Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko toisen nimissä varata rokoteaikaa mitenkään?

Vierailija
11.06.2021 |

Olen 18v ja asun vielä kotona. Säilytän pankkitunnuksia pöytälaatikossa kaikista alimpana ja pelottaa että äiti tai isä pakottaa ottamaan sen ja menee etsimään sen lapun missä lukee pankkitunnukset ja varaa rokotusajan minulle vasten minun tahtoa?

Onko tuo mitenkään mahdollista, koska en halua ottaa sitä ja olen vielä täysi ikäinen? En ole kotona moneen päivään joten en pääse piilottamaan sitä lappua parempaan paikkaan. Ei kai voi varata toiselle mitenkään, jos ei ole mitään valtuuksiakaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinun ei tarvitse myöskään kertoa vanhemmillesi otitko rokotteen vai et.

Vierailija
22/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin miesystävälleni netissä ihan ilman mitään tunnuksia, kun hällä ei varaus toiminut. Nimi, syntymäaika ja puh numero riittivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sen rokotusajan olisi sinulle varannut joku muu kuin sinä itse, voit kuitenkin ihan itse perua sen.

Vierailija
24/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmä saa olla, jos säilyttää käyttäjätunnusta, salasanaa ja avainlukulistaa samassa paikassa niin, että ne kaikki on muiden löydettävissä.

Vierailija
25/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5, tuo ei ole teinin kirjoittamaa tekstiä. Vähän yritystä nyt näiden rokotekriittisten provojen kanssa!

Miksei olisi? 18-vuotiaalta voi olettaa suht sujuvaa kirjoitusta ilman isoja kielioppivirheitä.

Vierailija
26/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen nyt noin paljon pitäisi pelottaa, olethan jo aikuinen. Piilota ne tunnuksesi ja muut henkilökohtaiset tavarat, jos yksityisyyttäsi ei kunnioiteta kotona.

Itse sain just Pfizeriä, eikä tullut kuin pistokohta kipeäksi. Valinta on kuitenkin sinun.

Vierailija
27/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä vanhempia on, jotka päsmäröivät aikuisten lastensa terveysasioita.

Oma äitini hurahti luontaishoitoihin. Kun olin 18v, hän suuttui minulle, kun kuuli, että olen antibioottikuurilla. Onneksi isä, jälleen kerran, puolusti minua.

Vierailija
28/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi varata. Poliisi hakee sut sitten raudoissa rokotettavaski jos et itse mene. Rangaistukseksi saat joka laatua kerralla ja peppuun. Itse en voinut sitten istua moneen päivään.

T: 16-vuotias tyde

Vierailija
29/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voi varata. Poliisi hakee sut sitten raudoissa rokotettavaski jos et itse mene. Rangaistukseksi saat joka laatua kerralla ja peppuun. Itse en voinut sitten istua moneen päivään.

Vähän niinkuin testikin otetaan sieltä.

Vierailija
30/30 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän niinkuin testikin otetaan sieltä.

Kyllä. Oli vähän hankala olla autossa peppu pystyssä, että saivat sen tikun sinne.