Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sporttiset naiset, selittäkääpä tämä!

Vierailija
11.06.2021 |

Kävin juuri pyörälenkillä, kiersin yhden järven ympäri.

Vastaan tuli monenlaisia sportisia naisia. Pitkiä, lyhyitä, brunetteja, blondeja, hoikkarakenteisia, rotevarakenteisia.

Mutta aina kun mukana oli mies, oli tämä pitkä, luontaisesti harteikas, komeakasvoinen ja yleensä tumma.

Miehet jotka eivät sopineet tuohon kuvaukseen (lyhyet, sirorakenteiset, heikkoleukaiset, jne) olivat lenkillä yksin.

Palstateoria piti täydellisesti paikkansa! Seuraavaksi aion testata teorian siitä että vähänkään hyvännäköisillä pariutuneilla 30+ naisilla on aina mukava elintaso, vaikka olisivat itse pienituloisia.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tommonen sporttinen hoikka nainen. Käyn mm. lenkillä yksin muutamasta syystä.

1. Menen lenkille, en seurustelemaan.

2. Haluan edetä omaan tahtiini, en sovittaa omaa juoksua kenenkään muun tahtiin.

3. Mieheni ei juokse. (Käymme molemmat kyllä salilla, mutta eri saleilla.)

4. Kaikkea ei tarvitse tehdä yhdessä.

Tienataan suunnilleen saman verran.

Onko miehesi pitkä, harteikas ja komeanaamainen?

Vierailija
22/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuosta pitäisi sitten selittää?

Olet nähnyt lenkilläsi naisia, joilla on käynyt hyvä tuuri. Ei noita miehiä todellakaan kaikille riitä, ei edes kaikille sporttisille naisille. Eivätkä tuollaiset miehet ihan kenestä tahansa sporttisesta naisesta kiinnostu. Itse olen sporttinen mutta tyrkyllä on ollut vain sen tyyppisiä miehiä, joita näit lenkillä yksin. Miten selität tämän?

Luonnollisesti olen sinkku.

"Luonnollisesti", koska on itsestäänselvyys ettei sinulle käy lyhyt, sirorakenteinen tai heikkoleukainen mies?

Jätän tuon lukijan tulkittavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 177/65 sporttinen nainen ja lenkkeilen yhdessä mun 173/90 miehen kanssa. Tuu kattomaan meitä.

Miehen ammatti ja vuositulot?

Onko muilla keinoin hankkinut sinulle hyvät puitteet?

Ollaan molemmat opettajia. Aika hienoa, eikö?

Vierailija
24/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii in. Ei tässä tarvitse olla minkään sortin teoreetikko tajutakseen, että jos voi valita, ottaa mieluummin hyvän kuin huonon. Ap:lle on selviö, että kaikki miehet ottavat mieluummin sporttisen naisen, mutta me emme puolestamme saisi toimia samoin omien preferenssiemme mukaan.

Jos tasot ketuttaa niin nosta tasoasi! Ala tienata!

Btw olin viikonloppuna lenkillä pitkän ja harteikkaan poikaystäväni kanssa. Ihan itkettää, mikä kumma sai ottamaan kivan ja konean miehen eikä palstalla valittavaa tasoteoreetikkoa!

Miten kivuus asiaan littyy jos pituus, komeus ja harteikkuus ovat minimivaatimukset jotka pitää ylittää ennen kuin edes katsotaan luonnetta?

Vierailija
25/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sporttinen nainen ja mulla on kuvauksiin sopiva pitkähkö, atleettinen ja tumma mies. Mutta me kyllä lenkkeillään omia lenkkejämme koska olen 163 cm ja mieheni 186 cm joten arvata saattaa ettei askellus sovi yhteen.

Vierailija
26/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyöräilen aina yksin. Mun miehet ei oo tykännyt pyöräilystä. Minulla ei kauheen tiukkoja kriteereitä seuraavalle kumppanille. Isoa mahaa ei saa olla. Eikä hirveästi ylipainoa. En syty sek suaalisesti sellasesta miehestä.

Vierailija
27/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet, sirot ja heikkoleukaiset poikaystävät eivät käy lenkillä tyttöystävänsä kanssa. Istuvat kotona. Heidän tyttöystävänsä lenkkeilevät yksin.

Mun mies ei lähtisi ikipäivänä kanssani lenkille. Huomaa sen olemuksestakin, että ei urheile tippaakaan.

Vierailija
28/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet, sirot ja heikkoleukaiset poikaystävät eivät käy lenkillä tyttöystävänsä kanssa. Istuvat kotona. Heidän tyttöystävänsä lenkkeilevät yksin.

Mutta eikös ap juuri sanonut että siellä lenkkeilemässä oli lyhyitä, siroja ja heikkoleukaisia miehiä.

Missä näiden miesten tyttöystävät olivat?

Ei niillä ole tyttöystäviä. Nehän muistuttavat itse tyttöystäviä.

Vierailija
29/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei lähtisi ikipäivänä kanssani lenkille. Huomaa sen olemuksestakin, että ei urheile tippaakaan.

Ei lähtenyt munkaan ex-puoliso. Sillä oli muuten möhömaha ja läskiä ja raskausarpia persiissä. Ikinä elämässään mitään liikuntaa harrastanut. Pilkkasi ja nauroi mun juoksuharrastusta ja muisti joka paikassa toitottaa kovaan ääneen että kaikilla hölkkääjillä on päässä vikaa eikä mikään ole niin naurettavaa kuin juokseminen kun ei ole kiire mihinkään. Siihen päälle vielä sellainen röhröh-nauru. Se kieltämättä vähän v--aa että ex on nyttemmin pariutunut itseään 25 vuotta nuoremman erittäin timmin ja kauniin naisen kanssa. Möhömaha exällä on kyllä aikaisempaa suurempi ja perse entistä läskisempi. Se ilahduttaa.

Vierailija
30/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näit kauniita naisia komeiden miesten kanssa? En oikein osaa pitää asiaa uutisena.

Tottakai tasoteorian pitää paikkaansa kun katsotaan suuria massoja (yksilötasolla sitten voi olla eroja). On olemassa ulkoisia ominaisuuksia, jotka koetaan yleisesti viehättävämpinä ja se lisää mahdollisten kumppaniehdokkaiden määrää. Tämä jo ihan siksi, että tuntemattoman ihmisen kohdalla et tiedä hänestä mitään muuta kuin ulkonäön. Joten ulkoisten avujen perusteella ihmisiä usein lähestytään. Ja väitän että tämä pätee sekä naisiin että miehiin. Jotta suhde onnistuisi, pitää toisen olla edes jollain tasolla viehättävä omissa silmissä. Kauniille naisille on kysyntää joten on todennäköistä, että kauniin naisen mies on komea.

Vierailija
31/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en lenkkeile miehen kanssa. Se on 2m pitkä ja itse 163cm, ei ihan samaa tahtia mennä. Ja kyllä, olen hoikka, mutta hyvät muodot ja mies on lihaksikas. Rikas ei ole, kun on duunari, kuten minäkin. Ja kyllä, otan mieluummin tuollaisen komistuksen, kuin ap:n kaltaisen rimpulan, jolla on huono itsetunto. Mun ex on 175, silläkin vähän jotain kompleksia koostaan. Ja se haittasi enemmän kuin se koko. Ja niin, se tärkein, hänkin duunari. Rahan takia en kenenkään kanssa ole. Rahaa on omasta takaa ja lähes velaton asunto.

Vierailija
32/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne vähemmän komeat poikaystävät halusivat jäädä kotiin - miksi??

Samoin kuin vähemmän komeiden miesten tyttöystävät?

Miksi ap ei huomannut vähemmän komeita naisia? Meitä oli jälleen paljon liikkeellä.

Vierailija
33/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksissa huomaa womanspleinaamisen.

"Totta kai otan mieluummin pitkän ja harteikkaan komistuksen kuin miehen joka on valitaja/jolla on huono itsetunto/tms"

Samanaikaisesti myönnetään että pituus, harteikkuus ja komea naama ratkaisevat ja yritetään womanspleinata että mutku ikävä luonne.

Vierailija
34/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tulee ymmärtää että sydämessään naiset noudattavat markkina-arvoteoriaa paljon miehiä orjallisemmin.

Ajattelet asiaa yhteensopivuuden kautta, eli että sinulla ja kumppanilla olisi yhteinen harrastus tai jopa elämäntapa.

Naisille kaikki on vaihtokauppaa. Heidän arvonsa naisena määrittelee sen kuinka geneettisesti laadukkaan uroksen ja tämän tuottaman elintason he voivat saada. Näiden suhde vaihtelee, toinen painottaa enemmän genetiikkaa ja toinen enemmän rahaa ja statusta. Mutta nämä ovat kaiken lähtökohta.

Kun nainen on sporttinen ja hänen kroppansa vaihtoarvo nousee, hän saa hankittua korkealuokkaisempaa genetiikkaa tai rahaa ja statusta, ja samalla todistaa itselleen asemansa naisten välisessä hierarkiassa.

Naiselle yhteinen elämäntapa tai miehen terveys pitkässä juoksussa ovat toisarvoisia asioita. Naisen liskonaivojen mukaan geenit ja resurssit ratkaisevat, sillä ei ole merkitystä mitä miehelle tapahtuu vanhempana kun nainen on saanut haluamansa ulkonäkönsä ja seksuaalisen viehätysvoimansa avulla.

Vasta kun naiset kokevat tekevänsä "hyvät kaupat", kuvioihin astuu rakkaus ja kumppanuus (ainakin toistaiseksi). Ellei nainen saa tätä tunnetta, naisen vaisto varoittaa ettei tämä ole optimoinut vaihtoarvoaan.

Suosittelen siis ap:lle samaa kuin hänelle vastannut urheilullinen nainen: panosta rahan ja statuksen hankkimiseen.

Vierailija
35/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla oli vaimot kotona. Ne ei harrasta juoksemista vaan käy jumpassa kaverin kanssa.

Vierailija
36/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla oli vaimot kotona. Ne ei harrasta juoksemista vaan käy jumpassa kaverin kanssa.

Omituinen sattuma että niin monien komeiden miesten naisystävät juoksevat miestensä kanssa, muttei yhdenkään ei-komean miehen nainen.

Vierailija
37/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 177/65 sporttinen nainen ja lenkkeilen yhdessä mun 173/90 miehen kanssa. Tuu kattomaan meitä.

Miehen ammatti ja vuositulot?

Onko muilla keinoin hankkinut sinulle hyvät puitteet?

Suomessa ei miehet elätä vaimojaan eivätkä hanki yhtään mitään. Kumpikin elää omien tulojensa mukaan ja nainen elättää perheen.

Vierailija
38/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen sattuma että niin monien komeiden miesten naisystävät juoksevat miestensä kanssa, muttei yhdenkään ei-komean miehen nainen.

Ihminen näkee sen mitä haluaa nähdä. Sinäkin jätit huomioimatta kaikki ne jotka ei sovi sinun ajatusmaailmaasi, koska niin ihmisen aivot toimii.

Vierailija
39/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sanonta :” heikkoleukainen” mies🤣

AP kuvailee kuin olisi itse Ken-nuken nähnyt lenkillä😛 😍

Vierailija
40/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni polkee päivässä 20 kilometriä ja töissä raksalla kävelee 15 000 askelta päivässä. Jostain syystä hän ei töiden jälkeen lenkkeile kanssani 🤨

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan