Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko toisen nimissä varata rokoteaikaa mitenkään?

Vierailija
11.06.2021 |

Olen 18v ja asun vielä kotona. Säilytän pankkitunnuksia pöytälaatikossa kaikista alimpana ja pelottaa että äiti tai isä pakottaa ottamaan sen ja menee etsimään sen lapun missä lukee pankkitunnukset ja varaa rokotusajan minulle vasten minun tahtoa?

Onko tuo mitenkään mahdollista, koska en halua ottaa sitä ja olen vielä täysi ikäinen? En ole kotona moneen päivään joten en pääse piilottamaan sitä lappua parempaan paikkaan. Ei kai voi varata toiselle mitenkään, jos ei ole mitään valtuuksiakaan?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi varata, minäkin varasin miehelleni. Mutta eihän sinun ole pakko sitä ottaa, ei siitä mitään sanktioita tule.

Vierailija
2/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aikaa pankkitunnuksilla varata. Eihän enää paperisia tunnuksia ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu puhelimitsekin varmaan. Mutta miten ne meinaa saada sut sinne rokotuspaikalle  varattuna aikana?

Vierailija
4/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rokotus sinuun siirry ajanvarauksen yhteydessä. 

Vierailija
5/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, millä pankilla on enää paperiset pankkitunnukset? Joka tapauksessa tarvitaan se oma pin.

Toiseksi, ota rokotus.

Vierailija
6/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestelmään tunnistautuminen tapahtuu pankkitunnuksilla. On vissiin joku muukin tapa, mutta en itse käytä sitä, joten en muista siitä tarkemmin. 

Vierailija
7/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan voi kai varata toisen nimissä, jos on tunnukset. Mutta eihän ne saa pakotettua sinua rokotuspaikalle, jos et vaan mene. 

Vierailija
8/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu puhelimitsekin varmaan. Mutta miten ne meinaa saada sut sinne rokotuspaikalle  varattuna aikana?

Mutta tuleeko laskua jos ei käytä varattua aikaa?

Vierailija
9/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lisää. Edellyttäen siis, että heillä on tunnusten lisäksi salasanasi. 

Vierailija
10/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi varata jos löytää pankkitunnukset. Mutta yhtähyvin voit itse sen perua, kukaan ei sinne täysi-ikäistä voi pakottaa. Peru mieluummin kuin jätä menemättä niin joku toinen joka rokotuksen haluaa saa sen

Vierailija
11/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä voi pankkitunnuksilla tunnistautua, ainakin täällä Oulussa itse varasin netin kautta rokotusajan ja käytin pankkitunnuksiani kirjautumiseen.

AP:lle: mitä tahansa voi tehdä sellaista, mihin pankkitunnukset kelpaa tunnistatumisessa, jos saa ne pankkitunnukset käsiinsä. Ei se tietokoneohjelma tiedä, kuka tietokonetta ja tunnuksiasi käyttää. Mutta jos sinulla on niin hullut vanhemmat, että he saattaisivat etsiä pankkitunnuksesi ja varata sinulle rokotusajan, niin muuta kiireen vilkkaa pois kotoa. Ties mitä muuta he keksivät tehdä pankkitunnuksillasi.

Ja mitään vaaraahan ei ole, sinne rokotuspaikalle ei ole kenenkään pakko mennä, vaikka rokotusaika olisi varattu.

Vierailija
12/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ne pankkitunnukset mukaasi. Itse varasin äidille rokotusajan soittamalla, mutta hän on 86-vuotias. Voi olla, että ajanvarauksessa kysytään mikset varaa itse.

Vierailija
13/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuleeko laskua jos ei käytä varattua aikaa?

Ei. 

Vierailija
14/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä voi pankkitunnuksilla tunnistautua, ainakin täällä Oulussa itse varasin netin kautta rokotusajan ja käytin pankkitunnuksiani kirjautumiseen.

AP:lle: mitä tahansa voi tehdä sellaista, mihin pankkitunnukset kelpaa tunnistatumisessa, jos saa ne pankkitunnukset käsiinsä. Ei se tietokoneohjelma tiedä, kuka tietokonetta ja tunnuksiasi käyttää. Mutta jos sinulla on niin hullut vanhemmat, että he saattaisivat etsiä pankkitunnuksesi ja varata sinulle rokotusajan, niin muuta kiireen vilkkaa pois kotoa. Ties mitä muuta he keksivät tehdä pankkitunnuksillasi.

Ja mitään vaaraahan ei ole, sinne rokotuspaikalle ei ole kenenkään pakko mennä, vaikka rokotusaika olisi varattu.

Täällä Pirkanmaalla ei tarvittu mitään pankkitunnuksia vaikka netistä ajan varasinkin. Nimi ja henkilötunnus riitti.

Vierailija
15/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 lisää. Edellyttäen siis, että heillä on tunnusten lisäksi salasanasi. 

Sitä heillä ei luojan kiitos ole.

Vierailija
16/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ainakin Osuuspankilla.

Vierailija
17/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, millä pankilla on enää paperiset pankkitunnukset? Joka tapauksessa tarvitaan se oma pin.

Toiseksi, ota rokotus.

En ota. Piste.

Ap

Vierailija
18/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti varaavat ajan nuorisopsykiatrille ennemmin.

Vierailija
19/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, tuo ei ole teinin kirjoittamaa tekstiä. Vähän yritystä nyt näiden rokotekriittisten provojen kanssa!

Vierailija
20/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoahan se on väärentää koronarotetodistus, että pääsee ulkomaille.