Tehkääs testi! Suomenkielinen ja lyhyehkö.
http: //www. porvari. com/testi. php
Minä olen sosialisti. Entäs te?
Kommentit (11)
Vaikka olenkin oikeasti ihan avoimesti oikeistolainen.
vaikka ihan julkisesti myönnän pitäväni vasemmistolaisia kokolailla pelleinä haihattelijoina.
En kyllä oikeasti ole. Omituinen testi.
Aika jännä, " julkisesti" olen oikeistolainen ja tunnen heidän arvomaailmansa aika lailla omakseni, mutta vähän kuin salaa kuitenkin olen samaa mieltä monesta vasemmiston ajamasta asiasta ja mielipiteestä. Näihin kysymyksiin mietin vastaukset huolella ja vastasin sen, mitä ihan oikeasti ajattelen... Eli ehkä olen sittenkin oikeasti enemmän vasemmalle kallistuva mielipiteiltäni, ja oikestolaisuus tulee kasvatuksesta ja ympäristön vaikutuksesta..?
Mielenkiintoista.
Mmm..
Enpä ole noihin politiikkajuttuihin juurikaan perehtynyt, mutta kyllä se selityslause ihan piti paikkansa kai.
Kuinka joku voi olla porvari, en ymmärrä.
Muuten yhdessä Woody Allenin elokuvassa demokraattiperheen poju ryhtyi republikaaniksi. Aikansa sitä hulluutta ihmettelivät, kunnen lekuri löysi pojan aivoista kasvaimen, joka tuon hulluuden aiheutti.
vastasin kaksi kertaa,koska joissain vastauksissa oli kaksi vaihtoehtoa jotka tavallaa kävivät... joten olen sosialisti/kaappiporvari...
enpä yllättynyt:D
Miten niin asennevammainen testi, köh köh...
Mitä tulisi tehdä jos ihminen on psyykkisesti tai fyysisesti kykenemätön työhön? Ilmeisesti mennä porvarien toivomaan Amerikan malliin sitten eli " veneen alle" . Toivoa sopii että tuon asenteen omaavat ihmiset joutuisivat joskus nöyrtymään. Arvomaailma on kovin vääristynyt.
Miettikää jos kaikki olisimme porvarien kaltaisia omaan napaan tuijottajia, ei olisi hyvä olla. Järkyttävää ahneutta. hui!!
Sosialisti taistelee globalisaatiota vastaan ja haluaa tasa-arvoisen yhteiskunnan tasaamalla tuloeroja.
Sosialisti ylistää solidaarisuutta eikä ansaitse oman työnsä hedelmiä, vaan on hyväntekeväisyysautomaatti. Korkeiden verojen johdosta hyvin menestynyt sosialisti elättää myös ne jotka makaavat sohvan pohjalla tekemättä mitään.