikkarakenteisia, rotevarakenteisia.

Mutta aina kun mukana oli mies, oli tämä pitkä, luontaisesti harteikas, komeakasvoinen ja yleensä tumma.

Miehet jotka eivät sopineet tuohon kuvaukseen (lyhyet, sirorakenteiset, heikkoleukaiset, jne) olivat lenkillä yksin.

Palstateoria piti täydellisesti paikkansa! Seuraavaksi aion testata teorian siitä että vähänkään hyvännäköisillä pariutuneilla 30+ naisilla on aina mukava elintaso, vaikka olisivat itse pienituloisia.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tommonen sporttinen hoikka nainen. Käyn mm. lenkillä yksin muutamasta syystä.

1. Menen lenkille, en seurustelemaan.

2. Haluan edetä omaan tahtiini, en sovittaa omaa juoksua kenenkään muun tahtiin.

3. Mieheni ei juokse. (Käymme molemmat kyllä salilla, mutta eri saleilla.)

4. Kaikkea ei tarvitse tehdä yhdessä.

Tienataan suunnilleen saman verran.

Onko miehesi pitkä, harteikas ja komeanaamainen?

Ei. Se on plösö.

Vierailija
42/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni polkee päivässä 20 kilometriä ja töissä raksalla kävelee 15 000 askelta päivässä. Jostain syystä hän ei töiden jälkeen lenkkeile kanssani 🤨

Mä teen saman naisena. Askeleita tulee helposti ylikin. Työskentelen raksalla myös. Jostain syystä silti lenkkeilen, mutta ilman toimistotyötä tekevää miestäni 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät kuka niitä yksinlenkkeilijöitä odottaa kotona? 

Vierailija
44/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on mustasukkaisuus. Liian hyvännäköistä miestä ei voi päästää yksin lenkille tai siellä on joku toinen nainen kimpussa.

Vierailija
45/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten täytyisi selittää. Jos se on näin, se on ja turha valittaa.

Vierailija
46/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoria on monella tapaa surkea. Se lähtee mm. siitä oletuksesta, että pariskunnat urheilee AINA ja POIKKEUSETTA yhdessä.

Vierailija
47/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiot selvittää ventovieraan naisen tulotason siinä seuraavassa "tutkimuksessasi"?

Vierailija
48/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoria on monella tapaa surkea. Se lähtee mm. siitä oletuksesta, että pariskunnat urheilee AINA ja POIKKEUSETTA yhdessä.

Niinpä. Meillä on naapurustossa pariskunta jonka molemmat osapuolet ovat erittäin sporttisia, toinen kilpaileekin. Ikinä en ole nähnyt yhtä aikaa lenkillä. Mies on muuten lyhyt kuivan kesän orava.

Vierailija
49/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lenkkeilen pitkän ja sporttisen miespuolisen ystäväni kanssa. Kai sä otit tossa tutkimuksessasi huomioon, että nainen ja mies yhdessä ei aina tarkoita paria.

No höpsö kysymys, tottakai otit sen huomioon. Ei kai kukaan tulis vauvapalstalle kertomaan jotain mutuläpällä mietittyä tasoteoriaulinaa.

Vierailija
50/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii in. Ei tässä tarvitse olla minkään sortin teoreetikko tajutakseen, että jos voi valita, ottaa mieluummin hyvän kuin huonon. Ap:lle on selviö, että kaikki miehet ottavat mieluummin sporttisen naisen, mutta me emme puolestamme saisi toimia samoin omien preferenssiemme mukaan.

Jos tasot ketuttaa niin nosta tasoasi! Ala tienata!

Btw olin viikonloppuna lenkillä pitkän ja harteikkaan poikaystäväni kanssa. Ihan itkettää, mikä kumma sai ottamaan kivan ja konean miehen eikä palstalla valittavaa tasoteoreetikkoa!

Miten kivuus asiaan littyy jos pituus, komeus ja harteikkuus ovat minimivaatimukset jotka pitää ylittää ennen kuin edes katsotaan luonnetta?

Voin faktaksi kertoa että pitkiä ja komeitakin on maailma pullollaan, mutta poikaystäväni kaltaisia yksi ja ainoa (ainakin minulle), johtuen ihanimmasta persoonasta. Sitä sinä et toki lenkillä nähnyt, kun katselit hartioita.

Ja miten paljon hyvää oletkaan kertonut katselemiesi sporttisten naisten luonteista? Muita naisiahan et lisäksi vaivaudu edes havainnoimaan! Jepjep.

Vierailija
51/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lenkkeilen pitkän ja sporttisen miespuolisen ystäväni kanssa. Kai sä otit tossa tutkimuksessasi huomioon, että nainen ja mies yhdessä ei aina tarkoita paria.

No höpsö kysymys, tottakai otit sen huomioon. Ei kai kukaan tulis vauvapalstalle kertomaan jotain mutuläpällä mietittyä tasoteoriaulinaa.

Miksei siellä lenkillä sitten koskaan näe sporttista naista ja miespuolista ystävää joka on lyhyt, sirorakenteinen ja ei-komeanaamainen?

Jo useampi vastaaja on maininnut etteivät lenkkeile pitkän miehensä kanssa koska askeleet eivät sovi yksiin.

No eikö siellä sitten pitäisi olla juuri niitä lyhyitä miehiä naistensa kanssa hölkkäämässä?

Vierailija
52/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi se pitää selittää, jos kerran palstateoria sen jo selittää? Etkö luotakaan teoriaan? Tarkoittaako se, että sen voisikin heittää romukoppaan?

Vierailija
53/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lähde.

En vain ymmärrä miten se voi mennä niin että KAIKKIEN ei-geenivoittajien naiset ovat jumppaamassa kotona, ja siksi sporttaamassa on vain pareja joissa mies on geenivoittaja.

Vierailija
54/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että naiset eivät pidä markkina-arvoteoriasta, ei tarkoita sitä etteivätkö he noudattaisi sitä.

Sporttisuus on harvinaista herkkua nykyään. Naisia kiinnostaa miehessä ensisijaisesti kaksi asiaa: genetiikka ja pätäkkä. Noiden lisäksi nainen voi toivoa tai jopa vaatia sporttisuutta. Mutta nuo menevät kaiken muun edelle.

Jos näit lenkillä sporttisia naisia yksin, olivat he joko sinkkuja (= fwb kalsarimallitasoinen Tinder-komistus) tai naimisissa miehen kanssa joka ei sporttaa mutta tienaa.

Ok, hyvä tietää.

Vierailija
55/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet, sirot ja heikkoleukaiset poikaystävät eivät käy lenkillä tyttöystävänsä kanssa. Istuvat kotona. Heidän tyttöystävänsä lenkkeilevät yksin.

Ne yksin lenkkeilevät tyttöystävät on sinkkuja. Kun ne saa elättäjän haaviin alkaa massakausi kohti ihannepainoa jossa pysytään koko loppuikä. Poikkeuksena ovat laatikkoleukakirurgit joiden tyttikset jatkavat urheiluharrastusta hampaat irvessä koska pelkäävät muuten menettävänsä paistikkaansa.

Ok, hyvä tietää.

Vierailija
56/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alfa ottaa hyvän,beta sen minkä saa .

Oulussa ainakin näkyy paljon voimiksia ja sitten pieni hintelä mies vierellä.

Vierailija
57/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ap olis ikinä missään lenkillä käynytkään. En tiedä missä ap asuu, mutta meilläpäin ylivoimainen enemmistö ihmisistä lenkkeilee yksikseen. Seuraavaksi eniten on naisia kavereidensa kanssa ja joskus satunnainen pariskunta tai joku muu miehen ja naisen yhdistelmä.

Vierailija
58/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen sporttinen, mutta mies ei urheile. Lihonnut nuoruusvuosistaan 40kg, eikä ole mikään hoikka poika. Pituutta kuitenkin vain 182cm. Ei haittaa.

Mikä kommenttisi tavoite oli? Validoida palstateoria ja todeta, että sinä itse olet kuitenkin poikkeus? Suomeksi: ruokkia trollia.

Vierailija
59/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tommonen sporttinen hoikka nainen. Käyn mm. lenkillä yksin muutamasta syystä.

1. Menen lenkille, en seurustelemaan.

2. Haluan edetä omaan tahtiini, en sovittaa omaa juoksua kenenkään muun tahtiin.

3. Mieheni ei juokse. (Käymme molemmat kyllä salilla, mutta eri saleilla.)

4. Kaikkea ei tarvitse tehdä yhdessä.

Tienataan suunnilleen saman verran.

Ai että minua vtuttaa ja kollektiivisesti hävettää jokainen nainen, joka alkaa puolustella itseään trollille ja saa sen paukuttamaan näppistä entistä isommalla innolla.

Vierailija
60/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Ap:n tulee ymmärtää että sydämessään naiset noudattavat markkina-arvoteoriaa paljon miehiä orjallisemmin.

Ajattelet asiaa yhteensopivuuden kautta, eli että sinulla ja kumppanilla olisi yhteinen harrastus tai jopa elämäntapa.

Naisille kaikki on vaihtokauppaa. Heidän arvonsa naisena määrittelee sen kuinka geneettisesti laadukkaan uroksen ja tämän tuottaman elintason he voivat saada. Näiden suhde vaihtelee, toinen painottaa enemmän genetiikkaa ja toinen enemmän rahaa ja statusta. Mutta nämä ovat kaiken lähtökohta.

Kun nainen on sporttinen ja hänen kroppansa vaihtoarvo nousee, hän saa hankittua korkealuokkaisempaa genetiikkaa tai rahaa ja statusta, ja samalla todistaa itselleen asemansa naisten välisessä hierarkiassa.

Naiselle yhteinen elämäntapa tai miehen terveys pitkässä juoksussa ovat toisarvoisia asioita. Naisen liskonaivojen mukaan geenit ja resurssit ratkaisevat, sillä ei ole merkitystä mitä miehelle tapahtuu vanhempana kun nainen on saanut haluamansa ulkonäkönsä ja seksuaalisen viehätysvoimansa avulla.

Vasta kun naiset kokevat tekevänsä "hyvät kaupat", kuvioihin astuu rakkaus ja kumppanuus (ainakin toistaiseksi). Ellei nainen saa tätä tunnetta, naisen vaisto varoittaa ettei tämä ole optimoinut vaihtoarvoaan.

Suosittelen siis ap:lle samaa kuin hänelle vastannut urheilullinen nainen: panosta rahan ja statuksen hankkimiseen.

Ok, kiitos neuvosta. Käytän kuitenkin vielä tämän illan mieluummin täällä mammojen parissa provoamiseen ja varmaan menee huominenkin. Saattaa olla, että oikeastaan koko tämä kesä vierähtää täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän