Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sporttiset naiset, selittäkääpä tämä!

Vierailija
11.06.2021 |

Kävin juuri pyörälenkillä, kiersin yhden järven ympäri.

Vastaan tuli monenlaisia sportisia naisia. Pitkiä, lyhyitä, brunetteja, blondeja, hoikkarakenteisia, rotevarakenteisia.

Mutta aina kun mukana oli mies, oli tämä pitkä, luontaisesti harteikas, komeakasvoinen ja yleensä tumma.

Miehet jotka eivät sopineet tuohon kuvaukseen (lyhyet, sirorakenteiset, heikkoleukaiset, jne) olivat lenkillä yksin.

Palstateoria piti täydellisesti paikkansa! Seuraavaksi aion testata teorian siitä että vähänkään hyvännäköisillä pariutuneilla 30+ naisilla on aina mukava elintaso, vaikka olisivat itse pienituloisia.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kestävyysjuoksijat ovat yleensä lyhyehköjä. Maailman 200 parhaan miesmaratoonarin keskipituus on juuri ja juuri 170 cm.

Tämä niille, jotka sanovat, etta eivät voi lenkkeillä miehensä kanssa pituuseron takia. Ei tietenkään tarvi, mutta pituusero ei ole mikään syy.

Vierailija
62/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman retkeilyharrastuksen parissa.

Naisia on eri näköisiä, miehet ovat kuin samasta muotista.

Olisikohan sun ja aapeen aika vaihtaa asennetta tai valikoivia silmälaseja uusiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten täytyisi selittää. Jos se on näin, se on ja turha valittaa.

Sehän tässä koomista onkin, kun näillä heeboilla on jo teoria, joka selittää kuinka asiat ovat, mutta nyt naisten pitäisikin selittää jotain... en oikein itsekään ole vielä oivaltanut että mitä.

Vierailija
64/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Ap:n tulee ymmärtää että sydämessään naiset noudattavat markkina-arvoteoriaa paljon miehiä orjallisemmin.

Ajattelet asiaa yhteensopivuuden kautta, eli että sinulla ja kumppanilla olisi yhteinen harrastus tai jopa elämäntapa.

Naisille kaikki on vaihtokauppaa. Heidän arvonsa naisena määrittelee sen kuinka geneettisesti laadukkaan uroksen ja tämän tuottaman elintason he voivat saada. Näiden suhde vaihtelee, toinen painottaa enemmän genetiikkaa ja toinen enemmän rahaa ja statusta. Mutta nämä ovat kaiken lähtökohta.

Kun nainen on sporttinen ja hänen kroppansa vaihtoarvo nousee, hän saa hankittua korkealuokkaisempaa genetiikkaa tai rahaa ja statusta, ja samalla todistaa itselleen asemansa naisten välisessä hierarkiassa.

Naiselle yhteinen elämäntapa tai miehen terveys pitkässä juoksussa ovat toisarvoisia asioita. Naisen liskonaivojen mukaan geenit ja resurssit ratkaisevat, sillä ei ole merkitystä mitä miehelle tapahtuu vanhempana kun nainen on saanut haluamansa ulkonäkönsä ja seksuaalisen viehätysvoimansa avulla.

Vasta kun naiset kokevat tekevänsä "hyvät kaupat", kuvioihin astuu rakkaus ja kumppanuus (ainakin toistaiseksi). Ellei nainen saa tätä tunnetta, naisen vaisto varoittaa ettei tämä ole optimoinut vaihtoarvoaan.

Suosittelen siis ap:lle samaa kuin hänelle vastannut urheilullinen nainen: panosta rahan ja statuksen hankkimiseen.

Ok, kiitos neuvosta. Käytän kuitenkin vielä tämän illan mieluummin täällä mammojen parissa provoamiseen ja varmaan menee huominenkin. Saattaa olla, että oikeastaan koko tämä kesä vierähtää täällä.

Mutta onpahan sitten 45+ perheenäidit hyvin valistettuja.

Vierailija
65/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lenkkeilen pitkän ja sporttisen miespuolisen ystäväni kanssa. Kai sä otit tossa tutkimuksessasi huomioon, että nainen ja mies yhdessä ei aina tarkoita paria.

No höpsö kysymys, tottakai otit sen huomioon. Ei kai kukaan tulis vauvapalstalle kertomaan jotain mutuläpällä mietittyä tasoteoriaulinaa.

Miksei siellä lenkillä sitten koskaan näe sporttista naista ja miespuolista ystävää joka on lyhyt, sirorakenteinen ja ei-komeanaamainen?

Jo useampi vastaaja on maininnut etteivät lenkkeile pitkän miehensä kanssa koska askeleet eivät sovi yksiin.

No eikö siellä sitten pitäisi olla juuri niitä lyhyitä miehiä naistensa kanssa hölkkäämässä?

Eikö teillä pitänyt olla joku teoria, joka selittää sen? Miksi se ei nyt kelpaakaan?

Vierailija
66/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So?

T: Lyhyt pönäkkä mies

Olet siis samaa mieltä asiasta APn kanssa, että näin se on. Et vaan ymmärrä mitä väliä sillä on, mutta mielestäsi APn havainto on oikea.

Vierailija
67/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksissa huomaa womanspleinaamisen.

"Totta kai otan mieluummin pitkän ja harteikkaan komistuksen kuin miehen joka on valitaja/jolla on huono itsetunto/tms"

Samanaikaisesti myönnetään että pituus, harteikkuus ja komea naama ratkaisevat ja yritetään womanspleinata että mutku ikävä luonne.

Tämä on vauvapalsta. Ap on kertonut itsestään vain että tykkää valittaa ja katkeroitua vauvapalstalla. Ulkonäöstä tai mistään muistakaan ominaisuuksistaan ei ole antanut mitään näytettä.

Vierailija
68/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulette että onko ne miehet jotka pääsee tänä kesänä panemaan helteisenä perjantai-iltana Vauvalla vatvomassa tasoteoriaa? Onko siinä teoriassa joku pykälä tai psalmi tätä varten? Jos ei ole niin kannattaa lisätä.

Vierailija
69/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outoa että naiset jotka postaavat vakituiseen palstalle kertovat millaisia luusereita ovat miehet jotka postaavat palstalle.

Vierailija
70/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi että miksi me miehet näemme vain pituuden, hartiat ja komeat naamat.

No siksi koska vain sellaiset miehet lenkkeilevät sporttisten naistensa kanssa.

Jos siellä olisi geneettisesti monenlaisia miehiä, samalla tavalla kuin naisiakin, me voisimme päätellä että varmaankin se luonne ja yhteensopivuus ratkaisee.

Mutta kun kaikki ovat järjestään samasta muotista, on selvää että geenikomeus on kriteeri numero yksi.

Vierailija
71/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin outoa että naiset jotka postaavat vakituiseen palstalle kertovat millaisia luusereita ovat miehet jotka postaavat palstalle.

Jos minä olisin nainen joka haluaa miehen ja vatvoisin kaikki kesäillat täällä jotain todellisuudesta vieraantunutta tasoteoriaa niin kyllä tuntisin itseni luuseriksi ja ihan aiheesta.

Vierailija
72/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi että miksi me miehet näemme vain pituuden, hartiat ja komeat naamat.

No siksi koska vain sellaiset miehet lenkkeilevät sporttisten naistensa kanssa.

Jos siellä olisi geneettisesti monenlaisia miehiä, samalla tavalla kuin naisiakin, me voisimme päätellä että varmaankin se luonne ja yhteensopivuus ratkaisee.

Mutta kun kaikki ovat järjestään samasta muotista, on selvää että geenikomeus on kriteeri numero yksi.

Sporttisten = kaikkein kaunempien fitness-kissojen. En usko että lasket minua sporttiseksi koska olen tavallisen näköinen ja minulla on lievää ylipainoa vaikka liikun 5 kertaa viikossa ja on hyvä lihaskunto.

Vierailija
73/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja sivuutti täysin sen, että osa sporttisista naisista oli yksin. Mistä kristallipallosta hän katsoi heidän parisuhdestatuksen ja kumppanin ulkonäön? Varmaan siitä samasta, josta hän aikoo jatkotutkimuksessaan katsoa hyvännäköisten naisten tulotason. Ja sitä mä jäin myös miettimään, että eikö siellä toden totta ollut yhden ainutta pitkää ja geenikomeaa miestä yksin lenkillä?

Vierailija
74/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen, kohta kuusikymppinen. Olen tällä hetkellä palstalla siksi, että puolisoni katsoo jalkapalloa. Tämä on vain yksi avoimena oleva välilehti, enimmäkseen vietän tällä hetkellä aikaani FB:ssa.

Jos olisin sinkku, olisin ihan muualla.

Vierailija
75/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenk8in outoa että naiset jotka postaavat vakituiseen palstalle kertovat millaisia luusereita ovat miehet jotka postaavat palstalle.

Minä olen nainen, kohta kuusikymppinen. Olen tällä hetkellä palstalla siksi, että puolisoni katsoo jalkapalloa. Tämä on vain yksi avoimena oleva välilehti, enimmäkseen vietän tällä hetkellä aikaani FB:ssa.

Jos olisin sinkku, olisin ihan muualla.

Minä olen nuorempi mutta silti tukevasti keski-iässä. Tällaiselle kuorolle te tasoteoreetikot saarnaatte kaikki kesäviikonloput. 50-60 v naisille. Nuoret ja lapsiperheelliset on kavereiden ja lasten kanssa mökeillä ja rantsuilla.

Vierailija
76/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Ap:n tulee ymmärtää että sydämessään naiset noudattavat markkina-arvoteoriaa paljon miehiä orjallisemmin.

Ajattelet asiaa yhteensopivuuden kautta, eli että sinulla ja kumppanilla olisi yhteinen harrastus tai jopa elämäntapa.

Naisille kaikki on vaihtokauppaa. Heidän arvonsa naisena määrittelee sen kuinka geneettisesti laadukkaan uroksen ja tämän tuottaman elintason he voivat saada. Näiden suhde vaihtelee, toinen painottaa enemmän genetiikkaa ja toinen enemmän rahaa ja statusta. Mutta nämä ovat kaiken lähtökohta.

Kun nainen on sporttinen ja hänen kroppansa vaihtoarvo nousee, hän saa hankittua korkealuokkaisempaa genetiikkaa tai rahaa ja statusta, ja samalla todistaa itselleen asemansa naisten välisessä hierarkiassa.

Naiselle yhteinen elämäntapa tai miehen terveys pitkässä juoksussa ovat toisarvoisia asioita. Naisen liskonaivojen mukaan geenit ja resurssit ratkaisevat, sillä ei ole merkitystä mitä miehelle tapahtuu vanhempana kun nainen on saanut haluamansa ulkonäkönsä ja seksuaalisen viehätysvoimansa avulla.

Vasta kun naiset kokevat tekevänsä "hyvät kaupat", kuvioihin astuu rakkaus ja kumppanuus (ainakin toistaiseksi). Ellei nainen saa tätä tunnetta, naisen vaisto varoittaa ettei tämä ole optimoinut vaihtoarvoaan.

Suosittelen siis ap:lle samaa kuin hänelle vastannut urheilullinen nainen: panosta rahan ja statuksen hankkimiseen.

Ai miehet ajattelevat naisen sporttisuutta vain yhteisen harrastuksen takia? Tuohon tuskin uskot itsekään. Sporttinen kiinnostaa, koska sporttisella ajatellaan olevan hyvä kroppa eli on ulkoisesti viehättävä.

Harmi vaan, etteivät miehet osaa läheskään aina edes tunnistaa urheilullista naista. Esim. itse en harrastanut parikymppisenä liikuntaa oikeastaan ollenkaan. Mutta kun olin ja olen hyvin hoikka, minua on luultu urheilulliseksi ja on arveltu, että harrastan voimistelua. Kiva sitten yrittää selittää, etten paljon ole liikkunut. Jos vain liikuntaharrastus olisi kriteeri niin viehättävä olisi myös esim. lievästi ylipainoinen nainen, joka harrastaa paljon liikuntaa. Liikunnallinen ei ole aina sama asia kuin hoikka.

Ja jos mennään tuohon ”vaihtokauppaan” tai siihen ett etsitään mahdollisimman ”ulkoisesti laadukasta” kumppania niin tuohon syyllistyy sekä miehiä että naisia. Ero on ehkä siinä, että suuremman kysynnän takia naisen on helpompi yrittää saada se paperilla mahdollisimman ”laadukas” kumppani.

Vierailija
77/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Ai miehet ajattelevat naisen sporttisuutta vain yhteisen harrastuksen takia? Tuohon tuskin uskot itsekään. Sporttinen kiinnostaa, koska sporttisella ajatellaan olevan hyvä kroppa eli on ulkoisesti viehättävä.

Tämä. Sen sporttisen naisen kanssa on yhteinen harrastus ja elämäntapa eli yhteensopivuus. Mutta sillä ei sitten olekaan mitään merkitystä, että sen miehen elämäntapaan eivät kuulu myös jooga, Bali ja reppureissaaminen ;-)

Vierailija
78/81 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä monta sivua jauhetaan siitä, mikä naisille kelpaa?! Jos on komea, sporttinen mies, niin ei sillekään ihan helposti plösö nainen käy. Mieluummin ottaa sporttisen ja parempi myös pysyäkin sellaisena. Vähemmän liikunnalliselle kelpaa vähemmän liikunnallinen, oli kyse sitten miestä tai naisesta.

Vierailija
79/81 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen on koodisana hyvin hoikalle täällä palstalla. Ja koko stoori kuulostaa mielikuvituksen tuotteelta. Minun mieheni on 192 cm "avaruuskirurgi" ja jokainen jolla tuollainen mies on tietää, ettei yhteisestä juoksulenkistä tulisi mitään, koska hänen askeleensa on minun askelettani niin paljon pitempi. Kävellessäkin (kävelemme melkein joka päivä koiran kanssa) hän joutuu kävelemään hyvin hitaasti. Jos hän kävisi kansssani lenkillä, ei siitä olisi mitään hyötyä kunnon kannalta.

Vierailija
80/81 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan kerro millaisia nämä naiset olivat joilla oli se mies mukana? Kai heistäkin jonkun geneerisen oletuksen saisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi